Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local, L~2,5km (Namaiesti: Pod Argesel (Serb)-Hapaina-Ulita acces Pietrareanu Nicolae, Rapi intre punctele: Ovejdanie-Most. Simionescu D, Fantanea-intre punctele:Povarna-fam. Solomon) in comuna Valea Mare Pravat, judet Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 323850
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323850/11.04.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local, L~2, 5km (Namaiesti: Pod Argesel (Serb)-Hapaina-Ulita acces Pietrareanu Nicolae, Rapi intre punctele: Ovejdanie-Most. Simionescu D, Fantanea-intre punctele: Povarna-fam. Solomon) in comuna Valea Mare Pravat, judet Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VALEA MARE PRAVAT (PRIMARIA VALEA MARE PRAVAT)Cod fiscal: 5010196, Adresa: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Telefon: 0248557112, Fax: 0248557112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +0 0248557112, fax: +0 0248557112, persoana de contact: Primaria Valea Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VALEA MARE PRAVAT, STR. BRASOVULUI NR197, COD 117805, JUDETUL ARGES, Valea Mare-Pravat, Romania, cod postal: 117805, telefon: +0 0248557112, fax: +0 0248557112, persoana de contact: Primaria Valea Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local, L~2, 5km (Namaiesti: Pod Argesel (Serb)-Hapaina-Ulita acces Pietrareanu Nicolae, Rapi intre punctele: Ovejdanie-Most. Simionescu D, Fantanea-intre punctele: Povarna-fam. Solomon) in comuna Valea Mare Pravat, judet Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri de interes local, L~2, 5km (Namaiesti: Pod Argesel (Serb)-Hapaina-Ulita acces Pietrareanu Nicolae, Rapi intre punctele: Ovejdanie-Most. Simionescu D, Fantanea-intre punctele: Povarna-fam. Solomon) in comuna Valea Mare Pravat, judet Arges?
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 292, 992 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 25.800 lei fara TVA. Perioada de valabilitate a garantiei de participare=90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioadade valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii unei contestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de5073 lei;
Garantie de buna executie
Potrivit art. 89 alin 2 din HG nr.925/2006, garantia de buna executie va fi constituita in procent de 5% din pretul contractului, fara TVA .- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contractSe vor respecta si prevederile HG 1045/2011, in cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului -Formularulnr.05, original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.06, original.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: -Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platii obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru ofertantii straini se accepta prezentarea oricaruidocument considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care acestia sunt stabiliti, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??- Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr.07, original-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 25, original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta-Formular nr.15 original;
-.Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.23, original. Persoanelecu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sun urmatoarele: -Boncoi Ion ? primar;
-Avram Viorel ? viceprimar;
-Iosifescu Ion ? secretar;
-Tentu Dorel ? contabil sef; Ofertantul va prezenta: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sa sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, nu se afla in fuziune sau divizare, proces de dizolvare sau lichidare, reorganizare judiciara sau faliment.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarea rezultatului procedurii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilsau alte documente echivalente pentru ultimii trei ani, ,Cifra de afaceri in domeniul de activitate in cel mult ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu: 1.292.992lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara, lucrarilor care urmeaza sa fie executate duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie a carei valoare va fi de cel putin 1.292.992lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCEaferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (princontract de inchiriere sau altele similare) la urmatoarele utilaje: - autogreder- compactor cu rulouri- compactor cu pneuri- topitor de bitum- autobasculante, Informatii privind resursele umane ne Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: -sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1persoana ;
- responsabil tehnic cu executia atestatin domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana;Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: -angajamentele de disponibilitate pentru lucrare, semnate in original, din partea fiecarui angajat prezentat, datate cu maxim30 de zile, fata de data de depunere a ofertelor .- Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copia dupa diploma de absolvire., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Daca este cazul, Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?se calculeaza astfel: Pentru nivelul pretului cel mai scazut se acorda punctajul maxim de70de puncte, acesta scazand direct proportional cu cresterea pretului, conform formulei: Pp = pmin/pn x70, unde: Pp= punctajul acordat pentru pretul ofertat pmin=pretul minim ofertatpn=pretul caruia i se calculeaza punctajul
Termen de executie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termen de executie? se acorda astfel: a) pentru un termen de executie mai micse acorda punctajul maxim. b) pentru un termen de executie mai maredecat cel prevazutla lit. a) se acorda punctajul astfel: Tp = tmin/tn x 15unde: Tp= punctajul acordat pentru termenul de executietmin= termenulde executie minim ofertatTermenulminimde executie este de 3 luni calendaristice, iar sub acest termen, ofertele nu vor fi punctate suplimentar .Termenulmaximeste de 5 luni calendaristice. Peste un termen de 5 luni calendaristice oferta va fi declarata neconforma
Garantia lucrarii
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare, ,Perioada de garantie a lucrarii?? se acorda astfel: a) Perioada de garantie cea mai mare: 15 pct. b) Celelalte oferte admisibile care au perioade mai mici punctajul se acorda astfel: Gp = gn/gmax x15unde: Gp= punctajul acordat pentru garantia lucrariiGn= garantia lucrariicareia i se calculeaza punctajulgmax=garantia lucrarii maximaofertataDurata de garantie minima a lucrarii este de 2 ani. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.Garantia maximava fi de 5 ani. O durata mai mare de 5 de ani nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 11:23