Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI LOCALE


Detaliu pentru invitatia numarul 334077
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ALBESTI-PALEOLOGU (Primaria Comunei Albesti-Paleologu)
Numar invitatie: 334077/22.08.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI LOCALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ALBESTI-PALEOLOGU (Primaria Comunei Albesti-Paleologu)Cod fiscal: 2845664, Adresa: Str. Urlatiului, nr.15, Albesti-Paleologu, Telefon: 0244.232853, Fax: 0244.232853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Urlatiului, nr.15, Albesti-Paleologu, Romania, cod postal: 107010, telefon: +40 244232853, fax: +40 244232853, persoana de contact: VASILE LENUS GINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Urlatiului, nr.15, Albesti-Paleologu, Romania, cod postal: 107010, telefon: +40 244232853, fax: +40 244232853
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI LOCALE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile includ: -Lucrari de constructie-Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada deGarantieAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 122 lit. j) din OUG nr. 34/2006, astfelvaloarea estimata a contractului initial, fara TVA este de 743.250 lei, iar valoarea estimata totala, fara TVA este de: 743.250 + 100.500 = 843.750 lei.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 843, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 14.500 lei, in contul RO13TREZ5395006XXX000065 al Trezoreriei Brazi.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va restitui CONF.cu HG 925/2006, art.88;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 actualizata cu ultimele modificari.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului presedintelui ANRMAP NR. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, care se va solicita si subcontractantilor.In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/tehnica/profesionala, fiecare asociat/tert sustinator va prezenta documentul mentionat.persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantePopescu Niculaie - primarParaschiv Marian- viceprimarDinu Mihaela - secretarStoica Georgeta ? contabilVasile Lenus- responsabil achizitiiBucurica Geacomino Marian ?consilier localCaprita Ion ?consilier localCernat Marian ? consilier localCernat Marian Romulus ?consilier localCurelea Catalin Iulian- consilier localDumitrachescu Nicolae ? consilier localEne Catalin Ionut ? consilier localGheorghe Constantin- consilier localIvascioiu Gheorghe Iulian ? consilier localMiu Minciu ?consilier localTarcau Roxana Cristina ?consilier localTataru Vasile Nicolae ? consilier localVoicu Valentin ? consilier local Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do), prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1).Cifra medie de afaceri globalain ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.486.000 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow-ul de executie a lucrarii pe o perioada de 2 luni, in suma de 290.000 lei., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.-cel putin un contract - maxim trei contracte de lucrari similarein valoare cumulata de minim 740.000 lei fara TVA., Cerinta nr.2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.ofertantul va detine minim urmatoarele utilaje: -Autobasculanta -1buc;autogreder 1buc; autocisterna apa-1buc; cilindru compactor terasamente/1;cilindru compactor asfalt/1; echipament pentru stropit si aplicat emulsie bitum/1;Incarcator frontal/1; repartizator/finisor mixturi asfaltice/1, foreza rutiera/1, perie mecanica pentru curatat drumuri/1, masina de trasat benzi/1, Inst de preparat mixturi asfaltice/1.Prezentare documente care probeaza /confirmadreptul de proprietate sau de folosinta a utilajelor, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza: -responsabil tehnic cu executia, cu atestat in domeniul lucrarii-responsabil cu protectia muncii.- pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (conform model cuprins in volumul Formulare) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)Formularul ?Curriculum Vitae? este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
481.67
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
85
Descriere: Durata de executie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 3 luni, iar durata maxima realista (conform normativelor de specialitate) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 5 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro , sediul Primariei Albesti Paleologu, jud.Prahova
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer