Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local in comuna Cleja


Detaliu pentru invitatia numarul 357123
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CLEJA (Consiliul Local Al Comunei Cleja)
Numar invitatie: 357123/24.01.2014
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Cleja
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CLEJA (Consiliul Local Al Comunei Cleja)Cod fiscal: 4455536, Adresa: comuna Cleja, judetul Bacau, Cleja, Telefon: 0234/253012, Fax: 0234/253222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Cleja, judetul Bacau, Cleja, Romania, cod postal: 607105, telefon: +40 234253012, fax: +4 0234253222, persoana de contact: ION JOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: comuna Cleja, judetul Bacau, nr.189 Cleja, Romania, cod postal: 607105, telefon: +40 234253012, fax: +4 0234253222.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Cleja
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri de interes local in comuna Cleja, judetul BacauValoarea estimata totala a contractului de lucrarilorce urmeaza a fi atribuit este: 1.271.735 lei fara TVAsi se compune din: - valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute de 1.209.000 lei(valoarea investitiei de baza 1.200.000 lei + organizarea de santier 9.000 lei)- procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 5, 23%, iar valoarea aferenta acestora este de 62.735, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 271, 735 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 24.000 lei din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278^1 din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de de 4.988, 90 lei.Garantia poate fi constituita in lei/alta valuta. Echivalenta leu/alta valuta comunicata de BNR va fi data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante (cod fiscal 4455536) RO????????????...., Trezoreria ???.sau printr-un instrument de garantare (model formular F20) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.In cazul depunerii ofertei in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa se mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, Formular B2.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire (conform art. 90 din HG 925/2006): a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.saub) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar suma initiala depusa de catre contractant in contul astfel deschis va fi de cel putin 0, 5% din pretul contractului fara TVA Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.In cadrul proiectului de contract la Cap. 12. Garantia de buna executie a contractului, se va mentiona varianta dorita de constituire. IMM-urile, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr. 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii actualizata.Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minm 24 de luni de la semnarea PV de receptie la terminarea lucrarilor si pana la admiterea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca ca nu are datorii scadentede plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita dedepunere a ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: JOCA ION ? Primar;HOBORICI VALENTIN ? Viceprimar;Consilieri locali: DODAN ANDREI, DODAN ION, SALACA AUGUSTIN, SALCA IANOS IONEL, SERBAN IULIAN, TARAZA SILVIA, VARGA IONEL, SARIG ANDREI, AMBARUS ANTON, SABAU ANTON, VOIDOC ROZA, ISTOC PETRU, BENCHEA FLORIN ADRIANCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, informatiile cuprinse in acesta sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, denumirea completa, sediul social, persoanele autorizate /administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului). Activitatile solicitate trebuie sa fie autorizata conform art. 15 din Legea nr. 359/2004;Nota : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de O.N.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Nota: Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) ? vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr.1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2013, 2012, 2011), in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 2.418.000 lei.Pentru echivalenta leu/alta valuta ofertantul va face conversia valorilor la un curs mediu anualcomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Documente relevante: Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr.2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 604.500 lei.Suma solicitata a rezultat in urma aplicarii formulei de calcul, conform Ordinului nr. 509/2011, astfel: S = (valoarea estimata/perioada de derulare a contractului) x perioada soliciatta de autoritatea contractanta.S = (1.209.000/4)x2 = 604.500 leiModalitate de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare in original ca detin acces la finantare in suma de 604.500 lei si pentru o perioada de 2 luni.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6.Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.6 si anexa 1 la formularul nr.6), din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 1.209.000 lei exclusive TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indicebeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantul trebuie sa fi executat la nivelul a cel putin unui contract similar in valoare cumulata de minim 1.209.000 lei fara TVA.Se va prezentafisa de experienta similara (completarea anexa 2 la formularul n.6)In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNR., Cerinta nr.2Utilaje, instalatii, echipamente: Ofertantii vor prezenta o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice utilizate pentru realizarea contractului.Se solicita un numar minimal de echipamente/utilaje pentru realizarea contractului: - statie de mixturi asfaltice;
- repartizor/finisor de distributie a mixturilor asfaltice- mijloace transport mixture asfaltice- cilindru compactor- autogreder- incarcator frontal- autobetoniere- laborator autorizat de efectuare incercari in constructii grad II potrivit HG 808/2005.Se vor anexa documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., Cerinta nr. 3a)Declaratie ref la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), Personal responsabil de indeplinirea contractului (personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractului): a)1 Sef santier executie cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri;b)Responsabil tehnic cu executia atestat de catre MDRL in domeniul constructiilor de drumuri (conform HOTARARE Nr. 925 din 20 noiembrie 1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor; ORDIN Nr. 651 din2 august 2007 privind modificarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", aprobata prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003);c)Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructiilor de drumuri desemnat prin decizie interna;d.Responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, toti (cu exceptia RTE) cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similarDocumente doveditoare: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9) din care sa reiasa experienta profesionala;
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Copii dupa diplome de absolvire conform cerin?elor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 2/OUG34/2006, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul tehnic de calitate, valabila la data limita a depunerii ofertelor;
- Pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul constructiilor de drumuri, este suficient sa prezinte atestatul/autorizatia valabila la data limita a depuneriiofertelor (fara CV si diploma);B. Personal de executie de speciSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conf tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8Subcontractanti: Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta - form 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (form D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.Ofert are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(form D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea ec-finan trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care oper ec le poate aplicain timpul indeplinirii contractului de lucrari Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001:2008 sauechivalentpentru activitatile care fac obiectul contractului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la datalimita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificate vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standarde de protectie a mediuluiSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? pentru activitatile care fac obiectul contractului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care la aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer