Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATELE COMPONENTE LOCALITATII BABENI , JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 357118
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS BABENI
Numar invitatie: 357118/24.01.2014
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATELE COMPONENTE LOCALITATII BABENI , JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS BABENICod fiscal: 2541177, Adresa: STR. DRAGOS VRANCEANU, NR.167, LOC.BABENI, JUD.VALCEA, Babeni, Telefon: 0250765160, Fax: 0250765160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DRAGOS VRANCEANU, NR.167, LOC.BABENI, JUD.VALCEA, Babeni, Romania, cod postal: 245100, telefon: +40 250765160, fax: +40 250765160, persoana de contact: Bogdan Nicula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. DRAGOS VRANCEANU, NR.167, LOC.BABENI, JUD.VALCEA, Babeni, Romania, cod postal: 245100, telefon: +40 250765160, fax: +40 250765160, persoana de contact: Bogdan Nicula
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATELE COMPONENTE LOCALITATII BABENI , JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: Actiunea? Executie lucrari pentru obiectivul ?MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN SATELE COMPONENTE LOCALITATII BABENI, JUDETUL VALCEAModernizare strazi cu lungime de 6064 MStrazile sunt categoria IV , clasa de importanta C, Clasa de incarcare I (A13-S60) si se propune o structura rutiera moderna, sisteme de evacuare a apelor pluviale din rigole si santuri de pamant si beton , podete tubulare de traversare si accese riverani.Din care-1.valoarea faraTVA pentru executie lucrari + organizare de santier aferenta :4653517 Lei din careC+M ( fara TVA)4653517 Leisuma eligibila.-2 valoare fara TVA479555 Lei diverse si neprevazute reprezentand 10.305 % din C+M suma neeligibilaValoaretotala contract fara TVA 5133072 Lei reprezentand 1149238.106 Euro ( euro = 4.4665 lei din 29.08.12 cf. SF nr 2360/26.09.12)
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 133, 072 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garan?iei de participare 70000, 00 lei . (curs BNR lei/valuta din data publicarii invitatiei de participare ).Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Ofertantulce apartine IMM, conf Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumul garantiei. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 25) In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 2781, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum garant de buna execut este 10% din val fara TVA a contract executie.AC are dreptul de a emite pretentii asupragarant de buna executie, oricand pe parcurs indepl contract, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplinesteobligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garant de buna execut AC are oblig de a notif pretentiacontractant, precizand oblig ce nu au fost respectate.Mod de const: instrument de garant emis in cond lg de o soc bancarori de o soc de asig, - retineri succesive din sumele datorate pentru facuri partiale, .Elib garantde buna execut se va face: a) 70% din val garant, in 14 zile de la data incheierii PVR la terminarea lucrarilor , iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)30% din val garant, la expir perioade de garant a lucr executate, pe baza PVR finalaobligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garant de buna execut AC are oblig de a notif pretentiacontractant, precizand oblig ce nu au fost respectate.Mod de const: viram bancar sau instrument de garant emis in cond lg de o soc bancarori de o soc de asig, - retineri succesive din sumele datorate pentru facuri partiale, - depunerea la casierie a unor sume in numerar.Elib garantde buna execut se va face: a) 70% din val garant, in 14 zile de la data incheierii PVR la terminarea lucrarilor , iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)30% din val garant, la expir perioade de garant a lucr executate, pe baza PVR finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Autoritatea Contractanta recomanda prezentarea tuturor documentelor care dovedesc indeplinirea de catre Ofertant a criteriilor decalificare, la deschiderea ofertelor. Completarea ulterioara a acestor documente este permisa numai in conditiile art. 11 alin. (5) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, incazul unei asocieri. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, in cazul in care nu se specifica altfel.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Traducerea trebuie facuta de catre un traducator autorizat, a carui semnatura trebuie legalizata de un notar public.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se vaatasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1 -cerinta obligatorieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: A1.Completare Formular nr. 1, in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2 cerinta obligatorieDeclaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) . Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr. 2, in original, datat, semnat si stampilat). Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului si asociatul /asociatii , astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de oficiul registrul comertului.Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.b. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecaresustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3 cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie : Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 3, in original, datat, semnat si stampilat).Se vor prezenta documentele de confirmare: 1.Se va prezenta certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de ANAF in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazuttermenul limita de depunere a ofertelor;2.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale in original, in copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011) care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care este prevazuttermenul limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr. 4 cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - Conflictul de intereseSe va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare, in original, datat, semnat si stampilat.Neincadrarea in prev art. 69 indice 1 dinOUG 34/2006 se solicita pentru ofertant /asociat/tert sustinator si subcontractant cf prev. art.13 din L279/2011.Persoanele nominalizate din cadrul AC, care aproba/semneaza doc.emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt : Primar: Bizic Ion , viceprimar Danulet Moise , arhitect sef Stoicanescu Nicolae , consilieri local Antonescu Ion , Balasa Maria , Croitoru Ion , BORCAN GHEORGHE , VACARESCU NICOLAE , MARINESCU FANEL , PAVALOIU PAVEL, BARBU ALEXANDRU , MUNTEANU DANIEL NICOLAE , BIVOLARU ADRIAN , PAUNOIU CRISTIAN , BORCAN DUMITRU, PISTOL FLORIAN , DUDEA BUCUR, POPESCU ELENA Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul iar pentrupersoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata silegalizata. Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: - Prezentare certificat constatator emis de O R C de pelanga Trib Teritorial, din care sa rezulte domeniul activitatii principale/ secundare, cod CAEN al acestora, iar pt activitatea specificadomeniului, obiectul contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridicestraine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma deinregistrare / atestare ori apartenenta dpdvprofesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. . (se va verifica prin accesareatp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratievalabile pentru anul calendaristic in curs.Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitatedocumentului in original / copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie Media cifrei de afaceri globale, dinultimii trei ani este egala sau mai mare de 8.000.000 lei.Disponibilitati banesti, resurse financiare pentru derularea contractului, pentru asigurare cash-flowconform grafic de executie, in valoare de 540.000 lei pe o perioada de 5 luni.Se vor prezenta bilanturile contabile la data de 31.12.2011, 31.12.2012 vizate si inregistrate la organele competente si documente contabile pentru sustinerea cifrei de afaceri pe anul 2013 vizate de contabilul societatii.In cazul asocierii, cerinta minima va fi indeplinita prin cumul.In cazul documentelor emise in alte limbi ofertantul va atasa, copii dupadocumente similare, insotite de traducere autorizataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezentaun contract prin care sa se confirme ca a executat lucrari similare in valoare de cel putin 4.500.000 lei in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei)Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit- conf . art. 188, alin 3 , litera a/OUG 34/2006.Cerinta nr.2 - cerinta obligatorieLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari, conform art.188, alin.(3), lit.f) din OUG 34/2006.Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de: Pentru executie: -Buldoexcavator - Incarcator frontal - Autogreder Autobasculante ? Cilindru compactor - Betoniere - Repartizor finisor asfalt; Statie de betoane si asfalt - Masina pentru marcaje rutiere - Laborator de verificari si incercari min gradul II .2 Se vor prezenta obligatoriu: - documente privindasigurarea utilajelor minime solicitate;(proprietate/chirie/leasing /angajament/ sau orice altfel de documunte)Cerinte obligatorii -Pentru echip. proprii se va atasa in copie documentecare atesta proprietatea pentru echipamentele minimale solicitate. -Pentruechip. inchiriate se va atasa o copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? dupa contractele de inchirierePentru laboratorul de verificari si incercari gradul II se va prezentaAutorizatia ISC in copie lizibila ?conform cu originalul? insotita de anexa cuincercarile autorizate. Autorizatia va cuprinde in profilele autorizateincercarile de laborator necesare exec. lucrarilor si trebuie sa fie valabila la termenul limita de depunere a ofertelor.? potrivit prev. Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, si aRegulam. de aut. a lab. de analize si incercari in constructii, aprobat prin HG808/2005., Cerinta nr.3 - cerinta obligatorieInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Declaratii de disponibilitate - Formular 11Declaratie/inf.privind asigurare cu personal de specialitate din care sa rezulte rolul si responsabilitatea fiecaruia, insotit de CV-uri ( exceptie pentru pozitia de RTE unde nu este necesar CV), datate si semnate. La CV se vor atasa diplome/certificate care sa ateste studii si pregatire profesionala.Executie: - 1 Sef santier ? inginer constructii drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniul lucrarilor de constructii de drumuri, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat de catre MDRAP in domeniul constructii rutiere drumuri cf. legii 10 din 1995; - 1 Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor - cu atestat/decizie interna ; - 1 Manager de proiect; - 1resp. SSM- Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinutede persoanele respective, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelorminime;
- CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentrudemonstrarea indeplinirii cerintelor minime in cazul persoanelor ce nu detin atestate .Cerinta nr.4 - cerinta obligatoriePrezentare a personalului de executie astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Cerinta nr.5-cerinta obligatorieInformatii privind asocierea/subcontractantii/tertul sustinatorInformatii privind subcontractantiiModalitatea de indeplinirePrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Informatii privind subcontractantii si asociatii Ofertantiiasociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completatain conformitate cu Formularul 4, semnata de reprezentantul legal, stampilatasi datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 15 cusubcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de ainclude in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte dincontract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sase indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in ofertaNota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf.art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilorTert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si lacapacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prininvocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridiceexistente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urmaare oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unuiangaj ferm al pers respective , prin care aceastaconfirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj desustinere va trebui sa respecte conditprevart. 186respectiv 190 din din OUG 34/2006 modificat prin Legea 193/2013. Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2 Certificat ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer