Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local in satele Puieni si Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu


Detaliu pentru invitatia numarul 354612
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)
Numar invitatie: 354612/10.10.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in satele Puieni si Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Prundu (Primaria Comunei Prundu)Cod fiscal: 5123640, Adresa: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Telefon: 0246245120, Fax: 0246245120
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna prundu , jud giurgiu, Prundu, Romania, cod postal: 087180, telefon: +4 0246245120, fax: +4 0246245120, persoana de contact: surugiu oana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Prundu, sat Prundu, Comuna Prundu, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in satele Puieni si Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri de interes local in satele Puieni si Prundu, comuna Prundu, judetul Giurgiu.Valoarea estimata a contractului 818.154, 48 lei include si suma de 31.467, 48 lei fara TVA, in procent de 3.85 %, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute.Valoarea estimata fara TVA: 818.154, 48Moneda: Lei¬¬
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 818, 154.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15.700 lei . Garantia de participare poate fi eliberata si in alta moneda, calculata la un curs mediu afisat de BNR, aferent lunii iunie 2013, de 1 Euro =4, 4765 Lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea formulare (Formularul nr. 25A/25B); (2) documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari (Formularul nr. 25A/25B); 3) virament in contul autoritati contractante nr. RO93TREZ3245006XXX000218, cod fiscal 5123640, deschis la Trezoreria Hotarele, comuna Hotarele, jud Giurgiu; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care ofertantul depune o contestatie ce se respinge de CNSC, din garantia de participare aferenta ofertantului in cauza se va retine suma prevazuta la art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si valoarea solicitata vor fi respinse
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% fara TVA din valoarea contractului fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie a contractului se constituie prin oricare din metodele prevazute la art. 89 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de scrisoare de garantie bancara de buna executie: trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatia de atribuire si sa contina parafa vizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului trebuie sa fie cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta 1Declaratie privind eligibilitatea;Se solicita: -Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;.-Prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic si al administratorului/directorului general, in termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor, prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?/in original/copie legalizata;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligatsa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe solicita: -Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 181, lit a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut tremenul limita de depunere a ofertelor? original sau copie ?conform cu originalul?;
- Prezentarea Certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care este prevazut tremenul limita de depunere a ofertelor? original sau copie ?conform cu originalul?;Nota: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritatile competente.Documentele prezentate de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul consolidat general si/sau bugetul local indiferent de cuantumul acestora in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Cerinta 3?Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Se solicita: -Prezentarea Formularul nr. 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular. Cerinta 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010;Se solicita: -Prezentarea Formularul nr. 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12.10.2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestformular. Cerinta 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare;Se solicita: -Prezentarea Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele: Dl. Corbea Catalin ? Primar, Dl. Cristescu Gigi ?Viceprimar, Dna. Stoica Ioana ? Secretar, Dl. Olteanu Alexandru ? Referent contabil, Dl. Burgui Alexandru ? Consilier, Dl. Buca Tudor ? Consilier, Dl. Mirea Ion ? Consilier, Dl. Stan Marin ? Consilier, Dna. Moescu Florentina ? Consilier, Dna. Sandu Elena ? Consilier, Dna. Preda Mariana ? Consilier, Dl. Ticu Ghe. Marin ? Consilier, Dl. Ticu D. Marin - Consilier, Dl. Tanase Nicu ? Consilier, Dl. Lupu Marian - Consilier, Dl. Macasoi Petrica ? Consilier, Dl. Navargeac Ion ? Presedinte Comisia de evaluare, Dna. Stoica Ioana Membru in Comisia de evaluare, Dna. Nedelcu Lidia ? Membru Comisia de evaluare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta 1Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele rezidente: [1] Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe Langa Tribunalul teritorial (prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului din prezenta documentatie). (original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul). In cazul prezentarii in copie conforma cu originalul se va prezenta pentru conformitate originalul sau copia legalizata inainte de transmiterea comunicari privind rezultatul proceduri, la solicitarea autoritati contractante.[2] Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere, dupa caz (numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii).Prezentarea de documente care atesta dreptul de a exercita activitatea al carei obiect este aceasta procedura, pentru persoanele nerezidente: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.NOTA: Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta nr. 1 Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente ? copie ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 2 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012 pentru caluculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte) trebuie sa fie in valoare de minim 1.470.000, 00 lei. - Prezentarea Formularului nr. 6 ? Informatii generale; Cerinta nr. 3 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow-ul (fluxul de numerar) de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni, in valoare de 190.000 lei Cerninta nr. 4 Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu. In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani Ofertantul are obligatia de a face dovada executarii in ultimii 5 ani, de lucrari similare cu cele ofertate, cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 780.000, 00 lei, exclusiv TVA. Lucrarile prezentate ca dovada a experientei similare vor avea ca obiect lucrari similare cu cele care vor face obiectul contractului, respectiv: Lucrari de drumuri.vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;.Doc vor fi prezentate in original, copielegalizata autentificata sau copie lizibila cu mentiunea, conf cu orig?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Informatii privind capacitatea profesionala -F10Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului anagajat si al cadrelor de conducere(ultimii 3 ani); -F11 Lista personalului cheie propus pentru realizarea contractului; -F12Angajamentul ofertantului Personalul propus pentru derularea contractului: 1.Expert cheie 1 ? Coordonator de echipa;
-Studii superioare;
-Experienta generala de minim 3 ani in domeniul studiilor;
-Experienta specifica in calitate de Coordonator(Lider)de echipa/Sef de proiect/Manager de proiect/Director de proiect;2.Expert cheie 2?Sef santier; -Studii superioare;
-Experienta generala de minim 3 ani in domeniul studiilor;
-Experienta specifica de minim 2 ani intr-o pozitie similara;3.Expert cheie 3?Responsabil tehnic cu executia;
-Atestat de catre M.D.R.T. conform Legii nr. 10/1995;Cerinte obligatorii: Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se vor atasa: i)Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerin minime. ii) Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime(F.13)(exceptand responsabilul tehnic cu exec) iii) Anii solicitati in vederea dovedirii exp generale vor fi calculati prin prisma duratei proiectului la nivelul caruia a acumulat expertul/persoana respectiva experienta si prin corelare cu functia/activitatile / atributiile pe care a avut-o/le?a desfasurat expertul. In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat, documentele suport relevante care atesta experienta generala si care vor fi acceptate de autoritatea contractanta pot fi fisa de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare. iv)Anii solicitati in vederea dovedirii experientei specifice vor fi calculati prin prisma duratei proiectului la nivelul caruia a acumulat expertul/persoana respectiva experienta si prin corelare cu functia/activitatile/atributiile pe care a avut-o/le?a desfasurat expertul.In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat, documentele suport relevante care atesta experienta specifica si care vor fi acceptate de autoritatea contractanta pot fi fisa de post, contractul de munca, recomandare sau orice alte documente similare.Inf priv utilajele, instalatiile, echip tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contr de lucr.Se va prezenta F16?Decl priv partile din ctr care care sunt indeplinite de subcontr si specializarea acestora.Declaratie privind utilajele si echipamentele necesare executiei lucrarilor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer