Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI LOCALE ,COMUNA STRAOANE ,JUDETUL VRANCEA
Detaliu pentru invitatia numarul 349065
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349065/21.06.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI LOCALE , COMUNA STRAOANE , JUDETUL VRANCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STRAOANE (CONSILIUL LOCAL STRAOANE)Cod fiscal: 4499613, Adresa: COMUNA STRAOANE, JUDETUL VRANCEA, Straoane, Telefon: 0237674798, Fax: 0237674798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA STRAOANE, JUDETUL VRANCEA, Straoane, Romania, cod postal: 627325, telefon: +40 0237674798, fax: +40 0237674798, persoana de contact: VASILE ZBIRCIOG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL PRIMARIEI STRAOANE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI LOCALE , COMUNA STRAOANE , JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asfaltarea strazilor din comunei Straoane, judetul Vrancea pentru imbunatatirea structurii rutiere.Valoarea estimata este in cuantum de 323.197 lei fara T.V.A. (reprezentind 73.779 euro, 1 euro: 4, 3806 lei/euro din data de l5.04.2013) la care se adauga valoarea de 16.180 lei fara TVA reprezentand chetuieli diverse si neprevazute in cuantum de5% din valoarea initiala.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 339, 377 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.460 lei (echivalent leu/alta valuta ). Perioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta: curs de referinta BNR din data publicarii invitatiei de participare.Respingerea contestatiei: daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia achizitorul va retine contestatorului din garantie 3.231, 97 lei, (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Constituirea garantiei (art. 86 din H.G. nr. 925/2006): scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile (Formularul 12) sau instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile sau ordin de plata cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (contul IBAN al autoritatii contractante este RO68TREZ6945006XXX000038, deschis la Trezoreria Panciu, cod fiscal 4499613). Cuantumul garantiei pentru IMM-uri: garantia este in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Formularul 9)conform Legii nr. 346/2004 si Ordonantei Guvernului nr. 27/2006. Prezentarea garantiei: garantia se prezinta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
10% (5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA. Constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducerea autorizata) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In ultimul caz contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei: se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c^1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii)si subcontractantul(daca exista).Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: primar-Zbirciog Vasile, viceprimar-Talimba Gheorghita, contabil-Marascu Andrei Fabian, secretar UAT-Macovei Zamfira , Stefanecu Florica inspector.Consilierii locali-Stoica Ion , Barau Nicolaie , Stefanescu Vasilica , Buca Florin , Lupu Gheorghe , Tutoveanu Nicolaie , Istrate Costinel , Irimescu Luminita , Riglea Viorel, Deaconescu Daniela , Enache Ghiorghita , Robescu Viorel Eduard .4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 7). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5. Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 8). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6. Certificate de atestare.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.- Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Vor depune certificatul de atestare fiscala si certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: - Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, bugetele locale (sau documente echivalente) urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.O.N.G. ? urile/Persoanele juridice non-profit, vor depune: - Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Persoanele juridice straine vor depune: - Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Vor depune certificatul constatator sau documente echivalente urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 645.000 lei. In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Pentru IMM-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50%. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul. Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare astfel de document va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati in valoare de cel putin: 323.000 lei fara T.V.A. Se va prezenta orice document relevant pentru dovedirea informatiilor (unul sau mai multe documente/contracte/procese-verbale de receptie din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii). In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Vor depune documentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul., Informatii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing, sau prin contracte/conventii de inchiriere) de urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: -autocisterna cu dispozitiv de stropire; -autogudronator; -perie mecanica pentru curatat fundatii drumuri; -autogreger ; -incarcator frontal pe penuri -repartizator mixtura asfaltica -compactor -masina marcaj -autobasculante Vor depune documentele solicitate la acest punct: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul., Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani. Lista personalului propus, Formular 15, pentruindeplinirea contractului va contine minim urmatorii: ?1 Responsabil Tehnic cu Executia: Certificat RTE in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si legitimatie cu valabilitate la data limita depunerii ofertelor;?1 Responsabil CQ: studii superioare finalizate prin diploma de licenta/masterat/ doctorat; Decizia interna de numire?1 Sef santier, inginer CFDP: studii superioare in domeniul drumuri si podurifinalizate cu diploma de licenta/ doctorat/ masterat;
- minim 8 de persoane avand cel putin urmatoarele calificari necesare lucrarii: asfaltatori, betonisti, dulgheri poduri, muncitori deservirePentru personalul cu atributii majore mentionat anterior se va prezenta: -diploma de studii; - cv; - contract de munca sau contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006 (este exceptat Responsabil Tehnic cuExecutia care va prezenta dosr certificatul RTE in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si legitimatie cu valabilitate la data limita depunerii ofertelor).Pentru personalul muncitor se va prezenta lista cu numele si calificarile acestora precum si - contract de munca sau contract decolaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participareconform art.188 din OUG nr. 34/2006.Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate (Formularul 10) peperioada lucrarilor din partea personalului propus pentru indeplinirea contractului.Se va prezenta graficul de timp pentru indeplinirea sarcinilor.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat/sustinatorul(dupa caz).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/ emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fi prezentate de catreofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractantanu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei formeacestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite detraducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Pentru persoanele juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate nu se emit in statul incare acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare, ci doar daca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), iarliderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune) vor face dovada implementarii standardelor pentru partea de contract pe care acestia o vor executa., Certificat ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare, ci doar daca operatorul economic dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), iarliderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune) vor face dovada implementarii standardelor pentru partea de contract pe care acestia o vor executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 08:24