Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BROSTENI, JUD. MEHEDINTI ? LUCRARI ADITIONALE- MODERNIZARE DRUMURI LATERALE SI PODETE TUBULARE DN600
Detaliu pentru invitatia numarul 339690
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339690/19.11.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BROSTENI, JUD. MEHEDINTI ? LUCRARI ADITIONALE- MODERNIZARE DRUMURI LATERALE SI PODETE TUBULARE DN600
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BROSTENI ( PRIMARIA BROSTENI)Cod fiscal: 8845957, Adresa: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Telefon: +40 0252383020, Fax: +40 0252383118
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, Brosteni, Romania, cod postal: 227075, telefon: +40 0252383020, fax: +40 0252383118, persoana de contact: IORGA VALENTIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Brosteni, comuna Brosteni, judetul Mehedinti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BROSTENI, JUD. MEHEDINTI ? LUCRARI ADITIONALE- MODERNIZARE DRUMURI LATERALE SI PODETE TUBULARE DN600
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare reprezentand racorduri cu drumurile laterale a drumurilor reabilitate prin masura 322
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 410, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaCuant gar de part este de 8210 leiPentru instrumentele de garantie in alte monede decat RON (euro sau dolar) se va utiliza cursul de schimb RON/moneda respectiva stabilit de BNR la data de 01.08.2012.Gar de part se constit prin vir banc sau printr-un instrum de gar emis in cond lg de o soc banc ori de o soc de asig, se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc de atrib.Gar tb sa fie irevoc.In orice sit, dov constit gar de part tb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora stab pt deschid of. Per de valab a gar pt part va fi egala cu per de valab a of, respectiv 30 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertei. Aut Contr are dr de a retine Gar pt part, of pierzand astfel suma constit, atunci cand ac din urma se afla in oricare dintre urm sit: (a) isi retrage of in per de valab a ac (b) of sa fiind stab castig, nu constit Gar de buna ex in per de valab a ofi, dar nu mai tarziu de 10 zilede la semn contr de catre ambele parti (c) of sa fiind stab castig, refuza sa semn contr de ach publ in per de valab a of d) of se afla in sit descrisa la art 2781 din OUG 34/2006 si Aut contr sol retin sumei stab conf art 2781 lit d din OUG 34/2006Gar pt part const de of a carui oferta a fost declarata castig se return ac de catre Aut contr in cel mult 3 zile lucr de la data constit GBE. Gar pt part constit de of necastig se return ac de catre aut contr imed dupa semn contr de ach publ cu of ale caror of au fost desemn castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expir per de valab a of.
Garantie de buna executie
DaGBE se constit de catre contr in scopul asig aut contr de indepl cant, calit si in per conv a contr.Cuantumul GBE: 5 % din pretul fara TVA al contractuluiModul de const a GBE: printr-un instrum de gar emis in cond lg de o soc banc ori de o soc de asig? prez in ORIG/ Retineri succ din sumeledatorate pentru fact partiale.In cazul in care opteaza pentru mod de constit a GBE prin ret succ din fact, cont are oblig de a desch un cont de gar la dispoz aut contr, laUnit Trez de care apartine, cf HG1045/2011Suma initiala care se dep e catre contr, in term de max 10 zile de la semn contr in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contr faraTVAIn cazul ofert din categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004, GBE se constituie in procent de 50% din cuant prec in doc de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Op ec participanti la proced nu tb sa se incadr in sit prev la art. 180 din OUG 34/2006For 1 - ?Decl pe propr rasp privind neincadr in dispoz art.180 din OUG nr.34/2006In cazul asocierii, fiecare asociat tb sa prezinte For 1In cazul in care OF benef de sustinere cf art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustin acestuia tb sa prezinte For 1. Acest doc nu se solicita event subcontr.Cazier jud. si Cazier fisc. ? in ter de valab la data depunerii ofertelor. In cazul asocierii fiecare asociat trebuie sa depuna cazier judiciarsi cazier fiscal. Aceste documente nu se solicita subcontractantilor si tertilor sustinatoriOp ec particip la proced nu tb sa se incadr in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006, For 2 - Decl pe propria rasp priv neincadr in dispozart.181 din OUG nr.34/2006In cazul asoc, fiecare asoc tb sa prezinte For 2, nu se solicita a fi indeplinite de catre eventi subcontractori. Tertii sustinatori au obligatia dea face dova nincadrarii in prev art. 181 lit a, c indice 1, si d.Certif de atest fiscala (dat la bug consolid gen)si Certif de taxe si impoz locale (dat la bug local) din care sa reiasa oblig exigib de plata inluna anterioara depunerii ofertelor.Doc se vor prez in orig sau copii certificate , ,conf cu orig?.Ofert, pers jur rom si straine, tb sa faca dov faptului ca nu au dat fata de bug gen consolid si fata de bug local.OF nu are dr de a depune decat o singura oferta de baza.Of asoc nu au dr de a dep alte of, in mod indiv, pe langa of comuna si/sau sa fie nomin ca subcontr al unui alt of Op ec nominalizati casubcontr in cadrul uneia dintre of nu au dr de a depune of in nume propriu sau in asoc. Orice of pt care se constata nerespect prev de maisus urmeaza sa fie respinsa. For 3 ? ?Decl priv calit de partic la proced?For 4 ? Certif de part cu of indep conform ord ANRMAP nr.314/2010OF/OF asociat/Subcontr care are drept membri in cadrul consiliului de admin/organ de cond sau de supervizare sau are action ori asociatipers care sunt sot, ruda sau afin pana la gr al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii com, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG 34/2006, cu pers ce detin fct de decizie in cadrul aut contr este exclus din proc de atrib.For 5 - ?Decl privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006? Acest formular se solicita sa fie depus de catre fiecareasociat in cazul unei asocieri si de catre tertii sustinatori.Pers cu functii de decizie in cadrul Com Brosteni care participa la atrib contr de ach sunt: BORUGA aLEXANDRU-PRIMAR, IORGAVALENTIN-CONTABIL, CATAN FLORIN -SECRETAR, BUNOIU GHE -VICEPRIM, Daescu C-tin - consilier superior, CONSILIERI LOCALI: TRUSCONIU ION, RACESCU SORIN, CIORTAN CTIN, SERAFIM ALEX, MIHU PERTISOR, GONCIULEA FLORIN, ENCULESCU GHE, CAPATANA TUDOR, POPESCU ARISTICA, MIHART ELENA Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa prezinte in original sau copie certificata , ,conf cu orig'' certificatul constatator emis de ONRC ? formular tip emis de autoritatile competente, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentObservatie: Ofertantului declarat castigator i se va solicita sa prezinte inainte de semnarea contractului certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bil. cont. la 31.12.2010 si 31.12.2011, Cifra medie de afaceri in domeniul de activ aferent contr intr-o perioada anter care vizeaza cel mult ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indepl de catre ofertanti tb sa fie cel putin egala cu 800.000lei. In sustinerea cifrei deafaceri ofertantii vor completa pe proprie raspundere Formularul 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formular 7 - ?Lista a lucr. ex. in ult. 5 ani, insotita de certificari de buna ex. pt cele mai imp. lucr.(p-v de receptie la terminarea lucr. sau p-v de receptie finala), cert. din care sa rezulte val.contr. si recomandare din partea beneficiaruluiFormular -8 Fisa exper. similareLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de cel putin un contract finalizat care sa continaexecutie lucrari de constr/reabilitare drumuri/strazi in valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract (410.500 LEI)Valoarea lucrarilor 410.500lei., Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant, in special pentru asigurarea calitatiiResponsabil cu controlul calitatii (CQ) (minim 1), in domeniul constructii de drumuri, in conformitate cu specificul lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - Curriculum vitae- Decizie interna ? responsabil calitate (CQ), in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate ? responsabil calitate (CQ) in original, Formular nr. 9 - Informatiile referitoare la studiile pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Formular 10- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Formular 11 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?Pentru a face dovada dispunerii de utilajele solicitate ofertantii vor depune documente edificatoare in acest sens.Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica corespondenta dintre documentele prezentate si situatia din teren.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la dotarea tehnica pentru executie pot fi indeplinite si prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati.Utilajele, mijloacele de transport si dotarile minime solicitate sunt: Masina taiat rosturi (asfalt);Compactor pe pneuri; Cilindru compactor, Autobasculante transport asfalt; Repartizator mixturi asfaltice, Formular 12- Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile dincontract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca datele de recunoastere ale acestuia /acestora si acordul acestuia /acestora.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual intentia sa o subcontracteze, 1. Responsabil tehnic cu executia (RTE) (minim 1), atestat MDRT in domeniul constr. de drumuri, in conf. cu specificul lucr, ce fac ob. contr de achizitie publica, pentru care se vor prezenta: - CV- Atestat ? (RTE), in copie certificata pentru conformitate- Legitimatie ? (RTE), viza valabila, in copie certificata pentru conformitate- Declaratie de disponibilitate3. Ing./sing ? sef de santier, (inginer/subinginer absolvent facultate de constructii), - CV- Declaratie de disponibilitate Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001, Prezentarea certificatului ISO 14001/2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt si se poate descarca din SEAP la adresa www.e-.licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 08:20