Achizitie publica - Modernizare drumuri forestiere in comuna Pietroasa, judetul Bihor
Detaliu pentru invitatia numarul 328912
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328912/07.06.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri forestiere in comuna Pietroasa, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETROASA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI PIETROASA BIHOR)Cod fiscal: 4641326, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR.253, JUDETUL BIHOR, Pietroasa, Telefon: 0259-325811, Fax: 0259-325817
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Pietroasa, loc. Pietroasa, nr. 253, judetul Bihor, Pietroasa, Romania, cod postal: 417365, telefon: +40 259325817, fax: +40 259325800, persoana de contact: Scrofan Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Pietroasa, com. Pietroasa, loc. Pietroasa, nr. 253, judetul Bihor, Romania, cod postal: 417365, telefon: +40 259325817, fax: +40 259325800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri forestiere in comuna Pietroasa, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari pentru proiectul ?Modernizare drumuri forestiere in comuna Pietroasa, judetul Bihor?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 128, 094 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 12.000 lei.Periada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau de o societate bancara. Scrisoare de garantie bancara, valabila cel putin 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Sau- OP sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere. Documentul sus mentionat va fi introdus intr-un plic exterior.Daca garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, oferta va fi respinsa-inacceptabila.In caz de contestatie autoritatea contractanta va retine din garantia de participare 8.173 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Se va retine de catre autoritatea contractanta in conditiile art.87 1) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Se constituie prin scrisoare de garantie bancara, de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, furnizata beneficiarului la data intrarii in vigoare a contractului, aceasta constituindu-se in anexa la contract;Scrisoarea de garantie de buna executie trebuie prezentata in ORIGINAL, trebuie sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie si sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata (Formular nr. 19).Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular Certificat2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul - se va completa formular A.3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura - se va completa formular 12C.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formular 12A.5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa formular 12B.6. Certificat de atestare fiscala, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local si bugetul consolidat. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .7. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul) - se va copleta Formular 12GNota: -Pentru aplicarea art. 69^1 din OUG 34/2006 precizam persoanele care detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Osvat Saveta-primar; Membrii comisiei de evaluare: Scrofan Alina-Anca -presedinte, Tica Adriana, Dan Rodica, Boc Ana-Maria, Dolga Adriana-Alina, Gageanu Nicolae-expert cooptat; inclusiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii cf. art. 2 din Ordinul presedintelui ANRMAP 170/2012: Membrii consiliului local: Banciu Viorel, Bulza Cornel, Chira Gheorghe, Corb Augustin, Corb Gheorghe, Dreana Boldica Ioan, Forlode Cornel, Ilas Daniel Cornel, Jurca Vasile, Laza Ionel Alin, Nastor Ioan Gheorghe, Pilea Cornel, Tomutiu Vasile.- In cazul in care ofertantul se prezinta impreuna cu un tert sustinator vor trebui prezentate si de catre acesta documentele pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 si neincadrarea in art. 181 literele a, c^1 si d din O.U.G. nr. 34/2006. Iar in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Nota: Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 ? Experienta similara1. Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari-formular 12F. Aceasta lista va fi insotita de recomandare din partea beneficiarilor.2. Ofertantii vor face dovada executarii si finalizarii in ultimii 5 ani a unui/unor contract/contracte de executie infrastructura de transport rutiercu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 3.000.000 lei fara TVA; Lucrarile receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor conform art 14 (1) Ordinului presedintelui ANRMAP 509/2011. Daca ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copia contractului de subcontractare/asociere; Daca contractul contine clauze de confidentialitate ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Cerinta 2 ? Utilaje1. Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-formular 12H.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere etc.), de urmatoarele tipuri de echipamente: Executie de lucrariStatie de betoane, cu raport de inspectie, fisa tehnica;Autobasculante cu raport de inspectie, ITP, RCA si licente conforme si valabile (pentru licenta de transport se va prezenta declaratia pe proprie raspundere);Tractor rutier cu remorca cu raport de inspectie;Autogreder, cu raport de inspectie;Buldozer, cu raport de inspectie;Buldoexcavator, cu raport de inspectie;Excavator, cu raport de inspectie;Automacara, cu raport de inspectie;Cilindru compactor, cu raport de inspectie;Laborator autorizat grad II corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate;, Cerinta 3 ? Personal1. Declaratie privind informatii de personal Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului-formular 12I.2. Declaratie de disponibilitate pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul 12I, in cazul in care acestia nu sunt angajati cu norma intreaga sau sunt angajati pe perioada determinata ai ofertantului-formular 12I-1.Contracte de colaborare/prestari servicii si angajamentul de participare conform art. 188 alin. 3 lit. b din OUG 34/2006 Cerinta nr. 1Certificat de atestare ISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent., Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 privind protectia mediului valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 13:40