Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri locale in comuna Costestii din Vale, jud. Dambovita


Detaliu pentru invitatia numarul 351910
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COSTESTII DIN VALE
Numar invitatie: 351910/05.08.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri locale in comuna Costestii din Vale, jud. Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COSTESTII DIN VALECod fiscal: 4449372, Adresa: COMUNA COSTESTII DIN VALE, STR.CRINULUI NR. 448, Costestii din Vale, Telefon: +40 0245717025, Fax: +40 0245717212
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA COSTESTII DIN VALE, STR.CRINULUI NR. 448, Costestii din Vale, Romania, cod postal: 137165, telefon: +40 0245717025, fax: +40 0245717212, persoana de contact: Nicolae Alina Ionela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Costestii din Vale, COMUNA COSTESTII DIN VALE, STR.CRINULUI NR. 448, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri locale in comuna Costestii din Vale, jud. Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri locale in comuna Costestii din Vale, jud. DambovitaValoarea estimata a achizitiei este de 740.126, 6 lei si cuprinde: - valoarea lucrarilor de executie: 705.191, 9 lei- valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute de 34.934, 7 lei, reprezentand un procent de 4, 9539 % din valoarea lucrarilor de executie
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 740, 126.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 14.000 lei, din care cuantumul sumei corespunzatoare prevederilor art. 278 indice 1 este 4.485, 19 lei. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul din data de 25.07.2013 al BNR.2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006;4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO56TREZ2765006XXX000368 Trezoreria Titu cu conditia confirmarii viramentului de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor;5. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va folosi Formular nr. 26 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular;6. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor;7. Ofertantii straini vor prezenta garantia de participare in original si traducerea autorizata in limba romana;8. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/20062) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Observatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: Primaria Costestii din Vale: Inginer Toma Matei ? primar, Vasile Vasile - viceprimar, Popescu Nita Adrian ?secretarulConsiliului Local Costestii din Vale, ec. Mihai Crina Camelia ? Contabil sef, ec.Nicolae Alina Ionelaresponsabilachizitii publice ? servicii, lucrari, produse, sing. Bobe Laurentiu ? responsabil urbanism precum siurmatorii consilierii locali: Visan Nicusor-Dan , Ene Stefan , Marin Florea, Prodan Petre , Petre Gheorghe, Stancu Alexandru , Stanciu Soare , Constantin Liviu, Constantinescu Marin, Iamandi Tudorel , Lupu Vasile Udila, Sima CristinaConsiliul Judetean Dambovita: lector. univ. dr. Adrian Tutuianu ? presedinte Consiliul Judetean Dambovita, GrozavuIon Gabriel - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, MarinescuIoan - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, IvanoffIvan Vasile ? secretarul judetului Dambovita, ec. Carmen Igescu ? director Directia economica, contabilitate, control financiar, ing. Radu Sorin ? director Directia achizitii publice ? servicii, lucrari, produse, ing. Vasile Dinu ? director Directia Tehnica, jr. Stoica Dorina ? director Directia juridica precum si urmatorii consilierii judeteni: Ana George Bogdan, Antonescu Marin, Antoniu Florin Silviu, Banila Alexandru, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Cristea Maria, Georgeta Dinca, Dumitru Adrian, Ferariu Ioan, HermeneanIoan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Lupoiu Mihail Marius, Fulga Valeriu, Vasile Claudiu Ionut, Mocanu Adrian, Moise Vasile, Moldoveanu Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita, Elena Olteanu, Catalin Cosmin, Petre Marin, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Trifan Mihai, Vasiliu Teodor Emilian, Vladescu Niculae. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti sa aiba un domeniu de activitate corespunzator cu obiectul procedurii.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Ofertantii au obligatia sa depuna numai certificate constatatoare care cuprind informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine- prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) sa fie de minim 1.400.000 leiModalitatea de indeplinire1) Se va prezenta Formularul nr. 6 - Informatii generale2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilanturilecontabile pentru ultimii 3 ani sau alte documente din care sa reiasa informatiile solicitate.2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EUR/RON2010- 4, 20992011- 4, 23792012- 4, 4560, Tert sustinator financiarIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 7 -Angajament tert sustinator financiar, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani, cel putin un contract de lucrari de constructie/reabilitare drumuri cu o valoare de minim 700.000 lei fara T.V.A.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani2) Se va atasa Formularul 8a ? Experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2., Cerinta nr. 3Certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2.Modalitate de indeplinireSe va atasa, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cel putin o certificare de buna executie din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 2.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): a) Sef santier (inginer sau subinginer cu studii in domeniul constructiilor de drumuri)b) Responsabil tehnic cu executia -cu autorizatia valabila la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractuluic)Responsabil tehnic cu calitateaObservatie: 1) Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Modalitate de indeplinireSe vor atasa: 1 ) Formularul nr. 10 - Informatii generale privind angajatii2) Formularul nr. 11 - Personal ce va fi angajat in contract3) Formularul nr. 12 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane4) Formularul nr. 13 - Curriculum Vitae pentru sef santier si responsabil cu calitatea, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa si indeplinirea cerintelor precizate.5) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diploma persoanei nominalizate ca sef santier si dupa autorizatia de RTE a persoanei nominalizate ca responsabil tehnic cu executia.6) Formularul nr. 14 - Angajament in nume personal se va completa pentru fiecare dintre specialistii propusi de ofertant pentru participarea la indeplinirea contractului conform Formularului 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului., Tert sustinator tehnic si profesionalIn cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 9 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.In cazul in care se va acorda sustinere tehnica se va prezenta si Formularul nr. 9.1 - Declaratie tert sustinator privind utilajele, iar in cazul in care se va acorda sustinere profesionala se va prezenta si Formularul nr. 9.2 - Declaratie tert sustinator privind personalul., Informatii privind subcontractantiiCompletarea si prezentarea Formularului 16- Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si a Formularului 16.1 - Acordul de subcontractare.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Formularul 13.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 16 si 16.1.Modalitatea de indeplinire1) Se va atasa Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.1) Se va atasa Formularul nr. 16.1 - Acordul de subcontractare., Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociere se vor prezenta: 1) Formularul nr. 17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora2) Formularului nr. 17.1 - Acordul de asociere, care va contine: sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta; -nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora; -comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei; -in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca exista si subcontractanti legati de o asociere, se va face precizarea in acordul de asociere care este valoarea /procentul subcontractat, si de catre cine dintre asociati, respectiv, din partea cui se va face plata catre subcontractant.3) Formularul nr. 18 ?Declaratie privind legalizarea asocieriiIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, ofertantii nu vor mai prezenta formularele 17, 17.1 si 18. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) in domeniul ce face obiectul contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinireSe va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer