Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA SUSANI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 337157
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SUSANI
Numar invitatie: 337157/10.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA SUSANI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUSANICod fiscal: 2573977, Adresa: comuna Susani, jud.Valcea, susani, Telefon: 0250764234, Fax: 0250764225
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Susani, jud.Valcea, susani, Romania, cod postal: 247690, telefon: +04 250764234, fax: +04 250764225, persoana de contact: GHEORGHE STAIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Susani, Comuna Susani, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA SUSANI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, COMUNA SUSANI, JUDETUL VALCEA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 767, 252 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 35.000 lei (IMM-urile benefprevL nr. 346/2004 cu conditia prez doc justife corespunz ). Perioada de valaba garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii of . Forma de constituire ? un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ? ordin de plata in contul RO47TREZ267224510220XXXXX deschis la Trezoreria DRAGASANI, din care sa rezulte ca garantia a fost virata in contul autoritatii contractante pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor (art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006). Nota: Ofertantului caruiaConsiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentrufacturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita decomun acord. Restituirea garantiei de buna executie.: a)70% din valoare garantiei, in termen de14zile de la data incheierii PV de receptie; b)restul de30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarii executate, pe baza PV de receptie finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 1 2) Certificatul de cazier fiscal al ofertantului 3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura F 12 4) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare F 2B. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: 1.Gheorghe Staiu ? Primar, Mircea Scortar ? Viceprimar, Ionescu Mihail ? Secretar, Florescu Ionel Gabriel ? contabil, Mateescu Ionel ? consilier, Nedelescu Aaurelian- consilier, Paidel Gheorghe- consilier, Cizmariu Costel- consilier, Constantinescu Gheorghe- consilier, Voican Ion- consilier, Mihai Gheorghe- consilier, Marica Florian- consilier, Paun Stefan- consilier, Olteanu Constantin- consilier, Barbulescu Gabriel- consilier , Uta Daniel- consilier 5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A, . 6) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare F 2; 7) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 8) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana. Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. ? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe locul I acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea contractului de lucrari. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. ?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prez fisei de inf gen si decl cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de min 7.000.000 lei lei (exlusiv TVA). Valorile vor fi expr in lei, utilizandu-se cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009:1 euro=4, 2373 lei 2010:1 euro=4, 2099 lei 2011:1 euro=4, 2379 lei Pers jur romane vor atasa copii dupa sit fin anuale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), inregistrate la administratia financiara. Pers jur straine vor atasa, in copie insotita de trad certificata in lb romana, doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indepl cerintei obligatorii privind sit econ. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o decl autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens., Tert sustinator (daca este cazul ) Prezentare Angajament tert sustinator financiar, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani Prezentare Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Informatii privind experienta similara Prezentare Fisa experienta similara Se vor prezenta -min un contract/max 3 contracte de executie lucrari avand ca obiect constructie/modernizare drumuri in valoare/valoare cumulata de min 3.500.000lei fara TVA executat in ultimii 5 ani si min un contract/max 3 contracte avand ca obiect proiectare constructie/modernizare drumuri in valoare/valoare cumulata de minim 64.550 lei, fara TVA proiectata in ultimii 3 ani - sau min un contract/max 3 contracte avand ca obiect proiectare si executie constructie/modernizare drumuri, in valoare/valoare cumulata de min 3.500.000 lei, fara TVA, executat in ultimii 5 ani., Prezentarea Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratia priv dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnologice, mijloacelede transport si alte mijloace fixe de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiDeclaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.(conf. art.188, alin(3) lit.f din OUG 34/2006, Declaratie care contine informatii privind sigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinire a contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontr (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale inindepl contr): 1 inginer sef proiect, 1 inginer proiectant CFDP , 1 inginer sef de santier specialitatea CFDP, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniulconstructiilor de drumuri , 1 Responsabil cu asigurarea calitatii.Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indeplcontr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profes.si calificarea personalului de conducere, precum si ale persresp pentru inde. contr; Autorizatia resp tehn cu exec. dom.resp, Informatii privind subcontractantiiPrezentare Decl priv subcontr, Date de recunoastere subcontractant, Decl priv neincadrarea in situatiile preva la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn cazul in care in propunerea tehnica este inclusa posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care il realizeaza, precum si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi., InfasociereaPrezentare Acord de asociere, Imputernicire pentru semnatarul oferteiIn cazul unei asocieri acordul de asociere trebuie legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze catoti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinireacontractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si saprimeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator innume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocind si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, incheiat in forma autentica certifcarea implementarii Sistemului de management al calitatii- respective ISO 9001:2001, certificarea implementarii Sistemului de management al mediului- ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: .Punctajul maxim de 60 de puncte se va acorda ofertei cu pretul cel mai mic. 2.Pentru oferte cu alte preturi punctajul se va calcula folosind urmatorul algoritm Pn= ( Pretul cel mai mic / Pretul ofertei n) *60 puncte
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Pentru cea mai mica durata de executie se acorda 20 puncte; 2.pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la pct 1. se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termen(n)) * 20 puncte. TE va fi exprimat in luni. TE maxim acceptat este de 12 luni. Ofertele cu un TE mai mare de 12 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TE mai mic de 3 luni, termen considerat minim realist, nu vor fi punctate suplimentar. Pentru sustinerea termenului ofertat, va fi prezentat graficul Gantt al lucrarii
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
20
Descriere: 1.Pentru cea mai mica durata de prestare se acorda 20 puncte 2.Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 20 puncte / t ofertat ) se va exprima in nr. zile unde t minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; unde t ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 5 de zile, considerat minim realist, nu se va puncta suplimentar. In aceast termen nu sunt incluse perioadele necesare obtinerii acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectului de investitie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line, de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 17:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer