Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA DENSUS,JUDETUL HUNEDOARA
Detaliu pentru invitatia numarul 335044
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335044/07.09.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA DENSUS, JUDETUL HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DENSUSCod fiscal: 5453789, Adresa: COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA, Densus, Telefon: 0254775010, Fax: 0254775010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA, Densus, Romania, cod postal: 337205, telefon: +40 254775010, fax: +40 254775010, persoana de contact: ANGELA NICOLETA CRAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com.Densus, nr.154, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA DENSUS, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de proiectare si executie pentru obiectivul "Modernizare drumuri forestiere in comuna Densus, judetul Hunedoara" Valoarea estimata fara TVA este de 5.781.046 lei fara TVA din care valoarea estimata pentru executia lucrarilor este de 5.660.179 lei fata TVA , iar valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 120.867 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 215, 937 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art 86, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Valabilitate garantiei pentru participare ? 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 100.000 lei. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 8.138, 10 RON Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se constituie la alegere, conform art. 90 alin 1 si 3, din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin (se alege): - instrument de garantare . sau - retineri succesive din suma datorata pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la o unitate a Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante - Comuna Densus. Suma initiala care se depunde de catre contractant la deschiderea contului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 12A (documentul va fi prezentat si de tertulsustinator); 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare formular nr. 31 ; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Completare formular nr. 1B (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular nr. 5 (declaratia va fi prezentata si de subcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Stefoni Dumitru Sorin- Primar, Bugari Traian-viceprimar, Bogdan Loredana-secrtetar, consilierii locali: Socaciu Gheorghe, Dragotescu Miron, Ardelean Marcel, Chitu Dorin, Gardean Teodora, Merian Nicu-Lascut, Dinisoni Octavian, Virtopean Adrian, Grozoni Mircea, Lasconi Ali-Viorel , membrii comisie: Bogdan Loredana ? secretar (consilier juridic), Socaci Marcela ? consilier, Crai Nicoleta ? referent de specialitate ;5.Se vor prezenta certificate conform art. 182 din OUG 34/2006 - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale; - certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele locale.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formularul nr. 12C. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de datadepunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document) Certificat de atestare pentru proiectare de drumuri forestiere pentru persoanele fizice si juridice conform ORDIN nr. 576 din 15 septembrie 2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani pana la datalimita de depunere a ofertelor si lucrari similare executate in ultimii 5 anipana la data limita de depunere a ofertelor, Fisa de experienta similara. Se solicita ca nivel minim: PENTRU PROIECTARE - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract similar a carui valoarea sa fie cel putin egalacu 120.867lei PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract similar de executie lucrari, a carui valoarea sa fie cel putin egalacu 5.660.179lei, exclusiv TVA.Fisele de experienta similara vor fi insotite de documente/certificari/etc provenite de la beneficiarul serviciilor /lucrarilor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor pentru executie si pentru predarea docum.de proiectare pentru prestarea serviciilor, recomandare din partea beneficiarului., Declaratie privind resursele umane si structura managementului.Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ala cadrelor de conducerein ultimii trei ani ? Formularul 12I., Pers neces PROI.-nivel minim 3 ing spec CFDP, unul cu cert de manager proiect recunMin Munc si certif atest proi, dr. foresti pers fizic cf Ord 576/2009, cu viza anuala; ing spe geodez cadastru autor. ANPI, ing geotehnic, devizier stud sup spec. ctii, coord sanat si securit in munca certif recun MinMunc; pt asist tehnic 1 ing ctii dr. poate fi din cei nomin la proiect. Pt toti spec. mai putin SSM se solicita exper. profes min 5 ani si un proiect dus la bun sfarsit., Prezentarea Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Proiectare.sunt nec. urm. Dot. min. ? echip.Pt. list (format A4, A3), copi/scan, sau ap. multif. (ce indepl. toate f-ctiile enum. anter.); calc. cate unul pt. fiecare expert nomin., Progr. de proi.(CAD sau echiv.) in dom. Ing. civila, cu licenta; Scaner PlotterA0;. Prog. de devize; Prog.de editare/calcul: (Windows sau echiv., Word sau echiv., Excel sau echiv, cu licenta) ? pt fiecare calc.; Statie totala si terminal GPS pt. mas. Topo, 2 autoturismoperatorul ec treb sa prez, in fct de situatia specif fiecar util/echipam in parte copii dupa, contr.de inchir, de conces, de leasing, etc, sau prin angaj. de pun. la dispoz, copii atestat, autorizatii, Pers nec EX-nivel min1sef de sant ing CFDP cu exp prof min 5 ani;1resp (RTE)dom ctii dr. pd (atest. in vig la data lim depun of); 1resp contr calit ing CFDP (CQ), ingCFDP, 1ing topo;4 pers calif mas.utilaje;4 pers calif cond auto. Nu se accepta prop de pers de spec care sa ocupe 2 sau m. m. poz din cele ment. Se vor prez doc dov.pv. relat. de munca cu ofert, contr de munca sau lista pers vizata de ITM. Doc solic mai sus repr ceri oblig Of va prez in copie certif conf cu orig urm doc: acord pt part la derul contr, diplspec pers (stud, preg prof, calif si atest prof); autor /cert atest prof si legit (valab la data lim dep ofert) sau in lipsa acest decl num pe poz resp si doc de spec in baza careia s-a real num (acolo unde nu exista regl in vig). Pt toti spec.(mai putin RTE si CQ)se solic.exper.prof.minim 5 ani.Pt toti spec se solicita doar dovada implicarii intr-un proiect similar.doc.prez.mai sus sunt cerin.oblig.neprez.unui doc.asa cum a fost solic.duce la declar.of.ca inacceptabila, Pers.PROI.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractului- diplome privind specializ personalului (studiile, pregat profes, calific si atest profes);autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt pozrespec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare). Se accepta prezent angajamentparticip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc Pt toti spec se solicita doar dovada implicarii intr-un proiect similar.Pt pers propus se vor prez doc dov pr relatiile de munca cu ofert, contr de munca sau lista pers vizata de ITM. NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila.., Pers.EXEC.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urm docum: acordul pentru participarea la derularea contractului- diplome privind specializ personalului (studiile, pregat profes, calific si atest profes);autorizi/ certific atestare profes; legitimatiile (aflate in termen de valab la data lim de depun oferte) sau, in lipsa acestora, decizii numire pt pozrespec si docum de specializ in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare).Pt.CQ se admite prez.dec.interne de numin f-ctie cf leg in vig. Se accepta prezent angajamentparticip (cf. prev. art. 188 alin.2 lit. c si alin.3 lit. b din OUG 34/2006), pe langa contracte de munca/etc .NOTA: Doc solic mai sus reprezinta cerinte oblig. Neprez unui doc asa cum au fost solic mai sus conduce la declar ofertei ca inacceptabila.., Prezentarea Declaratiei ref. la echipam/utilajele/etc de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putin urmatoarele: Executie.: autogreder 1buc, buldozer 1buc, buldoexcavator: 2 buc.;compactor static autopropulsat: 2 buc.;compactor pe pneuri: 1 buc.;incarcat frontal 1buc.;autobasc.min.16 to: 4buc.; macara min. 14TF 1 buc.Ofert va face dov. ca disp. de 1 lab. autoriz gr. 2 pt. det. neces. la exec. lucr. Pt a face dov. disp.util/echip. in cauza op. ec. tb sa prezinte, in funct. de sit.spec. fiec. utilaj in parte, copii dupa urm.doc: rap. de insp./ITP aflate in term. de valab., RCA, contr.de inchir, de conces., de leasing, de colab.etc, sau prin angaj. de pun. la disp., Informatii privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea inintegralitate a lucrarilorIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului esteobligatorie pentru toti asociatii.)Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentruproeictare si executie, in copie conform cu originalul., Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectuluiprezentului contract.(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului esteobligatorie pentru unul dintre asociati)Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, pentruproeictare si executie, in copie conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 11:03