Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local in comuna Sirna, sat Tariceni, jud. Prahova; Proiectare si Executie DS 484-739 ml; DS 997-647 ml; DS 1310- 160 ml; DS 1780-132 ml


Detaliu pentru invitatia numarul 326860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SIRNA (PRIMARIA COMUNEI SIRNA)
Numar invitatie: 326860/16.05.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Sirna, sat Tariceni, jud. Prahova; Proiectare si Executie DS 484-739 ml; DS 997-647 ml; DS 1310- 160 ml; DS 1780-132 ml
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIRNA (PRIMARIA COMUNEI SIRNA)Cod fiscal: 2845443, Adresa: com Sirna, sirna, Telefon: 0244485012, Fax: 0244485012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Sirna, sirna, Romania, cod postal: 107554, telefon: +40 244485012, fax: +40 244485012, persoana de contact: Ion Ramona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Sirna, sat Tariceni, str. Principala, nr. 165A, jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Sirna, sat Tariceni, jud. Prahova; Proiectare si Executie DS 484-739 ml; DS 997-647 ml; DS 1310- 160 ml; DS 1780-132 ml
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari cuprinde: servicii de proiectare precum si lucrari de executie "Modernizare drumuri de interes local in comuna Sirna, sat Tariceni, jud. Prahova - DS 484-739 ml; DS 997-647 ml; DS 1310- 160 ml; DS 1780-132 ml"
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 115, 715.54 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 22000 lei. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de costituire: conform art. 86 alin (10 din HG nr.925/2006.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante sauin contul RO82TREZ5395006XXX0002024 deschis la Trez. Brazi. Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; II) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; III) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in cazul respingerii unei contestatii la CNSC, din valoarea garantiei de participare se va retine suma de 4895, 71 lei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA (in cazul IMM-urilor acesta va fi de 5%)Modul de constituire: conform art. 90 alin (1) din HG nr.925/2006a) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (cf. HG nr.1045/2011)b) scrisoare de garantie bancara de buna executie, in favoarea autoritatii contractante, conform formularc) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 (tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf. prevederile art180 din OUG nr.34/2006)-prezentare formular 2 anexat2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art181 din OUG nr.34/2006 -prezentare formular3 anexat(tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura cf prevederile art181 lit.a)c1) si d)din OUG nr.34/2006)3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formular 4- prezentare CERTIFICAT de participare cu oferta independenta- in baza Ordinului nr. 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- prezentare formular 54) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG nr.34/2006 (se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul)-prezentare formular 65) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul local si certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat. Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".6) Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Zaharia Maria - primarBara Ion- viceprimat- membru comisieMartin Rodica- contabil- membru comisieIon Ramona - responsabil achizitii publice - membru comisieStan Victor- consilier- membru comisie Persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta, in procesul de evaluare, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de minim 2.000.000 lei.Pentru I.M.M. cifra medie globala poate fi de 50% din valoarea propusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea- Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii-daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., Informatii privind experienta similara. Se vor prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si Fisa de experienta similara, Declaratie privind lista principalelor servicii in ultimii 3 ani. Autoritatea contractanta va respecta preved art.13 alin 1 si 2, precum si art.14 alin 1 si 2 din Ord.509/2011, operatorul economic putand face dovada experientei similare prin oricare din modalitatile prevazute la alin. 1 art 13 si alin 1 art.14 din Ord.509/2011.Experienta similara pentru executie un contract de lucrari similare cu obiectul prezentului contract de achizitie , in valoare de cel putin 1.000.000 lei, fara TVAExperienta similara pentru proiectare un contract de servicii similare cu obiectul prezentului contract de achizitie , in valoare de cel putin 20.000 lei, fara TVAIn cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinite prin cumul de catre grupul de operatori economici asociati., Informatii privind dotarea tehnica- Declaratie si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Dotarea tehnica-cerinte minime: 1 buc statie mixturi asfaltice; 1 buc statie de preparat beton; 1 buc repartizor finisor de asfalt; 2 buc cilindru compactor; 1 buc autograder; 3 buc autobasculanta; 1 buc excavator; 1 buc incarcator pe pneuri si/sau senile; 1 buc freza de asfalt; 1 buc masina imprastiat emulsie cationica; 1 buc perie mecanica.Se va prezenta: Certificat de atestare interna a statie de mixturi asfaltice; Autorizatie de mediu pentru statie mixturi., Informatii privind capacitatea profes. Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele respons. direct cu indeplinirea contractului.Personal de specialitate-cerinte minime: 1 proiectant-inginer specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri;1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul II "Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele";1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul Drumuri, poduri, tunele;1 manager al sistemelor de management de mediu;1 manager de proiect.Se vor prezenta CV-urile personalului propus, copiediplome/atestate/autorizatii/certificate personale obtinute.pt.responsabil tehnic cu executia se va prezenta atestat RTE, valabil la data deschiderii ofertelor, pentru domeniul drumuri, in copieconf. cu originalul; pentru responsab. cu controlul calitatii se va prezenta atestat ISC sau decizia de numire din partea conducator.conf.cu ori Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de asigurare a protectiei mediului ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer