Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Modernizare drumuri locale in comuna Pietrosita, judetul Dambovita"


Detaliu pentru invitatia numarul 342124
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PIETROSITA (PRIMARIA COMUNEI PIETROSITA)
Numar invitatie: 342124/29.01.2013
Denumire contract: "Modernizare drumuri locale in comuna Pietrosita, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PIETROSITA (PRIMARIA COMUNEI PIETROSITA)Cod fiscal: 4344449, Adresa: str. Principala , nr. 471, Pietrosita, Telefon: 0245778247, Fax: 0245778247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 471, Pietrosita, Romania, cod postal: 137360, telefon: +40 245778247, fax: +40 245778121, persoana de contact: Dicu Ion-primar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala, nr. 471, Pietrosita, Romania, cod postal: 137360, telefon: +40 245778247, fax: +40 245778121, persoana de contact: Dicu Ion-primar
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizare drumuri locale in comuna Pietrosita, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform documentatiei tehnice (memoriu tehnic, caietede sarcini, liste de cantitati) existente pentru "Modernizare drumuri locale in comuna Pietrosita, judetul Dambovita".Cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 10807, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 623, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 32000 lei.Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de min. 150 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006; In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO21TREZ2755006XXX000769 -Trezoreria Pucioasa, pentru Comuna Pietrosita, cod fiscal4344449.In cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr. 33 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei in original se va prezenta separat de restul ofertei.Ofertantii care vor constitui garantia in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatiade a face dovada ca reprezinta o IMM prin atasarea Formularului nr. 20.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in original la sediul autoritatii contractante, conform art. 86 alin. (6) din HG nr. 925/2006;Ofertantului caruia CNSC ii va respinge contestatia formulata ca nefondata, i se va retine potrivit art. 278^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare, respectiv 5 392, 9lei.In cazul in care garantiade participare se constituiein alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1) Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.2) Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioarec) autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin. (4), lit. a) si lit. b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasaFormularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, completat in original.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: 1)Se va atasa Formularul nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatul de cazier fiscal al operatorului economic (OG nr. 75/2001 (r1), actualizata);
-Certificatele de cazier judiciar ale societatii si administratorului/administratorilor (Legea nr. 290/2004 actualizata-Prezentarea Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc si-a indeplinit obligatiile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la termenul limita de primire a ofertei.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitate de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura, Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completat in original.Cerinta nr. 5Operatorii economici (ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subontractanti/tert sustinatori) participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, actualizata.Modalitate de indeplinire: Se va atasa, Formularul nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in original.Persoanele care detin functie de decizie (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) in cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei sunt urmatoarele: A) Din cadul Primariei comunei Pietrosita: Dicu Ion ? primar; Olic Ion -viceprimar; Coman Mariana Claudia ? Secretar; Lazarescu Vasilica - Consilier (Contabil); Budascu Elena Mirela - Inspector (Reponsabil achizitii publice); Pantelimon Carmen - Referent (Responsabil urbanism);Bucur Ion - consilier local; Cruceru Aurelian ? consilier local; Despa Ion ? consilier local; Georgescu Vasile Viorel ? consilier local; Radu Gheorghe ? consilier local; Bisioc Nicolae ? consilier local; Ignatoiu Sora Gheorghe ? consilier local; Iosif Mihaela ? consilier local; Opinca Ion ? consilier local; Stancu Gheorghe ? consilier local; Secareanu Mihai Mirel ? consilier local; Vacarescu Ion ? consilier local.B) Din cadrul Consiliului Judetean Dambovita: Tutuianu Adrian - presedinte; Grozavu Ion Gabriel - vicepresedinte; Ivanoff Ivan Vasile - secretar judet; Igescu Carmen - director executiv Directia Economica, Contabilitate, Control Preventiv;Dinu Vasile - director executiv Directia Tehnica si Managementul Serviciilor Publice; Stoica Dorina - director executiv Directia Juridica Administratie Publica; Radu Sorin Adrian - director executiv Directia Achizitii Publice, Servicii, Lucrari, Produse; Ana George Bogdan - consilier judetean; Antonescu Marin - consilier judetean; Antoniu Florin Silviu -consilier judetean; Banila Alexandru - consilier judetean; Buta Teodor - consilier judetean; Chitescu Adrian - consilier judetean; Cristea Maria -consilier judetean; Georgeta Dinca - consilier judetean; Dumitru Adrian - consilier judetean; Ferariu Ioan - consilier judetean; Hermenean Ioan - consilier judetean; Ion Neli - consilier judetean; Ion Sorin - consilier judetean; Ivan Gheorghe - consilier judetean; Lupoiu Mihail Marius - consilier judetean; Manole Mihai Alin - consilier judetean; Marinescu Ioan - consilier judetean; Mocanu Adrian - consilier judetean; Moise Vasile - consilier judetean; Moldoveanu Mihaita Dragos - consilier judetean; Neculaescu Sache - consilier judetean; Olaru Luminita Elena - consilier judetean; Olteanu Catalin Cosmin - consilier judetean; Popescu Claudiu Cezar - consilier judetean; Popescu Jean - consilier judetean; Stoica Liviu Cozmin - consilier judetean; Stefan Cornel - consilier judetean; Tingirica Marin - consilier judetean; Trifan Mihai - consilier judetean; Vasiliu Teodor Emilian - consilier judetean; Vladescu Niculae - consilier judetean. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitate de indeplinire1)Persoane juridice/fizice romaneSe va atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2) Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in originalsau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de min. 3200000 lei, pentru persoanele juridice romane sau echivalentul sumei in euro pentru persoanele juridice straine.Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale, completat in original. a)Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa documente contabile relevante pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare pe ultimii 3 ani.b) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., Nota: Documentele relevante care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantul isi demonstr. sit. ec. si financi. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (cf art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conf. F26, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertant. resursele financi. invocate.Modalitate de indeplinirePersoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. preved. art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, prezentand in acest sens F1, F2 si F5., MentiuneAtunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare, inclusiv extras de cont) neconsumata, de cel putin 700000 lei, pentru o perioada de 3 luni (raportata la data semnarii contractului), care va fi destinata indeplinirii viitorului contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor), lucrari similare (lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier) cu o valoare demin. 1600000 lei fara TVA, in conformitate cu normele profesionale din domeniu si ca, au fost duse la bun sfarsit.Modalitate de indeplinirea) Se va atasa Formularul nr. 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, completat in original.b) Se vor atasa certificari de buna executie ce contin informatii relevante cu care se va face dovada experientei similare, indicandu-se beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, cu precizarea daca au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit sau recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare pentru contractul prezentat ca experienta similara., c) Se va atasa Formularul nr. 8 - Experienta similara.Mentiuni: a) Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier reprezinta lucrari de constructie noua si/sau modernizare si/sau reabilitare si/sau largire aferente drumurilor.b)Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier ce vor fi luate in considerare exclud lucrari de tipul: lucrari de intretinere curenta a drumurilor, lucrari de intretinere periodica a drumurilor.c)Lucrarile din domeniul infrastructurii de transport rutier ce vor fi luate in considerare includ si lucrari de tipul: reabilitarea primara, reparatie capitala, consolidare drum, ranforsare sistem rutier aferente drumurilor.Observatii: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna sub orice forma (in proprietate, inchiriere, contract de colaborare/ prestari servicii, etc.) de urmatoarele echipamente, utilaje instalatii si echipamente tehnice: - autobasculanta - min. 2 buc;
-autogreder - min.1 buc;
-buldoexcavator- min.1 buc;
-cilindru compactor terasamente - min.1 buc;
-cilindru compactor asfalt - min.1 buc;
- instalatie de preparat mixturi - min.1 buc;
- incarcator frontal - min.1 buc;
- repartizor-finisor - min.1 buc;
- statie sortare agregate- min.1 buc;, Modalitate de indeplinireSe va atasa Formularul nr. 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, completat in original.Se va face dovada detinerii utilajelor/echipamentelor solicitate: 1) Pentru echipamentele proprii se va atasa copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza.2) Pentru echipamentele inchiriate se vor atasa dupa contract/precontract de inchiriere/acord de punere la dispozitie, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul in care vor fi marcate echipamentele min. solicitate pentru care se oferteaza., 3) Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are drept de folosinta sau detine laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (Geotehnica si teren de fundare; Materiale pentru betoane si mortare; Beton, Beton armat; Agregate naturale pentru lucrari de drumuri; Materiale pentru drumuri; Drumuri.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier. (cf. HG nr. 808/2005), Cerinta nr. 3Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii/tert sustinatorul, dupa caz, trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare, pentruindeplinirea in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului): a) Sef santier - licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri, cu diploma de inginer/subinginer, cu experienta profesionala generala de 5 (cinci) ani in domeniul studiilor si experienta profesionala specifica in calitate de sef de santier sau in pozitii similare, de exempluadjunct sef santier, in cel putin o lucrare de complexitate similara;b) Responsabil tehnic cu executia - licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri cu diploma de inginer/subinginer, atestatMECMA si cu legitimatie, valabil/a la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul infrastructurii de transport rutier in activitatile de lucrari de, constructii si/sau supervizare lucrari de constructii.c) Responsabil cu calitatea - licentiat al unei Facultati de Constructii Drumuri, cu diploma de inginer/subinginer, cu decizie de numire sau atestatul CQ valabil/a la data limita de depunere a ofertelor in domeniul infrastructurii de transport rutier, in activitatile de lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii.d) Responsabil cu SSM - cu pregatire in domeniul securitatii si sanatatii, conform Norma metodologica din 11/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006.e) Topometrist - studii superioare tehnice si experienta profesionala specifica in calitate de topometrist in cel putin o lucrare de complexitate similara;Modalitate de indeplinireSe vor atasa: a)Formularul nr. 10-Informatii generale privind angajatii, completat in original.b) Formularul nr. 11-Personal ce va fi angajat in contract, completat in original., c) Formularul nr. 12-Angajamentul ofertantului privind resursele umane, completat in original.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre ofertant, inFormularul nr. 11, se va atasa Formularul nr. 13 - Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original. Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conf. denumirilor specificate inFormularul nr. 11)si toate celelalte cerinte precizate in acest formular. Copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul dupa contractul individual de munca vizat de ITM si dupa documente care atesta pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (diplome, adeverinte, autorizatii, legitimatii, decizii de numire, certificate), contracte de colaborare sau angajamente/acorduri de participare ce au fost obtinut de catre ofertant, in cazul in care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, etc. detinute de specialistii, angajati in contract conform Formularului nr.11.Formularul nr. 14 - Angajament in nume personal, se va prezenta pentru fiecare dintre persoanele de specialitate angajate in contract conform Formularului nr. 11, in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu vor fi nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conf. art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre tert sustinatorul tehnic/profesional: , 1) Formularul nr. 27-Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala, privind lucrarile similare pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. 2) Formularul nr. 28-Angajament privind sustinerea tehnica, privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica; 3) Formularul nr. 29-Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care se dispune si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, si anexa, in forma autentica. 4)Formularul nr. 30-Angajament privind sustinerea profesionala pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, in forma autentica; 5)Formularul nr. 31 - Declaratie privind privind personal de specialitate care va avea rol esential pentru indeplinirera contractului de achizitie publica, in forma autentica; 6)Formularul nr. 1, completat in original. 7)Formularul nr. 2, completat in original. 8) Formularul 5, completat in original., Cerinta nr. 4 - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Modalitate de indeplinire: a) Se va atasa Formularul nr. 15-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completat in original.Formularul nr. 5 completat in original.b) Se vor prezenta documente relevante privind resursele materiale si umane pe care subcontractantii declarati le vor folosi pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie atribuit., Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 5 - In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Modalitate de indeplinire: Se vor atasa: 1) Formularul nr. 16 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, completat in original. 2) Acordul de asociere (model Formularul nr. 17), in original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, ,din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romana dupa acestea.3)Formularul nr. 18 - Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezentaasociatia la procedura de atribuire, completat in original.4) Formularul nr. 5 completat in original.Mentiuni: 1) Toate documentele solicitate la Situatia personala a operatorului economic, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, Standardele de asigurare a calitatii si a mediului (dupa caz) pentru fiecare asociat., 2) Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al calitati - ISO 9001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului.Modalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul de management al mediului - ISO 14001 sau echivalent, in domeniul ce face obiectul contractului, insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatuluiModalitate de indeplinire: Se va prezenta copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, dupa documente relevante aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Mentiuni: In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
5
Descriere: Conform caietului de sarcini
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: Conform caietului de sarcini
Termenul de raspuns la solicitarea de interventie pentru remedierea defectelor aparute in perioada de garantie
5
Descriere: Conform caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer