Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL BROSTENI?GALEATA, COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
Detaliu pentru invitatia numarul 342353
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342353/04.02.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL BROSTENI?GALEATA, COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BROSTENI ( PRIMARIA BROSTENI)Cod fiscal: 8845957, Adresa: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Telefon: +40 0252383020, Fax: +40 0252383118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Romania, cod postal: 227075, telefon: +40 0252383020, fax: +40 0252383118, persoana de contact: IORGA VALENTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Brosteni, jud. Mehedinti - Sala de sedinte a Primariei.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL BROSTENI?GALEATA, COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari - executie "MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL BROSTENI?GALEATA, COMUNA BROSTENI, JUDETUL MEHEDINTI"Valoare estimata fara TVA: 1.300.953 RON din care: Capitolul 4?4.1. - Constructii si instalatii - 1.227.310 leiCapitolul 5-5.1.- Organizare de santier - 12.273 leiCapitol 5?5.3. ? Cheltuieli diverse si neprevazute- 61.370 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 300, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 24.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. 925 actualizata - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul in care ofertantul constituie garantia pentru participare cu ordin de plata, plata se va face in contul COMUNEI BROSTENI, JUD. MEHEDINTI, Cod fiscal 8845957, cont nr. RO77TREZ4645006XXX000168, deschis la Trezoreria Strehaia, jud. Mehedinti. Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie; 2)ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare: in conditiile prevazute de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru garantia de participare depusa in alta valuta data la care se va utiliza cursul de schimb leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 sau b)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA. Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 1)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2)3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular 5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Boruga Alexandru - primar, Iorga Valentin - contabil, Catan Florin - secretar, Bunoiu Ghe - viceprim, Daescu C-tin - consilier superior, consilieri locali: Trusconiu Ion, Racescu Sorin, Ciortan C-tin, Serafim Alex, Mihu Pertisor, Gonciulea Florin, Enculescu Ghe, Capatana Tudor, Popescu Aristica, Mihart Elena.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3)6.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 6 si 7 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens (traducere autorizata in limba romana)Nota: a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicaPentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/asociatului / sucontractantului /Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta , ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul 4, din Sectiunea 2 Formulare - al Documentatiei de Atribuire si Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularele nr. 1, 2, 3, 4, 5 semnate de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copie certificata , ,conform cu originalul'' certificatul constatator emis de ONRC ? formular tip emis de autoritatile competente. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentObservatie: Ofertantului declarat castigator i se va solicita sa prezinte inainte de semnarea contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu 2.400.000 lei. In sustinerea cifrei de afaceri ofertantii vor completa pe proprie raspundere Formularul 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Se va prezenta Formularul 7-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Aceasta va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conf. cu preved. art. 188 alin. 3 lit. a din OUG34/2006 din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si executarea si finalizarea lucrarilor in conformitate cu normele profesionale din domeniu. Se va prezenta Formularul 8-Fisa experientei similare. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de cel putin un contract finalizat care sa contina executie lucrari de construire/reabilitare/modernizare drumuri/strazi in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract 1.239.583 lei., Cerinta 2. Asigurarea cu personal pentru indeplinirea contractului. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant?prezentare formular 9. Personal de specialitate solicitat: 1. Responsabil cu controlul calitatii (CQ), (minim 1), autorizat in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae - responsabil calitate (CQ) din care sa rezulte faptul ca a participat in calitate de CQ la executia a cel putin o lucrare similara cu cea supusa licitatiei; - Certificat de autorizare/Decizie interna ? resp. calitate (CQ), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate - Declaratie de disponib. resp.CQ, 2. Responsabil de contract, pentru care se va prezenta: CV din care sa rezulte ca respectiva persoana are experienta in minim un proiect similar cu cel supus procedurii de atribuire; Declaratie de disponibilitate responsabil/manager de contract ? in original 3. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MDRT in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucrarilor, ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: CV, Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE) in copie certificata pentru conformitate, Legitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE) viza valabila in copie certificata pentru conformitate, Declaratie de disponibilitate ? (RTE) 4. Inginer/subinginer ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii) pentru care se vor prezenta: CV, Declaratie de disponibilitate., 5. Inginer/subinginer ? topograf/geodezie (minim 1) pentru care se vor prezenta: CV, Diploma inginer/subinginer topograf in copie certificata pentru conformitate, Declaratie de disponibilitate - inginer/subinginer topograf Pentru personalul de executie se solicita declaratie privind efectivele medii de personal de care dispone operatorul economic. Aceasta va fi insotita de extras din registrul salariatilor (REVISAL) sau orice alte documente edificatoare care sa ateste existenta personalului de executie., Cerinta 3. Utilaje si echipament minim pentru executie. Ofertantul va face dovada ca dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a Contractului - completare formular 11. Se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice si laboratoare implicate in realizarea contractului: statie asfalt - 1 buc., autogreder - min. 1 buc., buldoexcavator - min. 1 buc., autobetoniere - min. 1 buc., Statie de betoane - min. 1 buc., cilindru compactor ? min. 1 buc., Autobasculante ? min. 2 buc. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (detine/drept de folosinta/contract prestari servicii etc)la un laborator minim grad II, cu profil corespunzator pentru lucrari de infrastructura rutiera., Cerinta 4. Subcontractanti In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii trebuie sa faca dovada ca nu se afla sub incidenta art. 69^1 din OUG 34/2006 si nu participa ca subcontractant in mai multe oferte in cadrul acestei proceduri., Cerinta 5. Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUGnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta 1 Standarde de asigurare a calitatii ? certificare ISO9001, Cerinta 2 Standarde de protectia mediului ? certificare ISO14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
20
Descriere: Termenul de executie = termenul cuprins intre data emiterii ordinului de incepere a lucrarii si data la care se semneaza procesul verbal de receptie: Termenul de executie se va exprima in numar de luni.
Identificare, descriere si argumentare riscuri
20
Descriere: Se vor puncta riscurile identificate suplimentar fata de riscurile identificate in caietul de sarcini si pentru care se propun recomandari de reducere/eliminare a lor.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2013 16:30