Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri in localitatea Dobrovat, comuna Dobrovat, judetul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 345175
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)
Numar invitatie: 345175/12.04.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri in localitatea Dobrovat, comuna Dobrovat, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)Cod fiscal: 4540607, Adresa: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Telefon: 0232321207, Fax: 0232321207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Romania, cod postal: 707175, telefon: +40 232321207, fax: +40 232321207, persoana de contact: Gaby Patlagica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dobrovat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri in localitatea Dobrovat, comuna Dobrovat, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop realizarea lucrarilor de executie a obiectivului: Modernizare drumuri in localitatea Dobrovat, comuna Dobrovat, judetul IasiValoarea estimata a contractului de lucrarii se constituie din urmatoarele componente(cap.1.3, cap.4, cap.5.1 si cap.5.3 ) :1. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala = 6.100, 00 lei fara TVA2. Executie lucrari = 3.486.058, 00 lei fara TVA3. Organizare de santier = 87.151, 00 lei fara TVA4. Valoare diverse si neprevazute = 174.303, 00 leireprezentand 5% din valoarea estimata a contractului C+M, fara TVAValoarea estimata fara TVA: 3.753.612, 00
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 753, 612 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
71.000 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.. RO28TREZ4062145020401XXX deschis la TREZORERIA IASI, CUI 4540607, beneficiar: ComunaDOBROVAT;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 20). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 7.359, 30 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.Pentru situatia in care garantia de participare se va depune in valuta echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original. (Formularul 21).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplinafinanciara, fiscala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? aloperatorului economic. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.c) Cazier judiciar al administratorului/administratori.Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al administratorului/administratori, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic din care sa reiasa ca administratorul si /asociatul/asociatii, astfel cum acestia sunt nominalizati in certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrul Comertului, nu a/au fost condamnat/i, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti. Obligatoriu pentru fiecare asociat, daca oferta este depusa de o asociere.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul Primariei Comunei Dobrovat, dupa cum urmeaza: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: 1. Primar: Martinus Catalin Iulian, 2. Viceprimar: AmihaeseiGheorghe, 3. Secretar: Patlagica Gaby, 4. Inspector de specialitate : Dima Ioan5. Inspector de specialitate : Alexandru PetronelaMembrii Consiliului Local: -Nicolau Cezar-Boboc Petru, -Luca Mihai, -Patlagica Gheorghe, -Sacaleanu Ilie, -Boghiu Pantelimon, -Roman Aneta-Postelnicu Constantin, -Pintilii Stefan, -Iacobute Ionut, -Popistasu Vasile.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului, Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea de 7.150.000, 00 lei. Se vor prezenta documente edificatoare in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru unitatile econo;mice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala pe ultimul an.Ofertantul va prezenta orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc.;)Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediuanual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului., Cerinta nr. 2Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni de la semnarea contractului , continuitatea executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor prezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari, scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un cash flow pentru 3 luni de la semnarea contractului, conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 1.100.000, 00 lei sau orice alt document care poate dovedi sustinerea financiara pe aceasta perioada .Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Cerinta nr. 2.
Experienta similaraLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract de lucrari a carui valoare a fost de minim 3.500.000 lei fara TVA insotita de certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt atoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011., Cerinta nr. 3.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
a) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.
b) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), ,Cerinta nr. 3.1.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza: A. Personal responsabil de indeplinirea contractului:
Pentru executie
- Sef de santier, inginer, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;
- sef de punct de lucru, diploma de inginer , in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar
- Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II valabila la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- Responsabil de mediu - diploma de inginerin domeniul ingineria mediului/ certificat de absolvire valabil la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale, valabil la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si
- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaboraresau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura) conf art 188, alin 2/OUG34/2006., Cerinta nr. 3.3.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8., Cerinta nr. 4.Informatii despre dotarile specifice: Pentru executieOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: -laborator gradul II autorizat I.S.C. Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentr depunerea ofertelor, in conformitate cu prevederile Ordinului 153/2010 Inspectoratul de Stat in Constructii ISC publicat in Monitorul Oficial 187 din 24 martie 2010.- excavatoare- buldoexcavatoare- autogredere- cilindru compactor de terasamente- cilindru compactor pentru asfalt- autogudronator- autobasculante- autobetoniere- repartizator mixturi asfaltice- perie mecanica- instalatie de mixturi asfaltice- statie de sortarePt dotarea tehnica min prezentata, se vor atasa certif de atestare, rap de insp sau alte doc care atesta cap. de a executa lucrarile specifice domeniului de utilizare, la nivel de calitate prescris de reglem tehnice in constr.Pentru statia de preparare mixturi asfaltice se va prezenta certificat de atestare.In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de mixturi asfaltice necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de mixturi asfaltice va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de mixturi asfaltice; prin contract de inchiriere sau concesiune a unei statii; prin faptul ca ofertantul detine in proprietate o statie de preparare mixturi asfaltice.Ofertantii vor face dovada accesului la produse de balastiera, din exploatari autorizate (cu toate avizele si autorizatiile prevazute de legislatie, valabile la data stabilita pentru depunerea ofertei - permis de exploatare, autorizatie de gospodarire a apelor, autorizatia de mediu). In cazul in care nu detine in proprietate o astfel de statie, ofertantul trebuie sa faca dovada ca va putea asigura cantitatile de agregate necesare, in conditiile impuse conform normativelor tehnice in vigoare.Asigurarea cantitatilor de agregate va fi demonstrata prin: posibil acord pentru livrarea cantitatilor solicitate, incheiat cu un producator de agregate., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatiiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie (executie) pentru lucrari de constructii de drumuri, precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie (executie) pentru lucrari de constructii de drumuri, precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Nota: lipsa unui document sau neprezentarea acestuia in forma ceruta de autoritatea contractanta duce la declararea ofertei ca inaceptabila si descalificarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarilor
30
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer