Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri de interes local pe o lungime de 2,981 km


Detaliu pentru invitatia numarul 327053
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GURA OCNITEI (PRIMARIA GURA OCNITEI DAMBOVITA)
Numar invitatie: 327053/17.05.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local pe o lungime de 2, 981 km
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GURA OCNITEI (PRIMARIA GURA OCNITEI DAMBOVITA)Cod fiscal: 4344465, Adresa: Comuna Gura Ocnitei, jud. Dambovita, Gura Ocnitei, Telefon: 0245 673260, Fax: 0245 673260
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gura Ocnitei, jud. Dambovita, Gura Ocnitei, Romania, cod postal: 137240, telefon: +40 245673260, fax: +40 245673260, persoana de contact: Cristina Sima
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Gura Ocnitei, strada Principala, nr.180, judetul Dambovita, CP 137240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri de interes local pe o lungime de 2, 981 km
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare a drumurilor de interes local in comuna Gura Ocnitei pe o lungime de 2, 981 km
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 802, 003 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valorea garantiei de participare este de 36.040 leiModalitati de constutuire: Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art.86Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, carese prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atrubuire, dupa cum urmeaza: Virament bancar in contul autoritatii contractante: RO31TREZ2715006XXX000255 deschis la Trezoreria Municipiului Targoviste, CF 4344465, confirmat prin extras de cont emis detrezorerie penyru autoritatea contractantaInstrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurariIn cazul asociatiilor , garantia de participare poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati.Garntia de participare nu poate fi constituita de subcontractantiOfertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin (2) din Legea 346/2004 privind stimularea inteprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o inteprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada prin numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an unde este cazul precum si valorea activelor totale prin atasarea formularului 20 ( Declaratie privind incadrarea inteprinderii in categoria inteprinderilor mici si mijlocii ), completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.Garantia de participare se va constitui numai in lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile ( 3 luni ) de la data limita a depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valorea fara TVA a contractului.Constutuire: conform art.90 din GH 925/2006.a) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform HG 1045/2011)b) scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, conform formularc) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Ofertantul va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii. Suma initiala care se va depune nu poate fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Modul de restituire: conf. Art.92 alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare ? Formular 12. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Formular 23. Declaratie pe propria raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art.69 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Informatii referitoare la persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Diaconu Gheorghe-primar, Iliescu Mihaela-secretar, Moiceanu Mihaela-sef serviciu contabilitate, Dima Emanuela- consilier achizitii publice4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 5Alte cerinte: se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor locale catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau tara in care este stabilit in oricare dintre fomele: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conform cu originalul pentru persoanele juridice romane si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Cerinta obligatorie: operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se va atasa copie dupa Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrul Comertului.Certificatul constatator prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul emis de Oficiul Registrul Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor ( emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) din care sa rezulte: - denumirean operatorului economic si toate datele de identificare- codul unic de inregistrare- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, subunitati cu adrese- structura actionatului- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic- domeniul principal de activitate- domeniile secundare de activitate- situatia societatii ( daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatiiDocumentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentulva fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantuluiIn cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc, in urma evaluarii, adepus certificatul constatator in copie conform cu originalul , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia , inainte de incheierea contractului de achzitie publica, prezentarea documentului in original in vederea conformitatii copiei depuse cu exemplarul original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., 2.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti: 3.604.000 lei. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei in euro se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR: 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 leiIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006, de catre a alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Tertul sustinator va respecta prevederile art.13, art.19 si art.20 din Legea 279/2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Derularea in ultimii 5 ani a cel putin 2 contracte de lucrari de constructii sau reparatii/reabilitari/modernizari drumuria carui valoare sa fie egala cu minin 1.802.003 leiTertul sustinator va respecta prevederile art.13 art.19 si art.20 din Legea 279/2011., 2.Sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului: - excavator cu pneuri cu motor termic ( buldoexcavator)- cilindru compactor static autoprop cu rulouri (valturi)- instalatie de preparat mixturi asfalt cald min 34-40 t/h ( se va atasa fisa tehnica de certificare de conformitate pentru urmatoarele mixturi- BADPS 25 si BA 16)- repartizor finisor mixturi asfaltice- incarcator frontal pe pneuri- autobasculante mai mari de 16 t-min euro3., 3.Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: a) Sef de santierDiploma de inginer, licentiat al Facultatii de Constructii, sectia/specialitatea drumuri si poduri, experienta profesionala in coordonarea a cel putin o lucrare de complexitate similara;b) Responsabil tehnic cu executiaCu diploma de inginer licentiat al Facultatii de Constructii, sectia/specialitatea drumuri si poduri, experienta profesionala in coordonarea a cel putin o lucrare de complexitate similara;c) Responsabil cu calitateaCu diploma de inginer licentiat al Facultatii de Constructii, sectia/specialitatea drumuri si poduri, experienta profesionala in coordonarea a cel putin o lucrare de complexitate similaraNota: se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din cele 3 pozitii de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Terul sustinator va respecta preveder 1.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent ( certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului., 2.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu) valabil la data deschiderii ofertelor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Nerespectarea cerintei minime duce la descalificarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer