Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI LOCALE DS DOBRARI,DS GEORGESCU STOICA, DS PANCARI, DS POENELE, De MANARI, IN COMUNA SURAN I, JUDETUL PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 342208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SURANI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 342208/30.01.2013
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI LOCALE DS DOBRARI, DS GEORGESCU STOICA, DS PANCARI, DS POENELE, De MANARI, IN COMUNA SURAN I, JUDETUL PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SURANI (PRIMARIA)Cod fiscal: 2845788, Adresa: com.Surani, Jud.Prahova, Surani, Telefon: +40 0244416020/+40 0244416134, Fax: +40 244416020/+40 0244416134
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Surani, Jud.Prahova, Surani, Romania, cod postal: 107545, telefon: +40 0244416020/+40 0244416134, fax: +40 244416020/+40 0244416134, persoana de contact: Corina Militoiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Surani, comuna Surani, sat Surani, nr. 231, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI LOCALE DS DOBRARI, DS GEORGESCU STOICA, DS PANCARI, DS POENELE, De MANARI, IN COMUNA SURAN I, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizare , asfaltare a drumurilor: Ds Dobrari cu L=574m, Ds Georgescu Stoica cu L=645 m, Ds Pancari cu L=460 m, Ds Poenele cu L=891 m si De Manari cu L= 269 m.valoarea totala supusa procedurii cerere de oferte pentru executia de lucrarieste de 949 810 lei , din care: -888 590 lei lucrari de constructii-17 490 lei organizare de santier-43 730 lei cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 949, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor . Modul de constituire a garantiei pentru participare : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca si se va depune in original; sau Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO64TREZ5285006XXX002060., deschis la Trezoreria Valenii de Munte, CUI 2845788; Pentru IMM - conform Legii nr.346/2004. Data la care se face echivalenta leu/valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Conform prevederilor art. 2781(1) din O.UG. nr. 34/2006, (1) in masura in care Consiliul de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) daca valoarea estimata a contractului este intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv, suma se calculeaza: 4.200 lei + 0, 1% din valoarea estimata a contractuluice depaseste 420.001 lei; Formular model nr. 20
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului fara TVA. Pentru IMM - conform Legii nr.346/2004 Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului sau prin retineri suscesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5 % din pretul contractului. Formular model nr. 21. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract prin notificare, precizand obligatiile care nu au fost respectate. 10%, din valoarea contractului, prin retineri successive la factura.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 3 Formularul va fi completat de catre ofertant, ofertanti asociati. 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010)-Formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr. 4. . Formularul va fi completat de catre ofertant/ofertanti asociati/subcontractant/tert. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Primar Bucur Lucian Gabriel, Viceprimar Gheorghe Marian Leonard, Secretar Leca Dumitru; Consilieri locali: Stroe Cristinel, Alexe Ion, Ionescu Ion, Predeleanu Ion, Filip Eugenia, Stroe Tatiana Maria, Soare Gabriela, Cornea Marcela, Mihalcescu Dorian, Davidescu Aurel; Comisia de evaluare: Gheorghe Marian Leonard-presedinte, Leca Dumitru- secretar, membrii Militoiu Corina, Dumbrava Georgiana Mirabela, Alexe Ion. 4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular nr. 1 . Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011; Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 5. 5.1 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr. 2. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 5.2. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. 5.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat Din certificatele solicitate la punctele 5.2. si 5.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 190, alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca detin domeniu de activitate (principal sau secundar), corespunzator lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii ? original/copie legalizata/copie conform cu originalul . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator de la ONRC in original/copie legalizata. Nota: Ofertantul are obligatia de a-si verifica certificatul constatator cu privire la existenta activitatii autorizate. In caz de asociere, documentele se prezinta de catre fiecare asociat in parte. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere profesional conform tarii rezidente. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 1 800 000 lei. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Acces la linie de credit de cel putin 540 000 lei pentru o perioada de min. 16 luni de la data semnarii contractului. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit, confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash- flow-ul de executie a lucrarii si care sa permita ofertantului sa execute lucrarea in termenul propus in oferta fara sa conditioneze executia lucrarilor de alocatiile bugetare care se pot intinde pe o perioada de 24 de luni de la semnarea contractului. Se va completa de ofertant/ofertant asociat (se cumuleaza)/tert sustinator (se cumuleaza)., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani , vizate si inregistrate de catre organele competente.Pentru anul 2012 se pot prezenta orice alte documente edificatoare care sa reflecte situatia economica si financiara a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind utilajele si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: -cel putin buldozer, incarcator frontal, autogreder, cilindru compactor terasamente, cilindru compactor cu rulouri, repartizator finisor de mixturi asfaltice, excavator, autogrudonator, autobasculante, autocisterna, instalatie de preparat mixturi asfaltice.Prezentarea Formularului nr. 10 si a actelor care atesta detinerea utilajelor si a echipamentelor declarate de ofertant pentru realizarea contractului: dotare proprie (ex. facturi, contracte de cumparare si facturile aferente)/contracte de inchiriere sau de leasing/contracte de prestari servicii/alte forme de punere la dispozitie., Informatii privind experienta similara Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de lucrari similare efectuat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, de valoare minima 906 080 lei.Lista principalelor lucrari prestate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor- formulare 6 si 7 din Sectiunea Formulare. Se vor prezenta certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Informatii privind personalul de specialitate a)2 ing.drumuri, unul va fi sef santier, experienta min 5 ani in dom CFDP, implicare in cel putin 1 proiect similar; b)ing.responsabil cu calitate ; c)responsabil tehnic cu executia drumuri. -muncitori calificati si necalificati -angajament de participare forma autentica (obligatia de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii, iar in situatia in care este castigator, operatorul va incheia contract individual de munca cu persoana)sau contracte valabile de prestari servicii. - ing CFDP: extras de pe cartea de munca si/sau alte doc admise de Codul muncii, sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala gen, diplome de absolvire studii universitare de specialitate (CFDP); -responsabil tehnic cu executia: atestat in domeniu si legitimatia in termen de valabilitate;decizii numire in functia solicitata(dupa caz), CV original.Form 8-9, Informatii privind asocierea Cerinta obligatorie, in cazul in care mai multi operatori economici se asociaza si depun oferta comuna: - prezentare acord de asociere ? formular D 3.1., care va contine cel putin urmatoarele elemente: ? asociatii sunt responsabili solidar de executarea contractului; ? nominalizarea liderului asociatiei; ? comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; ? platile se vor face catre liderul asociatiei. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca, o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Standard de calitate ISO 9001/2008 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene. Se vor prezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 /2008 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent. Se vor accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea, Standard de mediu 14001 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europene.Se vor prezenta: copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul 14001 sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent. Se vor accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
15
Descriere: componenta tehnica
perioada de garantie
15
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2013 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer