Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drumuri de interes local in Comuna 1 Decembrie, jud Ilfov ?Lucrari de proiectare si excutie-reparatii si intretinere strazi?


Detaliu pentru invitatia numarul 354116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA 1 DECEMBRIE
Numar invitatie: 354116/24.09.2013
Denumire contract: ?Modernizare drumuri de interes local in Comuna 1 Decembrie, jud Ilfov ?Lucrari de proiectare si excutie-reparatii si intretinere strazi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA 1 DECEMBRIECod fiscal: 4505588, Adresa: sos. Giurgiului, nr. 196, bl. P 22 ap 13-14, 1 Decembrie, Telefon: +40 214687125, Fax: +40 214687106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Giurgiului, nr. 196, bl. P 22 ap 13-14, 1 Decembrie, Romania, cod postal: 077005, telefon: +40 214687125, fax: +40 214687106, persoana de contact: Florica Blanaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos. Giurgiului, nr. 196, bl. P 22 ap 13-14, 1 Decembrie, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri de interes local in Comuna 1 Decembrie, jud Ilfov ?Lucrari de proiectare si excutie-reparatii si intretinere strazi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile executate in baza acordului cadru vor presupune: ?Modernizare drumuri de interes local in Comuna 1 Decembrie, jud Ilfov ?Lucrari de proiectare si excutie-reparatii si intretinere strazi?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 620, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 11.160 lei. Echivalenta pt. o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR stabilit cu 5zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere ( Formularul 12 - Sectiunea Formulare). Forma de constituire a garantiei de participare: Conform prevederilor Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 garantia de participare se poate constitui prin: 1. instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. virament bancar in contul autoritatii contractante RO43TREZ42121360250XXXXX deschis la trezoreria Ilfov cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. ? Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata (in original) la sediul aut. contra. (in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare autoritatea contractanta va retine, din garantia de participare, o suma determinata conform prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 5% din valoarea contractului SUBSECVENT fara T.V.A.Constituire - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prin retineri din sumele datorate si cuvenite executantului. Executantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie. Suma care se depune de catre executant in acest cont e de 0.5% din pretul contractului fara T.V.A. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului. Ofertantul declarat castigator este obligat sa constituie garantia in termen de 14 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 completare formular 1 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta declaratia mai sus mentionata.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare formular 2 din Sectiunea Formulare, in original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune deservicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus;
- In caz de sustinere, persoana care asigura sustinerea va prezenta Formularul 2A.Atentie!In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata;4. Certificat de atestare fiscala emis in conditiile art 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie conforma cu originalul, semnata si stampilata5. Certificat de cazier fiscal valabilla data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie conforma cu originalul, semnata si stampilata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie pe care se va mentiona, pe fiecare pagina, ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Nota: a. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse.Nota: se accepta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor.c. Certificatele se vor prezenta pentru punctulde lucru implicat in derularea contractului.d. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra ca si-au indeplinitobligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documenteechivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament deobtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.7. Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din SectiuneaFormulare , in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.8. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare formular 5 din Sectiunea Formulare, in original.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.- De asemenea, declaratia trebuie prezentata de catre sustinator, in cazul in care ofertantul apeleaza la aceasta modalitate.Subcontractanti: pe langa obligatia prezentarii Formularului 5 din Sectiunea Formulare ( Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG nr. 34/2006)subcontractantii au obligatia prezentarii si a datelor de recunoastere.Nota: Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire: Primar Petre GheorgheViceprimar Anghelina MihaiContabil Opritescu AdinaSecretar Popescu MinodoraConsilieri locali: Potcoveanu FlorinTanase CristinaDimitriu VictorTanase GheorgheGhencea FloricaOana AdrianStoian DumitruVlad MarianStanus IonCristea RomeoFloreanu MarinelZamfir GheorgheNOTA: a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. 1) Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin caresa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Capacitatea economica si financiara Cifra de afaceri-. Ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie minima a cifrei de afaceri pe domeniul de proiectare, in ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, de cel putin 100.000 lei. Cifra de afaceri- ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri minime pe domeniul de executie, in ultimii 3 ani 2010, 2011, 2012, de cel putin 178.000 lei, 2. Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului de a derula primul contract subsecvent.Suma va fi imobilizata si destinatat necesitatilor primului contract subsecvent, in cazul ofertei castigatoare.Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru excutarea lucrarilorOfertantul va prezenta un document bancar prin care va face dovada la momentul semnarii primului contract subsecvent ca realizeaza un cash flow de executie in valoare de 89.000 lei pe o perioada de 12 luni., 3. Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului de a derula primul contract subsecvent.Suma va fi imobilizata si destinatat necesitatilor primului contract subsecvent, in cazul ofertei castigatoare.Ofertantul va prezenta un document bancar prin care va face dovada la momentul semnarii primului contract subsecvent ca realizeaza un cash flow de proiectare in valoare de 50.000 lei pe o perioada de 12 luniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani. Contracte similare- lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5 ani insotita de: certificari de buna executie ( pentru cele mai importante lucrari care vor indica: beneficiarii, valoarea, perioada si locul, daca au fost exec. in raport cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit)/contracte/procese verbale de receptie, conform prevederilor Ordinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie.b) Informatii privind personalul: - declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani. - informatii privind personalul de specialitate solicitat Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia. Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de muncab1) Precizari privind personalul de specialitate: ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Lucrari de reparatii strazi - Personal conducere: - 1 sef de santier care sa fi participat in cadrul unui proiect -2responsabili tehnici cu executia (RTE) cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor -1 responsabil SSM -1 responsabil control calitate ( CQ) cu atestat/decizie de numire valabile la data limita de depunere a ofertelor. Legea nr. 10/1995 Legea nr. 319/2006. Personal executie: - 7 asfaltatori, 4 betonisti, 1 dulgher constructii, 10 pavatori, 1 zidar, 1 sudor, 1 topografi, 7soferi de autobasculante, 25 muncitori Lucrari de intretinere: - Personal conducere: -2 ingineri , licentiati ai unei facultati de constructii. - Personal executie: 2 soferi., b2) Precizari privind personalul de specialitate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheiacontract/contracte individuale de munca.c) Informatii privind sustinerea: - Conform prevederilor art. 186. alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Conform prevederilor art. 190 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., d) Informatii privind subcontractantii- informatii privind partea din contractele ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care o parte din contracte va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pina la semnarea contractului.Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.e) Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa detina ( doare proprie, inchiriere, etc ), cel putin urmatoarele autovehicule si utilaje necesare indeplinirii contractului: - Lucrari de reparatii strazi: 1 cilindrii compactori 32 perie mecanica 13 repartizator - finisor 14 autogudronator 15 autocisterna 16 freza 17 motocompresor cu ciocan pneumatic 48 autogreder 19 placa vibratoare 510 autobasculante 611 buldozer 112 mai mecanic 713 buldo cu picon 214 excavator pe senile 1- Lucrari de intretinere: un autoturism.f) Informatii privind asocierea: conform art. (44) alin. 1) din OUG 34/2006. Se va prezenta acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; - precizari privind modalitatea de plata. Nota: - platile se pot face atat liderului asocierii cat si fiecarui membru al asocierii in baza unor situatii de lucrari distincte. In cazul asocierii, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mai sus mentionate. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului a)Standarde de asigurare a calitatii- Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul acordului cadru, sau echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere a ofertelor. Nota : Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si ca din acestea reiese ca vor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pt. partea din contract pe care o realizeaza.Standarde de protectie a mediului- Certificarea sistemului de managementde mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul acordului cadru, sauechivalent. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atestaca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari ladata limita de depunere a ofertelor. Nota: Se vor accepta si ofertantii caredovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si ca din acestea reiese cavor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere deoperatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat maisus pt. partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer