Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local in satele Tintesti si Maxenu, comuna Tintesti, jude?ul Buzau


Detaliu pentru invitatia numarul 321631
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TINTESTI (PRIMARIA TINTESTI)
Numar invitatie: 321631/09.03.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in satele Tintesti si Maxenu, comuna Tintesti, jude?ul Buzau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TINTESTI (PRIMARIA TINTESTI)Cod fiscal: 4088227, Adresa: Com. TINTESTI - jud. Buzau, tintesti, Telefon: 0238-532070, Fax: 0238-532233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. TINTESTI - jud. Buzau, tintesti, Romania, cod postal: 127640, telefon: +40 238532070, fax: +40 238532233, persoana de contact: Aurel STOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local in satele Tintesti si Maxenu, comuna Tintesti, jude?ul Buzau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de Modernizare drumuri de interes local in satele Tintesti si Maxenu, comuna Tintesti, jude?ul Buzau potrivit caietului de sarcini al procedurii - proiectul tehnic atasat
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 728, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 14.500 lei; Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Mod de constituire: Ordin de plata sau instrument de garantare emis in conditiile art. 86 din HG nr. 925/2006 de o societate bancara ori de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea fara TVA a contractului; Mod de constituire: Unul din instrumentele prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat/local, documente ce trebuie sa reflecte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Aurel STOICA ? Primar; Manea Costel ? responsabil achizitii;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta: Sa aibe in obiectul de activitate: Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, COD CAEN 4211 (fost 4523 daca nu a fost realizata reclasificarea codurilor CAEN).Documente doveditoare: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri cel putin egala cu 1.450.000RON.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: Sa fi indeplinit in ultimii ani cel putin un contract executie lucrari similare (modernizare drumuri) cu valoare de minim 700.000 lei, Cerinta: Sa asigure utilajele/echipamentele necesare pentru realizarea contractului: 1 statie de mixturi asfaltice, 1 repartizor/finisor distributie mixturi asfaltice, 5 mijl transp mixturi asfaltice, 1 laborator autorizat incercari in constructii grad II, Cerinta: Sa asigure personalul necesar pentru realizarea contractului - 1 manager de proiect pentru coordonarea intregii lucrari cu experienta in managementul proiectelor de infrastructura, 1 sef santier absolvent studii tehnice constructii drumuri cu o vechime de cel putin 5 ani, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor drumuri cu experienta in executie lucrari de infrastructura similare, un Responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor drumuri cu experienta in executie lucrari de infrastructura similare, un manager al sistemelor de management de mediu cu o experienta profesionala relevanta in proiecte similare si un responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, toti cu vechime relevanta in domeniul acestor lucrari, Cerinta: Sa declare eventualii sucontractanti avuti in vedere pentru realizarea contractului, Cerinta: Sa declare calitatea in care participa la procedura Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al calitatii privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor de drumuri (Certificat ISO 9001 sau echivalent), Cerinta: Sa fi implementat standarde de management al mediului privind modul de conducere si control al activitatilor din domeniul constructiilor de drumuri (Certificat ISO 14001 sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 19:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer