Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri forestiere in Comuna Gura-Riului:Drum Forestier Pisc-Foltea, Tronson Pisc-Runcuri si Drum Forestier Pod Daneasa- Iezarul Mic, Jud. Sibiu .


Detaliu pentru invitatia numarul 334901
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gura Riului
Numar invitatie: 334901/04.09.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri forestiere in Comuna Gura-Riului: Drum Forestier Pisc-Foltea, Tronson Pisc-Runcuri si Drum Forestier Pod Daneasa- Iezarul Mic, Jud. Sibiu .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gura RiuluiCod fiscal: 4240960, Adresa: Loc. Gura Riului nr. 566, Gura Raului, Telefon: 0269572001, Fax: 0269572101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei com.Gura Riului nr. 566, Gura Raului, Romania, cod postal: 577095, telefon: +40 269572001, fax: +40 269572101, persoana de contact: Corneliu Baltaretu.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local al com.Gura Riului Loc. Gura Riului nr. 566, Gura Raului, Romania, cod postal: 577095
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri forestiere in Comuna Gura-Riului: Drum Forestier Pisc-Foltea, Tronson Pisc-Runcuri si Drum Forestier Pod Daneasa- Iezarul Mic, Jud. Sibiu .
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract privind Proiectare Tehnica si Executia de Lucrari pentru drumuri forestiere in comuna Gura-Riului-Drum forestier Pisc-Foltea, Tronson Pisc-Runcuri si drum forestier Pod Daneasa-Iezarul Mic, judetul Sibiu .Principalele obiective investitionale: a.Servicii de proiectare si asistenta tehnica pe perioada lucrarilor(Obiectiv nr.1: D.F.Pod Daneasa-Iezerul Mic - 6.001 m si Obiectiv nr.2: D.F Pisc Foltea, Tronson Pisc-Runcuri ? 2.000 m) : a) Elaborarea documentatiilor pentru obtinerea acordurilor si avizelor de construire ;b) Elaborarea, verificarea si avizarea Proiectului Tehnic si al detaliilor de executie ;c) Asistenta tehnica de specialitate pe toata perioada de executie a lucrarilor .b.Executia de lucrari : a)Modernizarea a 8.001 m drumuri forestiere ( Obiectiv nr.1: D.F.Pod Daneasa-Iezerul Mic - 6.001 m si Obiectiv nr.2: D.F Pisc Foltea, Tronson Pisc-Runcuri ? 2.000 m ) .
II.1.6) CPV: 45233160-8 - Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 700, 744 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :113.250 lei.Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita pentru depunerea of., termen ce va fi cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei;posibilitate de prelungire a termenului de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei, in caz contrar oferta se considera retrasa.Modul de constituire : prin virament bancar in contul RO79TREZ 5855006XXX000293deschis la Trezoreria Oras Saliste ( CUI 4240960 )sau prin Scrisoare de garantie / Instrument de garantare emisa in conditiile legii de o societate bancara /societate de asigurari, recomandabil din Romania, prezinta in original. Scrisoarea de garantie bancara/ Instrument de garantare emisa in conditiile legii de o societate bancara /societate de asigurari va avea formatul prezentat in Formularul13.Dovada constituirii garantiei de participare ( declaratia privind incadrarea in categoria IMM , daca este cazul ) trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelorvor fi declarate inacceptabile ( art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006).Suma care va fi retinuta conform prevederilor art. 278¹ alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de 8.126, 29 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr.fara TVA.(IMM-urile benef.de reducere 50%, cf.decl.prev.in L.346/2004).Per.de valab: durata exec.contr.i+durata gar.de buna exec.Mod de Constit.: Scris.de gar./Instr.de gar.emisa in cond.legii de o soc.bancara-soc.de asig., rec.din Romania=a)in 14 zile de la semnarea contr., prin instr.de gar.emis in cond.legii de o societ.bancara sau de o societ.de asig.(rec.sa fie emis de catre o banca/soc.asig.din Romania).b)Conf.prev.art.90 alin.(3)din H.G.nr.925/2006, modif.ulter.), prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disp., la Trez.org.fiscal competent, deschis la dispoz.AC, (min.0, 5% din valoarea contr.AC va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contrac.pana la concur.sumei stabilite drept gar.de buna exec.).Scris.de gar.bancara /Instr.de gar.va avea formatul prezentat in Formularul14.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie: 1.1.Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectivsi de catre tertul sustinator(daca este cazul), ce vor fi insotite de urmatoarele documente: - cazier fiscal al ofertantului (si al asociatilor acestuia), respectivsi al tertului sustinator(daca este cazul).- cazier judiciar al administratoruluiofertantului (si al administratorului asociatilor acestuia), respectivsi al administratorului tertului sustinator(daca este cazul).1.2.Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termenul de valabilitate precizat de legislatia in vigoare.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.2.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului, respectiv neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic ;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;5.Cerinta minima obligatorie: Completare si prezentare Formular 3- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: 1.Primar- Calin Gheorghe;2.Secretar-Baltaretu Daniela;3.Sef compartiment achizitii publice-Baltaretu Corneliu.Consilierii Locali: 4.Baba Mircea Radu;5.Campean Dumitru;6.Cimpean Dumitru;7.Fort Ioana;8.Gambutan Iuliu Daniel;9.George Arsenie;10.Loloiu Petre;11.Lupe Gheorghe;12.Nicoara Vasile Sorin;13.Stoita Ioan;14.Tesa Ioan;15.Tepes Nicolae;16.Zav Ioan Toma.Nota: a.Formularul 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat, de catre subcontractant(i), cat si de tertul sustinator(daca e cazul).b.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).c.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.d. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.e. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.f.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta 1 Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?, valabil la data depuneri ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit . In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat .Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Note: a) Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezultecompetenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de presta/executa serviciile/lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Inregistrare persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni(Certificatul constatator).Cerinta 2 . Atestarea in domeniul proiectarii drumurilor forestiere-va fi justificata, conform Ordinului nr. 576/2009 din 15/09/2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere, prin prezentarea Certificatului de atestare pentru ofertant (persoana juridica) si a Certificatului de atestare pentru cel putin o persoana fizica angajata a ofertantului (sau administratorul acesteia). Certificatul de atestare emisin temeiul Ordinului MAPDR nr. 576/2009 pentru persoane fizice /juridice din care sa rezulte atestarea ofertantuluiin domeniul proiectarii de drumuri forestiere se va prezentain ?copie legalizata? sau certificat ? conform cu originalul ?, valabil la data depuneri ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Cifra de Afaceri in domeniul de activitateCifra medie de afaceri, in ultimii 3 ani , in domeniul constructiilor sa fie egala sau mai mare de 10.500.000leisiCifra medie de afaceri, in ultimii 3 ani , in domeniul serviciilor de proiectare sa fie egala sau mai mare de 580.000lei .In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat iar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat ., Cerinta 2.Bonitate/acces la resurse financiare.Se solicita sa se demonstreze ca, la data semnarii contractului de lucrari, ofertantul va avea acces sau disponibil de resurse financiare reale, linii de credit confirmate de banci, disponibil negrevat de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ului in suma de 1.140.000 lei, pentru o perioada a contractului de lucrari de minim 3 luni, reprezentand disponibilul de resurse financiare calculate pana la data realizarii primei transe de plata de catre A.C.(echivalentul unei transe de plata dintr-un numar de maxim 5 transe de plata repartizateproportional cu valoarea totala estimata a contractului ).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Experienta similara-Listaprestarii si ducerii la bun sfarsit de servicii de proiectare si asistenta tehnica in ultimii 3 ani: Se va face dovada ducerii la bun sfarsit a prestarii de servicii in ultimii 3 ani , in domeniul obiectului contractului, respectiv servicii de proiectare si asistenta tehnica privind constr/reabilitarea infr.rutiere, prin prezentarea de maxim 2 documente(contracte/Pr.Vb.de rec) prin care se confirma prestarea serviciilor in valoare totala de minim 290.000 lei(exclusiv TVA).In cazul ofertei comune, oricare dintre asociat va putea prezenta documentul mentionat.NOTA 1: Numarul de ani solicitati in vederea dem.exper.similare(3 ani pentru servicii de proiectare) se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2.Experienta similara-Listaprincipalelor lucrari executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Se va face dovada ducerii la bun sfarsit a lucrarilor, in ultimii 5 ani, prin prez.de maxim 2 documente(contracte/Procese verbale de receptie)in domeniul obiectului contractului, respectiv constructia/reabilitarea infrastructurii rutiere prin care se confirma executarea lucrarilor in valoare totala de minim 5.400.000 lei(exclusiv TVA);In cazul ofertei comune, oricare dintre asociat va putea prezenta documentul mentionat.NOTA1: Cerinta 1 si 2 poate fi indeplinita si prin ducerea la bun sfarsit, in ultimii 5 ani a unui contract ( proiectare si executie/ modernizare drum) similar prin volumul, natura si complexitatea lucrarilor enuntate in Caietul de Sarcini, a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 5.690.000lei .NOTA2: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare (5 ani pentru lucrari) se va calcula prin raportare la data limita de depun, Cerinta 3.DOTAREA TEHNICA IN DOMENIUL SERVICIILOR DE PROIECTARE TEHNICADotari minimale :1. licente de programe specializate in proiectare si devize de genul(sau echivalente) : ArhiCad, AutoCad, Adobe, Etabs_Structuri, Doclib, Windoc.2.echipament topografic : GPS Topografic si Statie Totala.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricareasociat va putea prezenta doc.mentionat ., Cerinta 4.DOTAREA TEHNICA IN DOMENIUL LUCRARILOR DE REABILITAREDE DRUMURI.Dotari minimale :1. Excavator sau Buldoexcavator ? 1 buc2. Ciocan Pneumatic / Picon ? 2 buc3.Incarcator frontal ? 1 buc4.Autobasculanta 16-24 to ? 1 buc5.Autogreder ? 1 buc6.Cilindru vibr1 compactor ? 1 buc7.Automalaxor beton ? 1 buc8.Pompa de Beton -1 buc.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociat va putea prezenta documentul mentionat ., Cerinta 5.Capacitatea resurselor umane ? asigurarea necesarului de personal-experti autorizati, pentru realiz.serviciilor de proiectare aferente contractului, in cond. stabilite de legisl.incidentasi la termenele stabilite.Nivele minimale :1.Componenta Echipei de Realiz.a Contr.a)1(un)Inginer proiectant, autoriz.in « constructii?specialitate « drumuri si poduri »;b)1(un)inginer licentiat, autorizat in realizarea de studii si masuratori topometrice;c)1(un)Specialist licentiat, autorizat in realizarea de studii geotehnice.2.Exper.membrilor echipei : Participarea si finaliz.cu succes a cel putin unui contract simil.ca natura, volum si complexitate cu cel al obiectuluiprocedurii .Se va prezenta Certif.de atestare ptr. cel putin o pers.fiz.angajata a ofert.(sau admin.acesteia), emisin temeiul O.MAPDR nr. 576/2009 pentru pers.fiz./jur.din care sa rezulte atest.of.in domen.proiect.de drumuri forest.(copie leg.sau conf.cu orig)., Cerinta 6.Capacitatea resurselor umane ? asigurarea necesarului de cadrelor de conducere si a personalului de decizie, pentru realizarea lucrariloraferente contractuluiin conditiile stabilite de legislatia incidentasi la termenele stabiliteNivele minimale : - 1(un) coordonator (manager) proiect atestat CNFPA sau echivalent;2(doi) sefi santier , cate unul pentru fiecare santier-ingineri CFDP;1(un) Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestatin domeniul constructii rutiere drumuri si poduri;1(un) Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ) ? atestat profesional;1(un) Responsabil (inspector) cu protectia si securitatea muncii SSM ? atestat profesional ;1(un)Responsabil(inspector)PSI atestat de MMFPS si MECTS.;2.Experienta membrilor echipei de conducere, respectiv manager(coordonator proiect) si Sef santier: Particip.in cel putin un contr.simil.ca natura, volum si complexitate cu cel al ob.proced., Cerinta 7.Informatii privind subcontractantii.Subcontractantul declarat in oferta de operatorul economic, va fi precizat si in Contractul de Lucrari ce va fi incheiat in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator.La depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii. Cerinta 1SCertificarea implementarii S.M.C conform standarduluiISO 9001:2008 atat in domeniul proiectarii cat si al executiei de lucrari, Cerinta 2.Certificarea implementarii S.M.M conform standarduluiISO 14001:2005 in domeniul executiei de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP on-line, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer