Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL
Detaliu pentru invitatia numarul 320645
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320645/22.02.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL
Stare procedura: Suspendata(din 23.02.2012 07:46)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BUCSANI (PRIMARIA BUCSANI)Cod fiscal: 5026680, Adresa: BUCSANI, JUDETUL GIURGIU, Bucsani, Telefon: 0246263075, Fax: 0246263075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUCSANI, JUDETUL GIURGIU, Bucsani, Romania, cod postal: 087020, telefon: +40 246263075, fax: +40 246263075, persoana de contact: Radu Patrasescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bucsani jud Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE MODERNIZARE DRUMURI L=5 KM
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 177, 419 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
132000lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. - Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului - Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din in sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie de eligibilitatedeclaratie de neincadrare in prev art 181/OUG 34 actualizataDeclaratie de participare cu oferta independenta CF Ord ANRMAP 314/2010certificat de atestare fiscala ANAF pentru taxele si impozitele la bugetul consolidat al statului eliberat pentru luna anterioara participarii la procedura de achizitie publicaDeclaratie neincadrare in prev art 69`1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Radu Patrasescu, primar, Grimpels Nelu, presedinte comisie de evaluare, Zahanagiu Tudor, membru, Catan Nicolae, membru, Stoica Georgel, membru, Radu Petra , membru certificat constatator eliberat de registrul Comertului care sa ateste : asociatii, obiectul de activitate, capitalul social si mentiuni speciale cu privire la legea falimentului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri pe cel multultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 13200000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. proiectare - experienta similaradovada indeplinirii unui/unor contract/e similar/e in ultimii 3 ani in valoare cumulata de minim 200000 lei fara TVA, utilaje proiectare- statie topo- plotter-autoutilitara- calculatoare, personal proiectareinginer specialitatea CFDP- manager de proiect- inginer cadastru avizat ANCPI- manager al sistemuluide management al calitatii, B. executie - experienta similaradovada indeplinirii unui/unor contract/e similar/e in ultimii 5 ani in valoare cumulata de minim 6400000 lei fara TVA, executie utilaje- Buldoexcavator- Autobasculanta- Autogreder- Incarcator Frontal- Cilindrucompactor terasamente- Cilindru compactor lis- Repartizator finisor mixturi asfaltice- Perie mecanica, executie personalinginer constructor drumuri si podi=uriresponsabil tehnic cu executiamanager calitate certificarea in managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent pentruproiectare, certificarea in managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de constructii, certificarea in managementul de mediu ISO 14001 sau echivalent pentru proiectare, certificarea in managementul de mediu ISO 14001 sau echivalent pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
30
Descriere: durata minima de executie sub care oferta va fi respinsa ca neconforma 3 luni durata maxima 10 luni.Pentru oferta cu cea mai redusa durata de executie se vor acorda 30 de puncte. Pentru alte oferte se va aplica formula: P oferta = durata cea mai scurta/durata oferta x 30
termen de garantie
30
Descriere: garantie intre 12 si 24 de luni .Oferta cu cea mai lunga durata de garantie va primi 30 de puncte. Celelalte oferte vor fi punctate dupa formula : P oferta= garantie oferta/garantia cea mai lunga x 30. Ofertele peste 24 de luni nu vor primi punctaj suplimentar la acest criteriu
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 20:19