Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE COMUNA ORLAT
Detaliu pentru invitatia numarul 357402
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357402/07.02.2014
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE COMUNA ORLAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ORLATCod fiscal: 4240952, Adresa: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Telefon: 0269571455, 0269571104, Fax: 0269571455, 0269571104
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Romania, cod postal: 557170, telefon: +40 269571455 / +40 269571104, fax: +40 269571455 / +40 269571104, persoana de contact: GATA AUREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orlat - Sala de Consiliu, str.Avram Iancu, nr.202, Orlat, Romania, cod postal: 557170
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE COMUNA ORLAT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de modernizare si reabilitare privind caile de comunicatii din cadrul proiectului ?Modernizare drumuri forestiere comuna Orlat jud. Sibiu? in conformitate cu documentatia tehnica anexata .Valoarea estimata totala fara TVA este 6192023 lei din care diverse si neprevazute 76009 lei in procent de 1, 28% din valoarea lucrarii.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 192, 023 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 65.000 lei .Perioada de valabilitate :120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate si numele procedurii pentru care seconstituie vor fi mentionate pe instrumentul prin care se face dovada constituirii garantiei de participare.Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, se vor mentiona toate situatiile de retinere (executie) cf. art.87 din HG nr.925/2006 , resp. art.278?1 din OUG 34/2006 .Garantia de participare se constitue conf. art 86 din HG 925/2006 . Date pentru constituirea garantiei de part.: Cont ? RO88TREZ5855006XXX000034 C.U.I. 4240952 deschis la Trezoreria Saliste . Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta inoriginal.In cazul formularii unei contestatii respinse de catre CNSC , aut.contract. va retine contestatorului din garantia de participare conform art.278^1din OUG 34/2006 .Garantia de participare se va restititui in conf.cu H.G. 925/2006, art.88 .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.Pentru calculul echivalentei unei garantii de participare constituita in alta moneda decat leul, se va utiliza cursul leu/alta valuta comunicat deBNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie , fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: conf. art.90 din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul variantei ?retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale?, op. ec. va deschide un cont la dispozitia aut. contr.conf. prev. H.G. nr.1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretulcontractului.Restituirea gar. de buna executie se va face in conf. cu prevederile art. 92 din Hotararea nr. 925/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM (care prezinta docum. in acest sens prev. in Legea nr. 346/2004) gar. de buna executie se constit. inprocent de 50% din cuantumul precizat in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 1Note: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori , fiecare sustinatorare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Cazier fiscal al operatorului economic (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, intermen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economicunic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.2Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006 .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), ofertantul trebuie sa sa dovedeasca ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economicipot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederileart.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 22.1. Persoane juridice romane vor prezenta : A.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediulsocial, care sa ateste ca operatorul nu are obligatii scadente fata de bugetul local la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazuttermenul limita la care se depun ofertele - in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.B.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioaracelei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelelor ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic.2.2 Persoane juridice straine vor prezenTa orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local inconformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?in conformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic, , insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Note: Vor fi exclusi ofertantii care figureaza cu obligatii restante la bugetul de stat sau la bugetul local , cu exceptia cazului in care s-a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat.Cerinta nr.3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006 - Completare Formular 3In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul AC : Primar-Gata Aurel , Viceprimar - Milea Ioan, Secretar- Luca Lucian , Contabil - Mitea Delia mariaConsilieri locali - Albu Ilie, Bordeanu valentin, Albu Nicolae, Botoroaga Constantin, Bumbea Simion, Giurculet Ioan, Lazar Aurel, LudosanIlie, Muntean Petru, Parau Gheorghe, Seicean Dumitru, Toparcean Dumitru.Se va prezenta de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul /Tertul sustinator .Cerinta nr.4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Completare Formular 4Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie se va completa Acordul de asociere, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei(consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul deutilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare Formular 5 (Acord de asociere dupa caz) Cerinta 1.Ofertantul va dovedi forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica , faptul ca are in obiectul sau de activitate si defasoara autorizatactivitatea care face obiectul prezentei achizitiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.1 Persoanele juridice romane vor prezenta : Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului ? in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?inconformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic .Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor1.2 Persoane juridice straine vor prezentaDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?inconformitate cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic , insotite de traduceri autorizate in limba romana. Documenteleprezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe careo realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala , pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012 si 2013 , sa fie cel putin egala cu6000000 lei.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul ciframedie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Se va ompleta Fisa de informatii generale - Formular 7.Se vor prezentar bilanturile contabile pt. ultimii trei ani , vizate si inregistratela organele competente(DGFP) , in copie, semnate si stampilate de catreop. econ. , cu mentiunea ?conform cu originalul?;Se vor accepta si altedocumente prin care ofertantii pot demonstra situatia economica si financiara in locul bilantului contabil inregistrat pentru anul 2013.Of. nerezid. vor prezenta traduceri autorizate ale doc. de mai sus, dacareglem. legale din tara de orig. nu prevad bilant contabil sau balanta deverif. contab., ofertantul va prez. sit. financ. in conf. cu forma impusa prinlegisl. statului resp.Op. econ. va depune o decl. tradusa autorizata prin care se precizeazaforma legala pentru sit. financ. anuala.Aut. Contr. isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altordocumente in cazul in care cele nominaliz. la alineatul precedent nu suntrelevante., Capacitate de sustinere financiara a lucrarilor pe o perioada de 2 luni , respectiv pentru suma de 2038671 lei.Se vor prez. documente edificatoare din care sa rezulte capacitateafinanciara pentru sustinerea contractului de executie, documente prin careoperatorul economic demonstreaza ca la data limita de depunere a ofertelorva avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, liniide credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru 2 luni de derulare acontractului conf.graficului de executie .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportati la limita de
depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca au fost executate in
conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun
sfarsit, lucrari similare in valoare cumulata de minim 6000000 lei exclusiv
TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii,
valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea
in pragul valoric
minim impus.
Se va completa formularul 8- Lista principalelor lucrari similare executate in
ultimii 5 ani .
Se va ompleta formularul 9 - Fisa/fise de informatii privind experienta
similara.
Se vor prezenta certificari de buna executie care sa indice beneficiarii,
valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea
in pragul valoric minim impus., Resurse tehnice ? Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in
dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de
inchiriere) de utilaje si echipamente tehnice necesare realizarii investitiei .
Se va Completa formularul 10 ? Declaratie privind echipamentele, utilajele,
mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economic pentru
indeplinirea coresp. a contr. de lucrari.Se vor prezenta documente care atesta ca Operatorii economici au in
dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de
inchiriere/ angajamente punere la dispozitie/etc) utilaje, instalatii ,
echipamente tehnice implicate in realizarea obiectului contractului. Toate
documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a
ofertelor., Resurse umane - Operatorii economici vor face dovada ca dispun de
personal tehnic de spec necesar pt. indeplinirea contr. de lucrari:
-Sef de santier/coordonator proiect cu studii superioarein constructii- un RTE conform HG 925/1995
- un Resp.CQ;
Se va completa formularul 11 - Declaratie privind efectivul mediu anual al
personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 aniSeva completa formularul 12 - Lista personalului tehnic de de specialitate
propus pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Se va prezenta pentru membrii echipei CV - Formular 12a.
CV va fi insotit de copii dupa actele de studii doveditoare ale pregatirii
diplome de studii, impreuna cu orice alte documente doveditoare
autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor-se va prezenta zona
unde sunt vizele de valabilitate /viza anuala dupa caz, ale acestor legitimatii.
Se vor prezenta pentru membrii echipei documente incheiate conform prev.
legale, din care rezulta modul de colaborare cu pers. implicate in contract
(parti relevante din contr de munca, colaborare, servicii, angaj obtinute pt
participarea la procedura, conf art 188, alin 3 din OUG34/2006 .
Pentru RTE se solicita numai depunerea atestatului valabil la data limita de
depunere a ofertelor. Certificatele solicitate trebuie sa fie valabile la data
limita de depunere a ofertelor., In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile desubcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care odoreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: - formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Informatii privind asociatiiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: In cazul in care exista asociati, asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.?CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea cacerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite princumul de grupul de asociatii.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sareiese cine este liderul asocierii precum si detalierea obligatiilor fiecaruimembru al asocierii si procentul care revine fiecaruia., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta side o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/subcontractanti). In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinereade care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoaneirespective, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitiaofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertulsustinator) trebuie sa prezinte: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG34/2006 formularul 1- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1)si d).din OUG 34/2006 formularul 2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiileprevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 formularul 3 Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001sau echivalentSe va prezenta certificatul de implementare a sistemului de management alcalitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent , emis de catreorganisme acreditate , valabil la data limita de depunere a ofertelor .Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalulsemnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzatoractivitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii., Certificat de implementare a sistemului de management al calitatii de mediuISO 14001 sau echivalent.Se va prezentarea certificatul de implementare a sistemului de managemental calitatii de mediu potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent , emis decatre organisme acreditate, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Dovada certificarii se face prin depunerea copiilor conforme cu originalulsemnate si stampilate, pentru fiecare asociat al ofertantului, corespunzatoractivitatilor ce se vor executa de catre acesta in cadrul asocierii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 10:35