Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drumuri de interes local in mun.Toplita, jud. Harghita-Drum agricol-Statiunea Bradul-Partie de schi "


Detaliu pentru invitatia numarul 354673
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITA
Numar invitatie: 354673/14.10.2013
Denumire contract: ?Modernizare drumuri de interes local in mun.Toplita, jud. Harghita-Drum agricol-Statiunea Bradul-Partie de schi "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITACod fiscal: R4245178, Adresa: Str. Nicolae Balcescu , Nr.14, judetul Harghita, Toplita, Telefon: +40 266341772, Fax: +40 266341772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Nicolae Balcescu, nr.14, camera 201( Secretariat), TOPLITA, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 0266341772, fax: +40 0266341772, persoana de contact: Birou INVESTITII, PROGRAME, PROIECTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Consiliului Local, str. N. Balcescu, nr. 14, Et. 1, mun. Toplita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri de interes local in mun.Toplita, jud. Harghita-Drum agricol-Statiunea Bradul-Partie de schi "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru investitia ?Modernizare drumuri de interes local in mun.Toplita, jud. Harghita-Drum agricol-Statiunea Bradul-Partie de schi ". Valoarea totala calculata pe baza Devizului General aprobat este de 1.946.160lei fara TVA, din care Diverse si neprevazute 54.060 lei( in procent de 3 % ). Cheltuielile diverse si neprevazute vor fi decontate doar daca este cazul.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 946, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 35.000 lei. In cazul in care GP se va constitui in alta moneda, echivalenta lei/alta moneda se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a GP: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societetate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.25. -prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont: RO86TREZ3545006XXX000036 Deschis la Trezoreria Municipiului Toplita), cod fiscal R4245178. Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia II) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului III) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate aofertei. Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retinecontestatarului din garantia de participarecuantumul sumei prevazute conform Art.278^1, alin.(1), lit.(b) Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, garantia de buna executie si cifra de afaceri.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui fie prin: -scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari ? ANEXA BE din sectiunea formulare.Nota: In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei in aceasta forma instrumentul de garantare va fi prezentat in maxim 15 zile de la semnarea contractului.fie prin-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Pe parcursul indeplinirii contractului Autoritatea Contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului - verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate asumate in contract, pe baza procesului verbal de receptie finala;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, cu obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 1). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Cerinta 2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legeanr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 2).- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: -Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documenteechivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o Declaratie valabile pentru anul in curs.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens infata unui notar.Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Vor depune aceste documente: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d)din art. 181 (in cazul sustinerii).Cerinta nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de atribuire-Se va completa Formular nr. 3Cerinta 4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formular 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: *Platon Stelu ? Primar*Olariu Dumitru? Viceprimar*Vancu Almasan Vasile ? Secretar*Neculai Sterica ? Director executiv*Nita Costantin ? Arhitect sef*Urzica Dumitru ? Sef Birou investitii*Rabja Andrea ? Consilier Birou Investitii*Buzila Gabriela ? Inspector Birou Investitii*Krasztel Ileana ? Consilier primar* Marc Eugen - Consilier Primar*Pop Eugenia - Consilier Serviciu Executie bugetara.*Molnar Krisztina - Jurist*Kalapacs Zsolt -referent de specialitate.*Bodor Attila Bela - consilierlocal, *Buzila Victor Sebastian - consilier local, * Cozan Stefan Mugurel - consilier local, *Deme Carol Zsolt -consilier local, *Erofei Demeter Samoil - consilier local, * Lazar Costel Cristian -consilier local, *Mohacsek Akos - consilier local, *Pascan Loredana Mihaela - consilier local, *Petrut Danut Emanuel - consilier local, *Pop Daniela Lenuta - consilier local, * Rugina Dan Ciprian -consilier local, *Sigmirean Angela Doina - consilier local, *Szabo Coloman Emeric - consilier local, * Tompea Alexandru - consilier local, *Tompea Simina - consilier local, * Vilcan lleana - consilier local.5. Cerinta nr. 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 5). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune). Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate destructura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dinCertificatul Constatator emis de ONRC;Note: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite detraducerea autorizata a acestora in limba romana.3) In etapa evaluarii ofertelor, AC isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate doc in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economiciparticipanti la procedura vor completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale ? in care vor prezenta media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012.Nota: In cazul in care oferta este prezentata in numele unei asociatii, ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, ale firmelor care participa la asociere, semnat de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat drept lider, precum si tabele centralizatore individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat., Situatiile financiare pentru anii 2010-2012.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente.Pentru persoanele juridice/fizice straine se solicita bilanturile contabile/ extrase de bilanturi/ raport de audit/ raport al cenzorilor, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale anilor 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate anterior., Precizari la cerinte Dc un grup de op. ec. depune oferta comuna, atunci sit.ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cap. ec. si fin. a op.ec. sau a grupului de op. ec., poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de nat. rel. juridice existente intre op.ec. si persoana respectiva. Op.ec. sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea capacitatii ec.si fin. trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, cf.prev. art.11^1 din HG 925/2006., Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d)" din OUG34/2006. Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum suntacestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie incadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica., Informatii privind situatia economico-financiara: Op.ec. vor prezenta cifra deafaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Cifra de afaceri seva prezenta cu echivalenta cursului lei/valuta mediu anual comunicat deBNR pt.anii 2009-2011. Nota: In cazul in care oferta este prezentata in numele unei asociatii, cifra medie de afaceri globala se considera cumulat, iar ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel centralizator cu declaratiile cifrelor medii de afaceri, pe ultimii 3 ani, ale firmelor care participa la asociere, semnat de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat drept lider, precum si tabele centralizatore individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara .Ofertantii vor dovedi ca in ultimii 5(cinci) ani au executat lucrari de natura similaraprin prezentarea unei Liste cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, lista insotita de certificari de buna executie prin care vor face dovada executiei de lucrari de natura similara obiectului contractuluiin ultimii 5 ani, prin cel putin 1 contract, maxim 2 contracte. Certificarile trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, locul executiei lucrarilor., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut candidat/ofertant. Ofertantul trebuie sa aiba personalul necesar pentru derularea contractului de lucrari, rspectiv coordonator de lucrare, cu experienta specifica prin implicarea in cel putin un proiect similar., O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare dispune op.ec. pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari.Se va depune documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) acestora., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, cu identificarea acestora cf. art. 11 din HG 925/2006 impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, dincare sa reiasa clar partea pe care o dorestesa o subcontracteze, conformart 188 alin (2) din OUG 34/2006. Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul nr. 16 ?Acordul de subcontractare, daca este cazul., Informatii privind asocierea Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cuscopul de a depune oferta comuna. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documente relevante mentionate la punctele III.2.2) si III 2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective., Precizari la cerinte Dc. un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci cap.tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cap. tehnica si/sau profesionalaa op.ec. sau a grupului de op.ec., poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura rel. juridice existente intre op.ec. si persoana respectiva. Op.ec. sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea cap tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op.ec. resursele invocate, cf.art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 20.1 sau Formularul 20.2, dupa caz.Persoana care asigura sustinerea nu tr. sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire cf.art. 181 lit. a, c1, d din OUG 34/2006 . Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14001sau certificat echivalent., Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau certificat echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2013 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer