Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festiva in comuna Dumbravita, jud. Maramures


Detaliu pentru invitatia numarul 325353
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURES
Numar invitatie: 325353/30.04.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festiva in comuna Dumbravita, jud. Maramures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITA JUD. MARAMURESCod fiscal: 3627803, Adresa: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Telefon: 0722293585, Fax: 0262-299688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUMBRAVITA NR. 225, Dumbravita, Romania, cod postal: 437145, telefon: +40 0722293585, fax: +40 0262-299688, persoana de contact: Felician Ciceu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DUMBRAVITA, Dumbravita nr.225, judetul Maramures, Romania, cod postal: 437145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festiva in comuna Dumbravita, jud. Maramures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de proiectare (intocmirea proiect tehnic, detalii de executie, documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilo) si executia lucrarilor pentru implementarea proiectului ?Modernizare drumuri, infiintare centru after school si dotare camine culturale Rus si Sindresti, organizare Festivalul Portului, cantecului si dansuluide pe Fisculas in comuna Dumbravita, judetul Maramures?.Documentatia de atribuire cuprinde anexate studiile de fezabilitate cu datele generale, datele tehnice, indicatorii tehnico-economici ai investitiei, avize si acorduri, breviarele de calcul si piesele desenate. Studiile de fezabilitate au fost aprobate de APDRP la faza cererii de finantare. Solutia tehnica aprobata la faza studiului de fezabilitate nu poate fi modificata de catre ofertant la elaborarea documentatiei de proiectare.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 410, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in cuantum de 175.000 leipentru LOTUL 1 si de 12.000 lei pentru LOTUL 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se va constitui conform art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modif. si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contulcontul RO51TREZ4362145020403XXX, Comuna DUMBRAVITA, deschis la Trezoreria Baia Mare, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.In situatiile prevazute la Art. 278 1 din OUG 34/2006, se va retine din garantia de participare suma: 8.439, 37 lei pentru LOT-ul 1 si 4.396, 65 lei pentru LOT-ul 2.Garantia pentru participare se pierde de catre ofertant in urmatoarele cazuri: 1 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;2 - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.3 - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din val.a contr. fara TVA si se va constitui prin scris de garant banc de buna exec sau prin ret succesive din facturi partiale. Garantia se buna exectie se va const conf art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia de buna executie se va const prin retineri succesive ? se va realiza confart. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ult, inclusiv HG nr.1045/2011Modalitatea de const a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contr..Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contr..- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conf cu art. 92 din HG 925/2006, cu modif si compl ult.In cazul ofertantilor care se regasesc in categ IMM (facand dovada in acest sens prin prez doc prev in Legea nr.346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011 - Formular 12 A;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania: Prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.NOTA: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cazier judiciarPrezentarea cazierului judiciar in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cazier fiscalPrezentarea cazierului fiscal in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? pentru operatorul economic;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG.34/2006, cu modificarile si completraile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/07.12.2011- Formularul 12 B;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12 C;In cazul unei asocieri fiecareasociat trebuie sa prezinte acest formular.Certifcate privind atestarea fiscalaPrezentare certficat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, eliberat de D.G.F.P care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat la termenul legal al scadentei de plata.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Directia/Serviciul de specialitate alConsiliul Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul principal in original, in original/ copie legalizata / copie certificata in conformitate cu originalul, semnata si stampilata, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, la termenul legal al scadentei de plata.NOTA: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Ofertantul/candidatul va demonstra prin depunerea certficatelor de atestare fiscala ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevedrerile art.691 din OUG.34/2006? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011 ? Formular 12 DIn vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: 1.Ciceu Felician-Gheorghe ? Primarul Comunei Dumbravita, jud. Maramures2. Trif Alexandru ? Viceprimarul Comunei Dumbravita, jud. Maramures3. Dobrican Dacian-Sorin ? Secretarul Comunei Dumbravita, jud. Maramures4. Trif Cornealia ?Compartiment AchizitiiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular 31;Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Atentie!- In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.- Subcontractantii nu sunt obligati sa depuna aceste documente- In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert sustinator ? se vor prezenta documentele conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 297/2011. ? Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economicsi ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Obiectul contractului prezentei proceduri de atribuire trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei si se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.Pentru Persoane juridice /fizice straineSe vor prezenta: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata sau original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, (31.12.2008, 31.12.2009si31.12.2010), insotit de contul de profit si pierdereOp.ec.care si-a inreg.bil.cont. aferent anului 2011, poate dovedi indepl. nivelului impus prin raportarea la ultimii 3 ani incheiati: 2011, 2010, 2009.Nivel ind.financiar ?Lichiditate generala? pt.anul 2010/2011, calc. la 31 dec., sa fie de cel putin 100%., Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim: 17.587.000 lei pentru LOTUL 1 si de 1.230.000 lei pentru LOTUL 2., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, necesare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de: LOTUL 1:2.000.000 lei pentru o perioada de 4 luni;Lotul 2:90.000 lei pentru o perioada de 4 luni., Angajament ferm
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a princip lucr ex in ult 5 ani.Lista va fi insotita de certif de buna ex pt cele mai imp lucr ? atat pentru Lotul 1 cat si pentru Lotul 2.Lista princip prestari de serv prestate in ult 3 ani, precizand den contr, valori, perioade de prestare, benef ? atat pentru Lotul 1 cat si pentru Lotul 2., Ofertantul a finalizat, in ult 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei: Lotul 1: Fie un contr similar care sa cuprinda si proiectare si ex lucr cu o val totala de minim 8.793.000 lei fara TVA, fie 2 contre distincte avand ca obiect: unul de proiectare cu o val de min 219.000 lei fara TVA si unul de exec lucr simil cu o val de minim 8.574.000lei fara TVALotul 2: Fie un contr similar care sa cuprinda si proiectare si ex lucr cu o val totala de minim 616.000 lei fara TVA, fie 2 contr distincte avand ca ob: unul de proiectare cu o val de minim 16.000 lei fara TVA si unul de ex lucr similare cu o val de min 600.000lei fara TVA, Cerinta nr.3LOTUL 1: Serv de proiectare: - 2 ingineri absolventi CFDP, cu exp de minim 5 ani in domeniu; Unul dintre ei va face dovada participarii intr-un proiect similar, in calitate de sef de proiect/ proiectant genreal/ echivalent.Executia de lucrari: Sef punct de lucru/santier ? inginer constructii, in domeniul drumuri, poduri/cai ferate cu experienta de min 5 ani in domeniu. Cel putin un proiect in care a avut functia de sef de santier.Coordonator proiect/ Manager de proiect- inginer constructii drumuri cu experienta de minim 5 ani in domeniu;Responsabil Tehnic cu Executia ? in domeniul constructii drumuri;Responsabil cu controlul calitatii;?Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? atestat conform legii pentru SSM.Inginertopograf;Toti expertii mentionati vor face dovada participarii in cel putin un proiect similar., LOTUL 2Serviciile de proiectare: -1 ing specializarea constr civile, cu exp de min 3 ani in domeniu;
- 1arhitect cu drept de semnatura, cu exp de min 3 ani in domeniu;
- ing autorizat ANRE specializarea instalatii electrice si gaze naturale. Pot fi si 2 persoane distincte, respectiv 1 ing autorizat ANRE specializarea instalatii electrice si 1 ing autorizat ANRE specializarea gaze naturale;.Toti expertii mentionati vor face dovada particip in cel putin un proiect similar.Executia de lucrari: ?Sef punct de lucru/santier ? ing constructii, in domeniul constructii civile cu exp de min 5 ani in domeniu.Cel putin un proiect in care a avut functia de sef de santier.?Coordonator proiect/ Manager de proiect- ing constructii civile cu exp de min 3 ani in domeniu;?Responsabil Tehnic cu Executia ? in domeniul constructii civile;Responsabil controlul calitatii; ?Coordonator in materie SSM ? atestat conf legii pentru SSM.Inginertopograf;Se vor nominaliza pers diferite., Cerinta nr.4Ofertantul va face dovada ca are in dotarea sa, sau dispune de urmatoarele tipuri de echipamente: LOTUL 1: - statie de asfalt;
- statie de betoane;
- repartizor-finisor de asfalt ? min. 2 buc.;
- instalatie de aplicare emulsie bituminoasa ? min. 1 buc;
- compactor terasier ? min.2 buc.;
-excavator ? min. 1 buc.;
-buldoexcavator? min.2 buc.;
-incarcator frontal? min.1 buc.;
- Autogudronator ? min.1 buc.;
- Autobasculante-min. 4 buc.;
- Autogreder - min.2 buc.- Autopompa beton - min 1buc;
- CIFA transport beton -1buc;
- laborator de gradul II;, LOTUL 2-buldoexcavator ? min.1 buc.;
-incarcator frontal ? min.1 buc.;
- Autobasculante- min. 2 buc.;
- Autopompa beton - min 1buc;, Pentrul LOTUL 1Pentru serv de proiectare ofertantul trebuie sa prezinte: -Echipamente pt listare (format A4, A3), copier/scanare, sau aparat multifunctional (ce indeplineste toate functiile enumerate anterior) ? min. 1 buc ;
-Calculatoare ? cel putin pentru fiecare expert in parte.-Plotter A0 ?min. 1 buc .-Programe de devize ? min. 1 buc ;Programe de editare/calcul: Windows sau echiv, Office sau echivalent, cu licenta pt calculatorul fiecarui expert implicat in proiect.Pentru LOTUL 2Pt serv de proiectare ofertantul trebuie sa prezinte: -Echipamente pentru listare (format A4, A3), copier/scanare, sau aparat multifunctional (ce indeplineste toate functiile enumerate anterior) ? min. 1 buc ;
-Calculatoare ? cel putin pentru fiecare expert in parte.-Programe de proiectare (CAD sau echivalent) in domeniul ingineriei civila, cu licenta ? min. 1 buc ;
-Plotter A0 ?min. 1 buc .-Programe de devize ? min. 1 buc ;Programe de editare/calcul: Window, Pentru LOTUL 2Pt serv de proiectare ofertantul trebuie sa prezinte: -Echipamente pentru listare (format A4, A3), copier/scanare, sau aparat multifunctional (ce indeplineste toate functiile enumerate anterior) ? min. 1 buc ;
-Calculatoare ? cel putin pentru fiecare expert in parte.-Programe de proiectare (CAD sau echivalent) in domeniul ingineriei civila, cu licenta ? min. 1 buc ;
-Plotter A0 ?min. 1 buc .-Programe de devize ? min. 1 buc ;Programe de editare/calcul: Windows sau echivalent, Office sau echivalent, cu licenta pentru calculatorul fiecarui exoert implicat in proiect., Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei., Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens. Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001:2008 sau echivalentIn cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certif sau echiv, pt. partea sa de implicare in contr., conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;, Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001:2005 sauechivalentIn cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pt. partea sa de implicare in contr., conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 50 puncte; Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a, se acorda punctaj astfel: P(n) = pret minim / pretul ofertei x 50 puncte, unde: P(n) ? punctajul ofertei. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului, sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara TVA. La stabilirea pretului ofertantii vor avea in vedere prevederile art.202 din OUG 34/2006;
Durata garantiei lucrarilor
30
Descriere: Durata garantiei lucrarilor trebuie sa fie de minim 2 anisi maxim 10 ani. Pentru oferta cu termenul cel mai mare se acorda punctaj maxim, 30 puncte. Pentru termenele ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termen(n) / termenul maxim) x punctajul maxim acordat (30 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei. Perioada de garantie a lucrarilor se va exprima in ani. Sub durata minima de 2 ani, oferta va fi considerata neconforma si peste durata maxima acceptata de 10 ani nu se va puncta suplimentar.
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Pentru cea mai scurta durata de executie a lucrarilor, se va acorda punctajul maxim alocat 20 puncte; Pentru ofertele cu o durata de executie a lucrarilor mai lunga, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P de= (Demin./Den) x punctajul maxim alocat (20 puncte) Unde, P de ? punctajul acordat pentru durata de executie a lucrarilor, Demin ? durata cea mai mica de executie a lucrarilor, Den ? durata de executie a lucrarilor precizata de ofertantDurata executiei lucrarilor va fi exprimata in luni. Durata de executie a lucrarilor trebuie sa fie de minim 6luni si maxim 13 luni. Oferta cu o durata de executie mai mica de 6 luni nu va primi punctaj suplimentar, iar cea cu o durata de executie mai mare de 13 luni se va respinge.
Durata de prestare a serviciilor de proiectare
5
Descriere: Graficele de prestare a serviciilor de proiectare se vor puncta comparativ: cel care asigura cea mai rapida prestare a serviciilor solicitate (intocmirea proiectelor tehnice, a detaliilor de executie, a documentatiilor pentru avize si acorduri) primeste punctajul maxim (5 puncte), celelalte sunt punctate astfel: (P(n)=durata minima /durata de prestare oferta (n) x 5)Durata minima de prestare acceptata este de 3 saptamani, iar cea maxima de 2 luni. Oferta cu o durata de proiectare mai mica de 3 saptamani nu va primi punctaj suplimentar, iar cea cu o durata mai mare de 2 luni se va respinge.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer