Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local pe o lungime 1,5 km., Comuna Gura Ocnitei, judetul Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 352116
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GURA OCNITEI (PRIMARIA GURA OCNITEI DAMBOVITA)
Numar invitatie: 352116/06.08.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local pe o lungime 1, 5 km., Comuna Gura Ocnitei, judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GURA OCNITEI (PRIMARIA GURA OCNITEI DAMBOVITA)Cod fiscal: 4344465, Adresa: Comuna Gura Ocnitei, jud. Dambovita, Gura Ocnitei, Telefon: +40 0245673260, Fax: +40 0245673260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gura Ocnitei, jud. Dambovita, Gura Ocnitei, Romania, cod postal: 137240, telefon: +40 0245673260, fax: +40 0245673260, persoana de contact: Dima Emanuela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gura Ocnitei, strada Principala, nr, 180, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local pe o lungime 1, 5 km., Comuna Gura Ocnitei, judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor la obiectivul " Modernizare drumuri de interes local pe o lungime 1, 5 km., Comuna Gura Ocnitei, judetul Dambovita" valoarea estimata a achizitiei este de 782.296 lei si cuprinde: valoarea lucrarilor de executie -712.759 lei, valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute - 69.537 lei si reprezinta un procent de 10% din valoarea C+M, conform devizului general.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 782, 296 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de14255, 18 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este de 4492, 76lei.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO31TREZ2715006XXX000255? Trezoreria Targoviste, CF 4344465 cu conditia confirmarii viramentului de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 25 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;6. Garantia de participare se va completa si se va depune in original la sediul Autoritatii contractante: Registratura, Primaria Gura Ocnitei, strada Principala, nr.180, cod postal: 137240, Gura Ocnitei, pana la termenul limita de deschidere a ofertelor.7. Ofertantii straini vor prezenta garantia de participare in original si traducerea autorizata in limba romana;8. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 24 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b)b)Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20062) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Primar-Ionita Sorin Vasile, Viceprimar-Gatej Constantin, Secretar-Badicioiu Gheorghe, Florea Monica- inspector contabilitate, Dima Emanuela-inspector achizitii publice, Consilieri locali: Diaconu Gheorghe, Nita Mihai, Lamba Gheorghe, Petre Mihai, Radu Vasile Valentin, Preda Florin, Mihai Gheorghe, Marin Ion, Neagu Florin, Calarasu Marian, Apostolache Florea Maria Magdalena, Iordan Vasile, Panait Florin Alin, Popescu Ionel impreuna cu lector univ dr Tutuianu Adrian-presedinte Consiliul Judetean Dambovita, jr. Marinescu Ioan ? vicepresedintele Consiliului Judetean Dambovita, ing. Grozavu Ion Gabriel-vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, dr. Ivanoff Ivan Vasile-secretarul judetului, ec. Igescu Carmen-director executiv Directia Economica, Buget, ec. Dinu Vasile ? director executiv Directia Tehnica, ing. Bondila Dorel- manager proiect, jr cons Stoica Dorina- director executiv Directia Juridica Administratie Publica, ing Radu Sorin- director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse, consilieri judeteni: Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, Fulga Valeriu, Hermenean Ioan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Olteanu Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stanescu Mihai, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasile Claudiu Ionut, Vasile Teodor Emilian, Vladescu Niculae. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificate constatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara aactivitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de minim 1.425.000 leiModalitatea de indeplinire1) Se va prezenta Formularul nr. 6 - Informatii generale2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? dupa bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente din care sa reiasa informatiile solicitate.2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru prezentarea cifrei de afaceri conversia valorilor se va face la cursul mediu anual, comunicat de BNR, dupa cum urmeazaAnul EUR/RON2010 - 4, 20992011 - 4, 23792012 - 4, 4560, In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia conomica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurselefinanciare invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 7 -Angajament tertsustinator financiar, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, lucrari de construire cladiri sau alte lucrari similare cu o valoare cumulata de minim 712.000 lei fara T.V.A. Se vor prezenta unul sau maxim 2 (doua) contracte similare in valoare cumulata deminim 712.000 lei fara TVA.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008- 1 euro = 3, 6827, 2009- 1 euro = 4, 2373, 2010 ?1 euro = 4, 2099 lei; 2011 - 1euro = 4, 2379 lei; 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara pentru fiecare contractprezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2., Certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1Modalitate de indeplinireSe va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestiasunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cunormele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului: - macara pe pneuri cu brat cu zabrele;
- excavator pe pneuri motor termic (buldoexcavator) ;
- autogreder;
- buldozer pe senile;
- vibrator universal cu motor termic- compactor static autodrop, cu rulouri (valturi);
- compactor ;static autoprop. pe pneuri;
- repartizator finisor mixturi asfaltice la cald cem ot. term. fara palpator;
- autogudronator;
- autocisterna cu disp. de strop cu M.A.J.Se va atasa Formularul nr.9.3 completat in originalSe va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: 1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele solicitate pentru care se ofeteaza.2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acor de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu ooriginalul in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate pentru care se oferteaza., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului(personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale inindeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer specializarea drumuri si poduricu experienta profesionala in constructiilor drumuri si poduri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similarb) responsabil tehnic cu executia, cu atestatul si legitimatia de responsabil tehnic cu executia pentru domeniul: constructii drumuri si poduri, care sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor;c) unresponsabil cu asigurarea calitatii, pentru domeniul: constructii drumuri si poduri cu atestat/autorizatie valabil/a la data de depunere a ofertelord) un responsabil SSMObservatie: 1) Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Modalitate de indeplinireSe vor atasa: 1 ) Formularul nr. 10 - Informatii generale privind angajatii2) Formularul nr. 11 - Personal ce va fi angajat in contract3) Formularul nr. 12 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane4) Formularul nr. 13 - Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contractconform Formularului 11, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa siindeplinirea cerintelor precizate.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contractconform Formularului 11 pentru indeplinirea cerintelor minime.6) Formularul nr. 14 - Angajament in nume personal se va completa pentrufiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea laindeplinirea contractului conform Formularului 11, in cazul in care nu suntangajati ai ofertantului., Tert sustinator tehnic si profesionalIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune ladispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 9 - Angajament privindsustinerea tehnica si profesionala, Formularului 1 - Declaratie privindeligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.In cazul in care se va acorda sustinere tehnica se va prezenta si Formularulnr. 9.1 - Declaratie tert sustinator privind utilajele, iar in cazul in care se vaacorda sustinere profesionala se va prezenta si Formularul nr. 9.2 -Declaratie tert sustinator privind personalul., Informatii privind subcontractantiiCompletarea si prezentarea Formularului 16- Declaratie privind partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezentacontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, contractecare vor contine cel putin informatiile din Formularul 16.1- Contract desubcontractare.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesarasubcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularul 16.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere se vor prezenta: 1) Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care suntindeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularului nr. 17.1 - Acordul de asociere, care va contine: suntresponsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, latermen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea lideruluiasociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare aleacestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatieicu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderulasociatiei; -in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face incontul indicat de catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract careurmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea inacordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catrecine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catresubcontractant.3) Formularul nr. 18 ?Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 17, 17.1 si 18. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificareasistemului de management al calitatii) in domeniul ce face obiectulcontractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificareasistemului de management al mediului) in domeniul ce face obiectulcontractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer