Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local in comuna Buturugeni


Detaliu pentru invitatia numarul 333470
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Buturugeni (Consiliul Local Buturugeni)
Numar invitatie: 333470/09.08.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Buturugeni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Buturugeni (Consiliul Local Buturugeni)Cod fiscal: 5519603, Adresa: Com. Buturugeni, Jud. Giurgiu, Buturugeni, Telefon: 0246277110, Fax: 0246277110
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Buturugeni, Jud. Giurgiu, Buturugeni, Romania, cod postal: 087035, telefon: +40 246277110, fax: +40 246277110, persoana de contact: Dumitru Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei Buturugeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Buturugeni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie drumuri de interes local in comuna Buturugeni jud Giurgiu
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
140000 lei.Durata de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de participant la proceduraCompletarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cu procedurile de achizitii publice sunt: Preda Dumitru, primar, Mihai Marian. viceprimar, Stan Dumitru, secretar, Cristica Alexandru, contabil, consilieri: Alecu Constantin, Anghel Gheorghe, Badea Constantin, Badea Dumitru, Ene Floarea.Florea Marin, Iancu Paul Costel, Mihai Marian, Niculae Dumitru, Onete Stefan, Parvu Stefan Preda Ioan Stoica Iliecompletarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind platataxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind platataxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate si eventualele inregistrari privind insolventa.Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu 14 000 000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevant care sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2009, 2010 si 2011. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.Prezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara va consta in: - pentru proiectare - dovada finalizarii in ultimii trei ani a minim un contract maxim trei contracte avand ca obiect servicii de proiectare sisteme rutiere in valoare totala de minim 100000 lei fara TVA- pentru executie - dovada finalizarii totale sau partiale a minim unui contract - maxim 3 contracte de lucrari de drumuri in ultimii cinci ani in valoare totala de minim 7000000 lei, utilaje si echipamentepentru proiectare: - plotter- imprimanta LASER- statie topografica- calculatoare minim 3pentru executie: - buldoexcavator- autogreder- incarcator frontal- cilindru compactor lis-cilindru compactor pe pneuri- repartitor asfalt- autobasculanta- statie betoane- statie asfalt, personalul solicitat se refara la urmatoarele categorii: pentru proiectare: - minim 2 ingineri constructori specialitarea drumuri si poduri- topometrist cadastrist autorizatpentru executie: - inginer constructor specialitatea drumuri si poduri altul decat cel de la proiectare- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitatemanager mediuPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii de disponibilitate si copii dupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial o declaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnate pana la semnmarea contractului de achizitie publica certificare in managementul calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara.Oferta cu pretul cel mai scazut va primi 50 puncte. pentru alte oferte se va aplica formula: Punctaj oferta=pretul cel mai scazut/pret oferta x 50
durata de executie
25
Descriere: Durata de executie se exprima in luni si cuprinde durata contractului inclusiv proiectare de la data primirii ordinului de incepere. oferta cu cea mai scurta durata de executie va primi 25 de puncte. Pentru alte durate se va aplica formula: punctaj oferta = durata cea mai scurta/durata oferta x 25. Durata minima sub care oferta va fi declarata neconforma este de 2 luni. Durata peste care oferta va fi respinsa ca inacceptabila este de 12 luni.
termenul de interventie laremedierea defectiunilor in perioada de garantie
5
Descriere: Tremenul deinterventie la remedierea defectiunilor se refera la termenul in care ofertantul se prezinta la obiectiv pentru interventie de la anuntare, se exprima in ore. Pentru termenul cel mai scurt se vor acorda 5 puncte. Pentru alt termen se va aplica formula: punctaj oferta= termenul cel mai scurt/termen oferta x 5
perioada de garantie
20
Descriere: Perioada de garantie se exprima in luni si reprezinta garantia tehnica a lucrarii. Pentru cea mai lunga perioada de garantie se vor acorda 20 de puncte. Pentru alta perioada se va aplica formula: punctaj oferta = durata oferta /durata cea mai lunga x 20. Durata minima de garantie sub care oferta va fi drclarata inacceptabila este de 12 luni. Durata peste care nu se va acorda punctaj suplimentar este de 48 de luni
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 01:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer