Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE COMUNA ORLAT


Detaliu pentru invitatia numarul 354812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ORLAT
Numar invitatie: 354812/16.10.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE COMUNA ORLAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORLATCod fiscal: 4240952, Adresa: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Telefon: 0269571455, 0269571104, Fax: 0269571455, 0269571104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Romania, cod postal: 557170, telefon: +40 269571455 / +40 269571104, fax: +40 269571455 / +40 269571104, persoana de contact: Gata Aurel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ORLAT - sala de consiliu.str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Romania, cod postal: 557170,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE COMUNA ORLAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de modernizare si reabilitare privind caile de comunicatii din cadrul proiectului ?Modernizare drumuri forestiere comunaOrlat jud. Sibiu? in conformitate cu documentatia tehnica anexata .Valoarea estimata totala fara TVA este 6190096 lei din care diverse si neprevazute 79495 lei in procent de 1, 28% din valoarea lucrarii.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 190, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 65.000 lei .Perioada de valabilitate :120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate si numele procedurii pentru care seconstituie vor fi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare.Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, se vor mentiona toate situatiile de retinere (executie) cf. art.87 din HG nr.925/2006 , resp. art.278?1 din OUG 34/2006 .Garantia de participare se constitue conf. art 86 din HG 925/2006 . Date pentru constituirea garantiei de part.: Cont ? RO88TREZ5855006XXX000034 C.U.I. 4240952 deschis la Trezoreria Saliste . Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original.In cazul formularii unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatorului din garantia de participare conform art. 278^1din OUG 34/2006 .Garantia de participare se va restititui in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Pentru calculul echivalentei unei garantii de participare constituita in alta moneda decat leul, se va utiliza cursul leu/alta valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie , fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul variantei ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. va deschide un cont la dispozitia aut. contr. conf. prev. H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederile art. 92 din Hotararea nr. 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM (care prezinta docum. in acest sens prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna executie se constit. in procent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 1Note: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data limita dedepunere a ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006 .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), ofertantul/candidatul trebuie sa sa dovedeasca ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1. Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul nu are obligatii scadentefata de bugetul local la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita la care se depun ofertele - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu aredatoriiscadentein luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelelor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2 Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local inconformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi excluse ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazului in care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, in acest caz se vor prezenta extrasede cont doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copie conform cu originalul .Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 - Completare Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul AC : Primar-Gata Aurel , Viceprimar - Milea Ioan, Secretar- Luca Lucian , Contabil - Mitea Delia mariaConsilieri locali - Albu Ilie, Bordeanu valentin, Albu Nicolae, Botoroaga Constantin, Bumbea Simion, Giurculet Ioan, Lazar Aurel, Ludosan Ilie, Muntean Petru, Parau Gheorghe, Seicean Dumitru, Toparcean Dumitru.Se va prezenta de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul deutilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz) Cerinta 1.Ofertantul va dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica , faptul ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizat activitatea care face obiectul prezentei achizitiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanele juridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor1.2 Persoane juridice straine vor prezentaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala , pe ultimii 3 ani , sa fie cel putin egala cu6200000 lei.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul ciframedie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Se va ompleta Fisa de informatii generale - Formular 7.Se vor prezentar bilanturile contabile pt. ultimii trei ani , vizate si inregistratela organele competente(DGFP) , in copie, semnate si stampilate de catreop. econ. , cu mentiunea ?conform cu originalul?;Of. nerezid. vor prezenta traduceri autorizate ale doc. de mai sus, dacareglem. legale din tara de orig. nu prevad bilant contabil sau balanta deverif. contab., ofertantul va prez. sit. financ. in conf. cu forma impusa prinlegisl. statului resp.Op. econ. va depune o decl. tradusa autorizata prin care se precizeazaforma legala pentru sit. financ. anuala.Aut. Contr. isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altordocumente in cazul in care cele nominaliz. la alineatul precedent nu sunt relevante., Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 5 luni , respectiv pentru suma de 2777545 lei.Se vor prez. documente edificatoare din care sa rezulte capacitatea financiara pentru sustinerea contractului de executie, documente prin care operatorul economic demonstreaza ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru 5 luni de derulare acontractului conf.graficului de executie .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportati la limita dedepunere a ofertelor) din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 6000000 lei exclusiv TVA, insotitade certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioadasi locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoricminim impus.Se va completa formularul 8- Lista principalelor lucrari similare executate inultimii 5 ani .Se va ompleta formularul 9 - Fisa/fise de informatii privind experientasimilara.Se vor prezenta certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Resurse tehnice ? Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) de utilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei .Se va Completa formularul 10 ? Declaratie privind echipamentele, utilajele, mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea coresp. a contr. de lucrari.Se vor prezenta documente care atesta ca Operatorii economici au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere/ angajamente punere la dispozitie/etc) utilaje, instalatii , echipamente tehnice implicate in realizarea obiectului contractului. Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Resurse umane - Operatorii economici vor face dovada ca dispun de personal tehnic de spec necesar pt. indeplinirea contr. de lucrari: -Sef de santier/coordonator proiect : inginer in constructii drumuri- un RTE- un Resp.CQ;Se va completa formularul 11 - Declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 aniSeva completa formularul 12 - Lista personalului tehnic de de specialitatepropus pentru indeplinirea contractului de achizitie publicaSe va prezenta pentru membrii echipei CV - Formular 12a.CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatiriidiplomede studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor-se va prezenta zona unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala dupa caz, ale acestor legitimatii.Se vor prezenta pentru membrii echipei documente incheiate conform prev. legale, din care rezulta modul de colaborare cu pers. implicate in contract (parti relevante din contr de munca, colaborare, servicii, angaj obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 3 din OUG34/2006 .Pentru RTE se solicita numai depunerea atestatului valabil la data limita dedepunere a ofertelor. Certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la datalimita de depunere a ofertelor., In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG 925/2006, impreuna si inconformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006. Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001sau echivalentSe va prezenta certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent , emis de catre organisme acreditate , valabil la data limita de depunere a ofertelor .Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalul semnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzator activitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii., Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediuISO 14001 sau echivalent.Se va prezentarea certificatul de implementare a sistemului de managemental calitatii de mediu potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent , emis decatre organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalulsemnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzatoractivitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P in format electronic.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2013 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer