Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, VALEA MORII ?I VALEA LUI CAZAN IN COMUNA BEZDEAD, JUDETUL DAMBOVI?A


Detaliu pentru invitatia numarul 336949
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BEZDEAD
Numar invitatie: 336949/08.10.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, VALEA MORII ?I VALEA LUI CAZAN IN COMUNA BEZDEAD, JUDETUL DAMBOVI?A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BEZDEADCod fiscal: 4280191, Adresa: Comuna Bezdead, str. Principala, jud. Dambovita, Bezdead, Telefon: +40 0245663011, Fax: +40 0245663217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Bezdead, str. Principala, jud. Dambovita, Bezdead, Romania, cod postal: 137035, telefon: +40 0245663011, fax: +40 0245663217, persoana de contact: Magdalena Vlad
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Bezdead, str. Principala, jud. Dambovita, Bezdead, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, VALEA MORII ?I VALEA LUI CAZAN IN COMUNA BEZDEAD, JUDETUL DAMBOVI?A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, VALEA MORII ?I VALEA LUI CAZAN IN COMUNA BEZDEAD, JUDETUL DAMBOVI?A
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 051 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 8.000 lei2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO81TREZ2755006XXX000271 ? TREZORERIA PUCIOASA . Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.5. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor;6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM .Suma ce va fi retinuta potrivit art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 este 4180.51 lei.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie -persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Anghelescu Teodora ? primar, Cojanu Ion ? viceprimar, Teodorescu Maria ? secretar, Vlad Magdalena - contabil, consilieri locali: BOCU LIVIU, IORDANESCU FLORIN, MIHAILA ION, MUSAT ADRIAN, NEAGOE PETRE, NEDELCU VICTOR, PINTOIU VIOREL, RACASAN GABRIEL, SORESCU FLORIAN, TATU MARIUS, TANASE ION, VLAD ION, COJANU ION Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 800.000 lei., Modalitatea de indeplinire1) Se va prezenta Formularul nr. 6 - Informatii generale2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara.2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EUR/RON2009 4, 23732010 4, 20992011 4, 23793) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoane
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinciani, cel putin un contract de lucrari de modernizare drumuri cu o valoare deminim 400.000 lei fara T.V.A., Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.2) Se vor atasa Formularul 8a ? Experienta similara si certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor, Cerinta nr. 2Recomandare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., 3) Se va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o recomandare din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;
- daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale de lucrari;4) Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa procesele verbale de recep?ie par?iala sau proces-verbal la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de recep?ie finala a contractelor prezentate ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1., 5) Prin formulele ?lucrari executate ?i duse la bun sfar?it? ?i ?contract de lucrari finalizat? se in?elege: -lucrari recep?ionate par?ial care sunt inso?ite de proces verbal de recep?ie par?iala; sau-lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau-lucrari recep?ionate inso?ite de proces-verbal de recep?ie finala, Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente: GRUP ELECTROGEN MOBIL MOTOR ARDEREEXCAVATOR PE SENILE CU O CUPA CUMOTOR TERMIC 0, 71-1, 25MCAUTOGREDER PINA LA 175CPBULDOZER PE SENILE 81-180CPVIBRATOR DE INTERIOR PT.BETONVIBRATOR UNIVERSAL CU MOTOR TERMICCOMPACTOR AUTOPROP.CU RULOUR.COMPACTOR STATIC AUTOPROP., CUCOMPACTOR STATIC AUTOPROP.PEPERIE MEC.PT CURATAT FUNDATIIMALAXOR MANUAL DE ASFALT PINA LAREPARTIZATORFINISORMIXTURIASFALTICEMAUTOGUDRONATOR 3500-3600LMASINADETRASATBENZIDECIRCULATIEMOTORAUTOCISTERNA CU DISP.DE STROP CU M., Modalitatea de indeplinire1) Se va completa Formularul nr. 9 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.2) Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: a) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate.b) Pentru echipamentele care nu sunt in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele de inchiriere /contractele de inchiriere/acorduri de inchiriere/angajament de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 10 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006, Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer, absolvent al unei Facultati de Constructii, cu diploma de inginer / licenta).b) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.c) Responsabil tehnic cu calitatea - este suficienta decizia interna de numire., Se vor atasa: 1 ) Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii2)Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract3) Formularul nr. 13 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane4) Formularul nr. 14 -Curriculum Vitae pentru specialistii angajati in contract conform Formularului 12, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, autorizatiile sau certificatele detinute de specialistii angajati in contract conform Formularului 12 pentru indeplinirea cerintelor minime., 6) Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului., ) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., Observatie: 1)Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie, III.2.7) SubcontractantiCerinta nr. 1In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraMentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 1In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete., Modalitatea de indeplinire1) Formularul nr. 18 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3) Formularul nr. 19 ? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atrib, Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestareModalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data deschiderii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer