Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri forestiere orasul Rasnov


Detaliu pentru invitatia numarul 327678
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Numar invitatie: 327678/24.05.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri forestiere orasul Rasnov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP avand in vedere ca procedura este online.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri forestiere orasul Rasnov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop prestarea de servicii de proiectare PT+DE+CS + documentatii pentru avize si autorizatii, asistenta tehnica, verificare tehnica si urmarirea executiei din partea proiectantului pe toata perioada de executie a lucrarilor, a contractului de proiectare si executie lucrari pentru ?Modernizare drumuri forestiere orasul Rasnov?.Proiectarea si executia pentru ?Modernizare drumuri forestiere orasul Rasnov? se va elabora in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si va respecta intocmai studiul geotehnic si raportul de expertiza tehnica puse la dispozitie de autoritatea contractanta.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 913, 309 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Potrivit prev leg se fac urmat precizari: ? cuantumul garantiei de participare 100000 lei? per de valab a garant de part: ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.2)Mod de constit a garant de part conf art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.3)In cazul in care se opt pentru Scrisoare de garant bancara sau Scrisoare de garant emisa de o soc de asig se va folosi FormularulF.84) Daca ofert este IMM, acesta benef de red cu 50% a cerintei privind cuantumul garant de part. Ofert trebuie sa compl si sa ataseze la oferta declar pe prop raspe priv incadra in categ IMM (formular F8.1). In cazul in care este o asoc, toate fir asoc vor trebui sa prezinte doc din care sa reiasa ca se incadr in categ IMM-urilor.5)Doc care nu sunt insotite de dovada constit garant de part vor fi respinse ca inacceptabile.6)Aut contr are dreptul de a retine garantia pentru part, ofert pierzand suma const daca: isi retrage oferta in per de valab a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu const garantia de buna exec in perioada de valab a ofert, dar nu mai tarziu de 7 zile de la primirea instiintarii ca oferta sa a fost decl castig, refuza sa semneze contr de lucr in perioada de valab a ofertei. Daca ofert depune o contestatie respinsa de CNSC, autorit contract va retine contestatorului din garantia de part, in raport cu valoarea estim suma conform art.278ยน* ), alineatul (1), litera c) din OUG34/2006, respectiv 8.151, 33 lei.7)Garant de particip const de ofert se retur acestora de catre autorit contract in cel mult 3 zile lucr de la data exp perioadei de valab a ofertei.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.2) Garantiei de buna executie se va constitui in conformitate cu art. 90 alin (1), (2) si(3) din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.3) Modul de restituire: conform articolului 92, alineatul 4 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neprezentarea documentelor de calificare in conformitate cu solicitarile cuprinse mai jos atrage dupa sine descalificarea ofertantului.Documentele vor fi prezentate in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509 al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, publicat in Monitorul Oficial nr. 687/28.09.2011.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.a) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor inclusiv daca se solicita valori si cantitati.b) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alineatul a) ofertantul castigator are obligatia de a prezenta/completa, certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, respectand termenul prevazut, dar nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire.1. Formular F 1.1- Declaratie privind eligibilitatea (Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).2. Formular B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conform Ordin ANRMAP nr. 314/ 12.10.2010)3. Formular F 1.2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006(Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura).4. Formular F1.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura5. FormularD - Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.nr. 34/2006?? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Vestea Adrian-Ioan;? Agafitei Gabriela;? Serban Florian;? Olteanu Eugen-Ilie;? Sarbu Mihaela;? Darie Gabriela;? Minca Tudor;? Adomnoaie Bogdan;? Costescu Marius-Bogdan;6. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul asocierii acest document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.Persoane juridice/ fizice straine: ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie minim 10.000.000 lei. Daca ofertantul este IMM, acesta beneficiaza de reducere cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada calitatii de IMM pt a beneficia de reducerea cu 50% pt criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Ofertantii vor depune bilanturile contabile pe ultimii 3 anivizate si inregistrate la A.F.P. Daca oferatntul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, conform prevederilor articolului 186, alineatul 1 din OUG34/2006, de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiatin forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie pe proprie raspundere privind contractele de lucrari similare executate in ultimii 5 ani .Fisa de experienta similara pentru contracte executate in ultimii 5 ani., DotareDeclaratie pe proprie raspundere privind detinerea dotarilor, echipamentelor, utilajelor necesare executarii contractului .Astfel, pentru indeplinirea contractului operatorul economic trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele dotari: 1 autogreder1 laborator grad II2 buldoexcavatoare5 autobasculante2 excavatoare1 cilindru compactor, PersonalLista privind personalul propus pentru indeplinirea contractului care trebuie sa cuprinda cel putin: a) 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor in domeniul II ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele?b) 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor in domeniul drumuric) 1 sef de santier (persoana cu studii superioare de lunga durata profil constructii)d) 1 responsabil SSM(specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)e) 1 inginer proiectant atestat conform HG 576/2009f) 1 inginer CFDPg) 1 inginer hidrotehnicah) 1 verificator de proiect drumuri, Intentia de a subcontractaDeclaratie cu privire la intentia de a subcontracta, SubcontractantiLista cuprinzand subcontractorii declarati.Daca ofertantul isi demonstreaza situatia privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, conform prevederilor articolului 190, alineatul 1 din OUG34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica., Aut contr solicita prez a cel putin un contr avand ca ob exec de lucrari de constre cu o valde minim 5.500.000 lei (fara tva).Se acceptasi lucr final partial, caz in care ofert va prez proc-verb de receptiepart sau lucr recept insotite de pro-verb de receptie finala.In sit in care ofert a avut calit de subcontr se vor prezenta pag din contr din care sa rezulte partile contr, obiectul contr, durata contr, pretul contr precum si pag finala cu semnaturi atat dincontr antrepren gen cat si din contr de subantrepriza.In cazul in care ofert a avut calita de asoc se vor prezenta pag cu infor relevante din acordul de asoc, din contr liderului cat si din contr asoc incheiat cu liderul asoc.Pentru dem exp sim se vor prez pag din contr din care sa rezulte partile contr, obiectul contr, durata contr, pretul contr precum si pag finala cu semnaturi.Pentru echiv se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR ., Minim orecomandare din partea beneficiaruluisi procesul verbal/ procesele verbale de receptie. Certificat ISO9001 sau echivalent pt domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractului de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul din care fac parte lucrarile care constituie obiectul contractul de lucrari. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim; pentru alt pret punctajul se acorda astfel: P(n)= (pret minim/pret(n))x punctaj maxim alocat
DURATA DE EXECUTIE A PROIECTARII, VERIFICARII TEHNICE A PTSI LUCRARILOR
25
Descriere: Pentru cea mai mica durata de realizare a proiectarii, verificarii tehnice a PT si lucrarilor se acorda 25 puncte, pentru alta durata de realizare punctajul se acorda astfel: P(n)= durata minima/ durata oferta(n) x 25 puncte Durata minima de executie a proiectarii, verificarii tehnice a PT si lucrarilor: 180 zile. Toate ofertele care precizeaza o durata minima de executie mai mica de 180 zile vor primi punctajul maxim (25 pcte) si vor trebui sa justifice modul de indeplinire a contractului intr-un interval de timp mai mic de 180 zile. Pentru ofertele cu o durata de realizare a lucrarilor mai mare de 720 zile se va acorda punctaj zero. Durata de executie se da in zile calendaristice.
TERMEN DE GARANTIE
15
Descriere: Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrariilor se acorda 15 puncte; pentru alta durata de garantie punctajul se acorda astfel: P(n)= durata oferta(n) / durata maxima x 15 puncte. Pentru un termen de garantie mai mare sau egal cu 5 ani se acorda punctaj maxim. Pentru ofertele cu o durata de garantie a lucrariilormai mica de 36 luni se va acorda punctaj zero.Durata de garantie se da in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer