Achizitie publica - "Modernizare drumuri de interes local in comuna Visina, judetul Dambovita"
Detaliu pentru invitatia numarul 342611
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342611/12.02.2013
Denumire contract: "Modernizare drumuri de interes local in comuna Visina, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VISINACod fiscal: 4344228, Adresa: Comuna Visina, judetul Dambovita, sat Visina, str Mihai Viteazu, nr 29, Visina, Telefon: 0245725064, Fax: 0245725064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Visina, judetul Dambovita, str Mihai Viteazu, nr. 29, Visina, Romania, cod postal: 137515, telefon: +40 245725064, fax: +40 245725064, persoana de contact: Matei Georgian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sat Visina, judetul Dambovita, str Mihai Viteazu, nr. 29, Visina, Romania, cod postal: 137515,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizare drumuri de interes local in comuna Visina, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Modernizare drumuri de interes local in comuna Visina, judetul Dambovita"Valoarea estimata a contractuluieste1.828.936 lei fara TVA, inclusiv valoarea cuantumului aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general, respectiv in suma de 91.387 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 737, 548 - 1, 828, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de 33.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este5.517, 55 lei2.Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare esteRO31TREZ2735006XXX000422? Trezoreria Gaesti.5.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.6.Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor;7.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul in care garantia de participare se constituiein alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3)Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Consiliul Judetean DambovitaAdrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, Grozavu Ion Gabriel-Vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, Ivanoff Ivan Vasile-secretar judet, Igescu Carmen-director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv, Dinu Vasile-director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice, Stoica Dorina-director executiv Directia Juridica Administratie Publica, Radu Sorin Adrian -director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse, Ana George Bogdan-consilier judetean, Antonescu Marin-consilier judetean, Antoniu Florin Silviu-consilier judetean, Banila Alexandru-consilier judetean, Buta Teodor-consilier judetean, Chitescu Adrian-consilier judetean, Cristea Maria-consilier judetean, Georgeta Dinca-consilier judetean, Dumitru Adrian-consilier judetean, Ferariu Ioan-consilier judetean, Hermenean Ioan-consilier judetean, Ion Neli- consilier judetean, Ion Sorin-consilier judetean, Ivan Gheorghe-consilier judetean, Lupoiu Mihail Marius-consilier judetean, Manole Mihai Alin-consilier judetean, Marinescu Ioan-consilier judetean, Mocanu Adrian-consilier judetean, Moise Vasile-consilier judetean, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache-consilier judetean, Olaru Luminita Elena-consilier judetean, Olteanu Catalin Cosmin-consilier judetean, Popescu Claudiu Cezar-consilier judetean, Popescu Jean-consilier judetean, Stoica Liviu Cozmin-consilier judetean, Stefan Cornel-consilier judetean, Tingirica Marin-consilier judetean, Trifan Mihai-consilier judetean, Vasiliu Teodor Emilian-consilier judetean, Vladescu Niculae- consilier judeteanCOMUNA VISINAIlie Sergiu-Primar, Papa Alexandru-Viceprimar, Nuta Gheorghe-Secretar, Matei Georgian-Consilier superior 2, Galbenu Alecu-Consilier superior 2, Nemesu Virgil-Referent principal, David Marius-Aurelian-InspectorConsilieri locali: Covrig Cristian, Cristache Marcel, Ilie Georgel, Matei Costin, Mihaila Niculae, Motoc Lucica, Nicolae Marian, Niculae Costin, Stefan Corneliu, Trandafir Petrin, Barbu Alexandru, Istrate Jean-Aurelian. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor.1)Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, cel putin un contract de lucrari de constructie/reabilitare drumuri cu o valoare de minim 1.700.000 lei fara T.V.A.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara, Cerinta nr. 2Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in onformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost aduse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de utilajele si echipamente: -excavator pe senile ? 1 buc;
-autogreder ? 1 buc;
-compactor static (rulou) ? 2 buc;
-compactor static autopropulsat pe pneuri? 1 buc;
-repartizator mixturi asfaltice? 1 buc;
-autocisterna? 1 buc;
-macara pe pneuri? 1 buc;
-autobasculanta? 2 buc;
-buldozer? 1 buc. Modalitatea de indeplinire1)Se va completa Formularul nr.9 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2)Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: a)Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate., continuare cerinta nr.3
b)Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., continuare cerinta nr. 3
Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Cerinta nr.4
Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului(personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului):
a)Sef santier (inginer, absolvent al Facultatii de Cai Ferate, Drumuri si Poduri sau echivalent, cu diploma de inginer / licenta)
b)Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. c)Responsabil tehnic cu calitatea
Se vor atasa:
2) Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract
3)Formularul nr. 13 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane
4)Formularul nr. 14 - Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 12, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate., continuare cerinta nr.4.
5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 12 pentru indeplinirea cerintelor minime.
6) Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.
7) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., continuare cerinta nr.4
Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1
din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.
Observatie:
1)Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie, Cerinta nr.5
Subcontractatnti: Cerinta nr. 1
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Modalitatea de indeplinire
1) Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraMentiune:
Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 6
Asociati: Cerinta nr. 1
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Modalitatea de indeplinire
1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora
2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), ,continuare cerinta nr. 6
inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
3) Formularul nr. 19 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire
Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 12:11