Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local in comuna Valu lui Traian


Detaliu pentru invitatia numarul 339820
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valu lui Traian
Numar invitatie: 339820/21.11.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Valu lui Traian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr.1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Virginia Namaianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei, str. Primariei, nr. 1, loc Valu lui Traian, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in comuna Valu lui Traian
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va realiza proiectare si executie reabilitare drumuri din comuna pe o lungime de 19.363 ml strada.
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 685, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 350.000, 00 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelorcontul nr. RO25TREZ2315006XXX015060 deschis la Trezoreria CONSTANTA, CUI4671718, )Garantia de participare se va constitui numai in lei.h) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acesteia? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei? in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : retineri succesive din facturile inaintate la plata sau scrisoare de garantie bancara (formular nr 23) sau un instrument de garantare emis de o firma de asigurari. Se vor respecta prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Mitroi Florin-primar, Fratila Iulia Claudia-viceprimar, Dragomir Georgeta Claudia-consilier juridic, Bindelea Vasile-consilier, bratosin Danut-consilier, Cadir Turgai-consilier, Dutu Marian-consilier, Ivan Valeriu-consilier, metelet Petru-consilier, Moraru Nicu-consilier, Motoi Constantin-consilier, Ogreanu Maria-consilier, Papuc Ghiorghe-consilier, patrutoiu Ion-consilier, Rotaru Nicolae-consilier, Stefan Marius Gabriel-consilier, Stoian Mircea-consilier, Tudor Stefan-consilier, Tudosoiu Iancu Iulian-consilier.Certificat de participare cu oferta independenta.Certificate de atestare financiara eliberate de ANAF si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii sacdente in luna anterioara depunerii ofertelor Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul emis de Oficiul Registrului Comertului, (emis cu cel mult 30 de zile Inainte de depunerii ofertelor).Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata In limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de Inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2010 si 2009) sa fie de minim 35.000.000, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anula lei/euro emis de BNR pentru fiecare an in parte., bilanturilecontabilela 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la Administratia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice completata.pt executie: - Statie de preparat mixturi asfaltice sau contract cu o statie de mixturi asfaltice . Statia trebuie sa aiba Autorizatie de functionare, Inspectie tehnica Autorizatie de mediu, valabile la data depunerii ofertelor.- Excavator (fisa tehnica) ? 1 buc- Autoincarcator (fisa tehnica) -3 buc- Compactor terasamente (fisa tehnica) ? minim 2 buc- Macara ? minim 1 buc- Autobasculanta (? cu? minim 5 buc- Buldoexcavator (fisa tehnica) ? minim 2 buc- Autogreder (fisa tehnica) ? minim 1 buc- Perie mecanica ? 1 buc- Esalon de asternere mixturi asfaltice (repartizator de mixtura asfaltica -1 buc, autospeciala transport emulsie bituminoasa -1 buc, compactor - 4 buc., Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia lucrarilor, dovedite prin CV ?uri insotite de contracte, diplome relevante din care sa reiasa experienta si pregatirea profesionala a persoanelor implicate in executarea contractului., PROIECTARE: Ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare care va contine cel putin urmatorul Personal / Experti ? Cheiea) Manager de proiectb) Inginer drumuric) Inginer inginerie economicad) Devizist- verificator de proiecte pentru domeniile aferente /necesare, EXECUTIE: ? sef de santier , inginer /subinginer drumuri poduri ? Personal calificat ? ptr. lucrarile specifice contractului (adica personal calificat pentru fiecare utilaj in parte, cat si personal calificat pentru lucrarile ce trebuie executate: asfaltator, pavator)? Responsabil RTE in constructii civile? Responsabil RTE in constructii drumuri? Responsabil CQin domeniul constructii drumuri-Dovada personalului se poate face si cu contracte de prestari servicii cu persoane pregatite in acest domeniu., Experienta similara: pentru proiectare-in ultimii 3 ani realizarea a maxim 3 contracte cu o valoare cumulata minima de 431.000lei, pentru executie- in ultimii 5 ani realizarea a maxim 3 contracte cu o valoare cumulata minima de8.400.000, 00 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara. Algoritm de calcul: P pretul ofertei n = (pret oferta minim/pret oferta n) x punctajul maxim alocat.Punctajul maxim il va obtine pretul cel mai mic.
Garantia acordata lucrarilor
5
Descriere: Algoritm de calcul: P asigurare garantie n = (perioada maxima oferta /perioada n) x punctajul maxim alocat.ofertele ce propun o garantie mai mare de 120 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun o garantie mai mica de 60 luni vor fi considerate neconforme. Punctajul maxim il va obtine oferta care are garantia cea mai mare.
Durata de realizare a proiectului
20
Descriere: Algoritm de calcul: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat.Ofertele ce propun o durata mai mica de 20 zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun o durata mai mare de 60 zile calendaristice vor fi considerate neconforme. Punctajul maxim il va obtine oferta cu durata de realizarea a proiectului cea mai mica.
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Algoritm de calcul: P durata de realizare n = (durata de realizare cea mai mica/durata de realizare n) x punctajul maxim alocat. Ofertele ce propun o durata mai mica de 3 luni nu vor fi punctate suplimentar, iar ofertele ce propun o durata mai mare de 10 luni vor fi considerate neconforme. Punctajul maxim il va obtine oferta cu durata de executie cea mai mica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Studiul de fezabilitate se poate ridica de la sediul Primariei , str. Primariei nr. 1, loc. Valu lui Traian, jud. Constanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer