Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA MERENI, JUDETUL COVASNA faza: elaborare PT+DE+CS+DTAC+DTOE+asistenta tehnica din partea proiectantului
Detaliu pentru invitatia numarul 336172
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336172/26.09.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA MERENI, JUDETUL COVASNA faza: elaborare PT+DE+CS+DTAC+DTOE+asistenta tehnica din partea proiectantului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MERENICod fiscal: 16260082, Adresa: mereni nr 250, Mereni, Telefon: 0267369971, Fax: 0267369971
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 527112Mereni 250, CV, Romania, persoana de contact: Istvan MOLNAR, primar si Janos BENEDEK, expert achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: 527112Mereni 250, CV, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA MERENI, JUDETUL COVASNA faza: elaborare PT+DE+CS+DTAC+DTOE+asistenta tehnica din partea proiectantului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor elabora fazele PT+DE+CS+DTAC+DTOE, precum si se va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitia MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA MERENI, JUDETUL COVASNA?, investitie finantata in cadrul Masurii 125b al PNDR.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 456 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 3.449 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limbaromana. Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO94 TREZ 2575 006X XX00 2511, deschis la Trezoreria Orasului Tg. Secuiesc, codul unic de inregistrare al Autoritatii Contractante: 16260082. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: 1., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2., prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conditiile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Oferrtantul / Asociatul trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta;Ofertantul/Asociatul trebuie sa declara, ca fiecare semnatura prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; in sensul certificatul prezentat la aceasta sectiune (Formularul 1) prin concurent se intelege oricare persoana fizica sau juridica, alta decatofertantul in numele caruia formuleaza certificatul prezentat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare; oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile / tarifele, metodele / formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectivaprocedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri;oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Ofertantul / Asociatul / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Cerinta nr. 3Ofertantul / Asociatul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de eventualul tert sustinator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea unor documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1, 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1., Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2., In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate deatestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau sa aiba actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: MOLNAR Istvan, primarGYERGYAI Csaba, viceprimarGAL Jo;zsef, presedinte comisie evaluareJANCSO; Istvan Dezso, membru comisie evaluareFINTA Maria, membru comisie evaluareFINTA Erzsebet, membru rezerva comisie evaluarePersoanele care aproba bugetul AC (consilierii locali): CSEREI LAZAR, FINTA VENDEL, GYERGYAI CSABA, JAKAB BARNA, KOVACS IMRE, MATHE ISTVAN OLIVER, MOLNAR FERENC, MORE LASZLO, VARGA GYULA.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonanta Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare, dupa caz.Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba cadomeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand urmatorul cod CAEN rev. 2 sau echivalent (conform ISIC rev 4, NACE rev. 2 etc.), potrivit Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN ori altor reglementari echivalente, ori activitati care le includ cel putin pe aceasta: 7112 ? Activitati de inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceastaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.a Persoane fizice sau juridice romaneSe va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile fata de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii)i. activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN 7112 Activitati de inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta trebuie sa fie autorizata atat la sediul social sau sediul secundar sau punctul de lucru, cat si in afara sediilor/la beneficiar in mod obligatoriu, in conformitate cu prevederile art. 5., art.4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizate (activitatea echivalenta codului CAEN 7112 Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta in tara unde ofertantul isi are sediul, trebuie sa fie autorizata atat la sediul social sau sediul secundar sau punctul de lucru, cat si in afara sediilor/la beneficiar in mod obligatoriu)Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o va executa. In cazul depunerii documentelor in copie conforma cu originalul autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Nota: Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.Cerinta nr. 2.Certificat de atestare emisa de Ministerul Mediului si Padurilor, aceasta fiind necesara pentru elaborarea documentatiei de obtinere a avizului de la Administratia Nationala ?Apele Romane?, impus de Ordinul MMP nr. 799 din 6 februarie 2012. Ofertantul va trebui sa dispuna de certificat de atestare pentru ?Elaborarea documentatiilor de obtinerea avizului / autorizatiei de gospodarie a apelor?, emisa de Ministerul Mediului si Padurilor, aceasta fiind necesara pentru elaborarea documentatiei de obtinere a avizului de la Administratia Nationala ?Apele Romane?, impus de Ordinul MMP nr. 799 din 6 februarie 2012.In cazul unui grup de operatori ecomomici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.Cerinta nr. 3.Certificat de atestare pentru ?Elaborarea documentatiilor de obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarie a apelor?, impus de Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurarle nr. 576 din 15 septembrie 2009, valabil cu viza la zi. Ofertantul va trebui sa dispuna de certificat de atestare in ?domeniul proiectarii de drumuri forestiere?, impus de Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurarle nr. 576 din 15 septembrie 2009, valabil cu viza la zi, in conformitate cu Ghidul solicitantului Masura 125 ?Proiectarea de drumuri forestiere se realizeaza de persoane atestate, conform Ordinului MAPDR nr. 576/2009 ?. In cazul unui grup de operatori ecomomici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - daca este cazul ? detine autorizarea solicitata, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului de achizitie publica, pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 340.000 leisau echivalentul sumei in euro. Persoanele juridice romane vor atasa, in copie conforma cu originalul, situatiile financiare pentru data de 31 decembrie a anilor in cauza, astfel: Formularele 10, 20, 30 si 40., insotita dedovada depunerii lor la Directia Generala a Finantelor Publice sau la Oficiul Registrului Comertului, dupa caz, sau, potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, se accepta si prezentarea altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate. Persoanele juridice straine vor atasa, in copie conforma cu originalul, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CCerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba experienta in proiectare infrastructura de transport, pentru fazele PT+DE+DTAC, precum si asistenta tehnica: reabilitare / modernizare drum comunal / drumuri judetene / nationale / autostrazi si/sau drumuri forestiere, in ultimii 3 ani cel putin un serviciu similar la clase sau categorii de drumuri mentionate mai sus, a carui valoare este de minim 160.000, 00 lei, fara TVA.Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (vezi Formularul 7), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate, in leasing sau in chirie urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului: a. Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta ? minim 4 bucati.b. Soft specializat pentru proiectare de drumuri asistata de calculator (Autocad Civil 3D cu Advanced Road sau echivalent) ? minim 2 bucati.c. Soft editare si prelucrare texte si tabele, cu licenta ? minim 2 bucati.d. Imprimante color (pentru formate A4 si A3) ? minim 2 bucatie. Plotter (pentru formate A1 color) ? minim 1 bucata.f. Camera video si foto ? minim 1 bucata.g. Statie totala topografica cu verificarea la zi ? minim 1 bucata.h. Laborator de gradul II, cu atestat valabil la zi, pentru efectuarea studiilor geotehnicei. Autoturism pentru transportul personalului ? minim 2 bucati.In cazul sustinerii din partea unui tert, se va prezenta angajament ferm autentificat., Cerinta nr. 3.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii acontractului: a. 1 Expert tehnic atestat pentru constructii rutiere si drumuri pentru cerinteleA4, B2 si Db. 2 Ingineri de specialitatea drumuri - cu dovada participarii personalului responsabil in cel putin un proiect similarc. 1 inginer geolog - cu dovada participarii personalului responsabil in cel putin un proiect similard. 1 topograf autorizat cat. B - cu dovada participarii personalului responsabil in cel putin un proiect similarOperatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV. In cazul sustinerii din partea unui tert, se va prezenta angajament ferm autentificat., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri prealabile neinregistrate lapartile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor subcontractate, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantilor., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala aofertantului, Capacitatea de exercitare aactivitatii profesionale (inregistrare) pentru partea lui din contract, respectiv Standardele de calitate, standardele privind protectia mediului.ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri de asociere neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor din lucrare ce se vor executa de asociat. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluare. Cerinta nr. 1.Informatii privind asigurarea calitatii serviciilor: - ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2.Informatii privind protectia mediului: - ofertantul trebuie sa respecte standardele de protectie a mediului conform cu standardul SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a serviciilor de proiectare
40
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata dintre duratele de elaborare a proiectului tehnic - inclusiv liste cu cantitatile de lucrari, caiete de sarcini , elaborare detalii de executie, elaborare documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de construire D.T.AC, DTOE si a celorlalte documentatii pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor documentatiilor pentru avize si acorduri, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 40 de puncte; b) pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x 40 puncte. Nota: durata minima ce poate fi ofertata este de 5 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar), iar durata maxima ce poate fi ofertata este de 35 zile calendaristice (peste care oferta va fi declarata neconforma).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit prin download din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 18:28