Achizitie publica - Modernizare drumuri locale 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 329998
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329998/20.06.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri locale 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PODARI (PRIMARIA PODARI)Cod fiscal: 4553399, Adresa: COMUNA PODARI, Podari, Telefon: 0251339155, Fax: 0251339155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PODARI, Podari, str. Dunarii, nr. 67, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA PODARI, Podari, str. Dunarii, nr. 67, Romania, cod postal: 207465, telefon: +40 251339155, fax: +40 251339155, persoana de contact: CONSTANTIN GHEORGHITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri locale 2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiect are ca scop modernizarea unor strazi situate pe raza comunei Podari dupa cum urmeaza: Strada Padurii-2780 ml; Strada Depozitului-460 ml; Strada Bisericii?250 ml; Strada Zorilor-100 ml; Strada Romilor?470 mlValoarea estimata fara TVA: intervalul intre intre 1.537.780 lei si 1.687.780 leiMoneda: RONNOTA: Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior. Cuantumul garantiei de participare, precum si nivelurile impuse pentru cerintele de calificare s-au raportat la valoarea estimata ce nu cuprinde eventualele lucrari similare care vor fi achizitionate ulterior.Incadrarea ofertei in categoria ofertelor inacceptabile (art. 36, lit. e) si lit. e1) din H.G nr. 925/2006 se va face prin raportare la valoarea estimata fara eventualele lucrari similare ce vor fi achizitionate ulterior.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 687, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 30.000 lei(IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare );perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire - un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau ordin de plata in contul RO36TREZ2915006XXX012117 deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii efectuarii viramentului prin prezentarea extrasului de cont emis de catre banca emitenta, din care sa rezulte ca garantia a fost virata in contul autoritatii contractante pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor (art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVA si se constituieprin deschiderea unui cont la Trezoreria Craiova in favoarea Autoritatii Contractante unde se va depune garantia integral sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5 % din pretul contractului. (IMM-urile beneficiaza prevedirele legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare ). Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareF 12) Certificatului de cazier fiscal al contribuabilului3) Certificatului de cazier judiciar al societatii4) Declaratii privind calitatea de participant la proceduraF 125) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69*1 din O.U.G. nr. 34/2006; - F 2B - persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Gheorghita Constantin ? PrimarProdileanu Petre ? ViceprimarCatanescu Mioara ? SecretarRosca Catalina Cornel ? ConsilierVrajitoru Ionel ? ConsilierTudorascu Valerin ? ConsilierPrejbeanu Ion ? ConsilierDobrica Petrisor ? ConsilierSimion Ilie - ConsilierBalasoiu Mina- Contabil6) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010, F 2A, .7) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 (formular 1) si 181 (formular 2) din OUG 34/2006. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prev. art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 lit. a, c indice 1 si d (cf. art. 19 si 20 din L 279/2011) si 180 din OUG 34/2006.8) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;9) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Documentelese vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibilacu mentiunea ? conform cu originalul? .Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta : Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local .Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ?Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim3.000.000 lei (exlusiv TVA)., Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 500.000 lei, pe o perioada de 2 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP, Tert sustinator (daca este cazul )In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Experienta similara pentru executie minim o lucrare avand caobiect constructie/modernizare drumuri in valoare minima de cel putin1.500.000lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Se mentioneaza ca cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariNivel minimOfertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de urmatoarele tipuri de echipamente: - Autobasculante > 16 to (cu raport de inspectie, ITP, RCA si licente conforme si valabile);
- Autogreder (cu raport de inspectie);
- Buldoexcavator (cu raport de inspectie);
- Cilindru compactor terasamente (cu raport de inspectie);
- Laborator incercari grad II, pentru materialele principale de constructie, - acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare, - acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare- statie de preparare a mixturilor asfaltice, autorizata, Prezentare Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel minim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 sef santier cu studii de inginerie CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul drumuri (RTE);
- 1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP- 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca ;
- 1 responsabil cu managementul mediului ;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri si produse pentru constructii cuo experienta profesionala relevanta in proiecte similare (CTTC/CQ/AQ);
- 1 topograf, Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): Declaratia si Lista cu subcontractantii si Acordurile de subcontractare;, Informatii privind asocierea, Informatii privind tertul sustinator Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii)Informatii privind protectia muncii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: 1. Punctajul maxim de 70 de puncte se va acorda ofertei cu pretul cel mai mic. 2. Pentru oferte cu alte preturi punctajul se va calcula folosind urmatorul algoritm Pn= ( Pretul cel mai mic / Pretul ofertei n) *70 puncte
Termenul de executiea lucrarilor
30
Descriere: Pentru cea mai mica durata de executie se acorda 30 puncte 2)pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta pct 1) se acorda punctajul astfel: Pn = (termen minim/termen(n)) * 30 puncte. TE va fi exprimat in luni. TE maxim acceptat este de 6 luni. Ofertele cu un TE mai mare de 6 luni vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TE mai mic de 2 luni, termen considerat minim realist, nu vor fi punctate suplimentar, Pentru sustinerea termenului ofertat, va fi prezentat graficul Gantt al lucrarii.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 15:20