Achizitie publica - Modernizare drumuri locale in comuna Nucet sat Cazaci judetul Dambovita
Detaliu pentru invitatia numarul 333658
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333658/13.08.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri locale in comuna Nucet sat Cazaci judetul Dambovita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA NUCET (PRIMARIA NUCET)Cod fiscal: 4280345, Adresa: LINIA MARE , NR 485, Nucet, Telefon: 0245267007, Fax: 0245267004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LINIA MARE , NR 485, Nucet, Romania, cod postal: 137335, telefon: +40 0245267004, fax: +40 0245267007, persoana de contact: LUISA MARIOARA BARBOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Nucet
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri locale in comuna Nucet sat Cazaci judetul Dambovita
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari demodernizare drumuri locale in satul Cazaci comuna Nucet judetul Dambovita in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale .Vor fi executate lucrari de modernizare a infrastructurii drumurilor locale in satul Cazaci pe o lungime totala de 3.022mInvestitia prevede asfaltarea drumurilor locale(ulita Bujor, Gabor, Anghelescu, Banu, Nichiteanu, Gadia, Dumitru Gheorghe , strada Scolii si str Boiangiu .Se va realiza un drum cu 1 si 2 benzi de circulatie dupa caz cu latimea carosabilului de 4m si 5, 5 m si doua acosamente de 0, 5 m.Viteza de proiectare 60/km/h, se circula cu 50/km/ora .Pentru actiunea respectiva se vor avea in vedere executarea de lucrari pentru :1.investitia de baza2.organizarea de santier .
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 951, 390 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 59.027leia). Modalitati de constituire acceptate: 1. virament bancar in contu RO25TREZ2715069XXX007495 deschis la Trezoreria Targoviste, beneficiar Comuna NUCET, CUI 4280345 , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Ofertantului ce i se va respinge contesta?ia formulata catre CNSC i se va re?ine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare. 2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , care se va prezenta in original, in favoarea Autoritatii Contractante, pentru valoarea de 59.027 RON si un termen de valabilitate de minim 120 zile de la data limita de depunere aofertelor. (Se poate folosi Formularul nr. 19 ? Scrisoare de garantie bancara .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari :5% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA )) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de adeschide la unitarea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in acest cont este de 0, 5% din pretul contractului, in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: se va atasa de catre toti operatorii economici participanti Declaratia privind eligibilitatea , certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice , cazierul judiciar -in original copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ; Se va atasa declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181din OUG 34/2006-Persoanele juridice romane/straine vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat /precum si taxele locale in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit . Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile luni anterioare de depunere a ofertelor. Se va atasa formularul certificat de participare la licitatie cu oferta independenta si declaratia privitoare la prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare . Persoana care detine functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in sensul articolului mentionat mai sus, este D-na Luisa Barboiu ? primarul comunei.Alte persoane ce au rol in initiereasi finalizare Petre Mariana -sef ontabil , Catrina Daniela -responsabil achizitii , Stan Maria -consilier urbanism . Se va atasa Certificatul constatator , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul emis de Registrul Comertului valabil la data depunerii ofertelor . Din document trebuie sa reiasa ca are inregistrate activitati ce urmeaza a fi realizate prin contractul de achizitie publica respectiv : CODUL CAEN 4211(Rev 2)-Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) sa fie de minim 5.902.780 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil pentru data de 15.05.2012 (pentru persoanele juridice straine)(1 eur = 4, 4411 lei)(potrivit art .9 litb din HGR 925/2006, Cerinta nr.2 Operatorii economiciparticipanti la procedura trebuie sa faca dovada ca au capacitate financiara pentru a realiza fluxul de numerar necesar executiei lucrarii pentru intreaga perioada de executie (3 luni).Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura un document emis de banca acestuia sau alta institutie bancara -declaratie bancara , scrisoare de confort prin care sa se confirme ca acesta la momentul semnarii contractului are disonibile resurse financiare reale negrevate de datorii suficiente , de minimul 1.475.695 pentru a realiza cash-flaw de executie a lucrarii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1)Se va atasa Formularul nr. 7 DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, completat, cu anexa aferenta reprezentand Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. ? LISTA CONTRACTELOR DE LUCRARI DECLARATE CA EXPERIENTA SIMILARA, completat cu cele mai importante contracte de lucrari similare din portofoliu: cel putin un contract care a constat in executarea unor lucrari similare obiectivului de executie drumuri a caror valoare cumulata in cazul mai multor contracte sa fie de minim 2.951.390.Pentru fiecare contract declarat ca experienta similara ofertantul va prezenta urmatoarele documente : denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea perioada si locul de executie si precizarea ca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2 A.2) Declaratie privind utilajele instalatiile , echipamentele tehnice -Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat, dupa caz, trebuie sa faca dovada ca are in proprietate sau dispune (in baza unui contract de leasing/contract de inchiriere, angajamentul unui tert) de echipamentele, utilajele, autovehicolele, considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, mentionate si in formunlarul C8 -lista consumurilor de ore functionale a utilajelor de constructii si formularul C9 -lista consumurilor privind transporturilor din cadrul proiectului tehnic dupa cum urmeaza : autogreder, buldozer pe senile, cilindru compactor static autopropulsat, autocisterna cu dispozitiv de stropire , autobasculante, autobetoniera, statie de sortare agregate(se va atasa in copie simpla autorizatia de mediu valabila la data limita de primire a ofertelor.Formularul nr.9: INFORMATII PRIVIND OBLIGATIILE CONTRACTUALE IN CURS(daca exista), A.3 DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE si INFORMATII PRIVIND PERSONALUL DE SPECIALITATE DE CARE OFERTANTUL DISPUNE PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI -Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umaneprecum si de personal de specialitate care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului : -sef de santier cu diploma de studii specializarea drumuri si poduri, -responsabil cu sanatatea si securitarea in munca (SSM)cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate.-responsabil tehnic cu executia (RTE)in domeniul constructiilor de drumuri si poduri , cu diploma de studii superioare tehnice, cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate-1 responsabil cu controlul calitatii, in domeniul constructiilor de drumuri si poduri , cu experienta si pregatire relevanta in aceasta calitate. Cerinta nr.1A.1) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent. Cerinta nr.2 A.2) Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu) in domeniul care face obiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: pretul cel mai scazutpentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (pret of maxima)se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaloare respectiv 50 puncte, pentru alt pret decat cel prevazut se acorda punctajul astfel Pof fin =(Pof min/Pofertant) x 50
durata efectiva de executie (luni )
30
Descriere: pentru oferta cu durata de executie cea mai mica dar nu mai mica de 1, 5 luni se acorda punctaj maximalocat factorului de evaloare respectiv 30 puncte , pentru o perioada mai mica de 1, 5 luni aceasta nu va fi punctata suplimentar iar pentru o perioada mai mare decat durata maxima de executie(3luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic si va fi declarata neconforma .Pentru o perioada de executie mai mare de 1, 5 dar nu mai mult de 3 luni se acorda punctajul astfel : Pdurata executie =(Tmin/Tofertat)x30
perioada de garantie a lucrarilor (luni)
20
Descriere: a)pentru oferta cu perioada de garantie a lucrariilor executate cea mai mare dar nu mai mare de 60 luni se acorda punctaj maxim alocat si anume 20 puncte, b)pentru o perioada de garantie a lucrarilor mai mica decat cea prevz la pc a Gofert dar nu mai mic de 24 luni se acorda punctajul astfel: Pdurata garantie =(Gofertat/Gmax )x20 puncte , c)pentru o perioada mai mica de 24 luni ofertele sunt declarate neconforme, iar peste 60 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP sau la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 12:16