Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare drumuri locale in comuna Solesti, judetul Vaslui?


Detaliu pentru invitatia numarul 356739
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SOLESTI
Numar invitatie: 356739/30.12.2013
Denumire contract: ?Modernizare drumuri locale in comuna Solesti, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SOLESTICod fiscal: 3337583, Adresa: STR. PRINCIPALA, Solesti, Telefon: +40 0788705643, Fax: +40 0235343179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, Solesti, Romania, cod postal: 737475, telefon: +40 0730091243, fax: +40 0235343179, persoana de contact: Hincu Viorica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Solesti, sat Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare drumuri locale in comuna Solesti, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Investitia cuprinde modernizarea tronsonului de drum DC 9, km. 1+230 ? km. 5+910, L= 4, 680 km. Se vor executa si lucrari de amenajare a drumurilor laterale pe o lungime de 50 m.Valoarea estimata a contractului (fara TVA) este de 3.230.096, 35 lei, din care: -Valoarea estimata a lucrarilor 3.024.718, 00 lei.-Organizarea de santier 60.494, 36 leireprezentand 2, 0% din valoarea estimata a lucrarilor.-Cheltuieli diverese si neprevazute 144.883, 99 lei reprezentand 4, 79% din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 230, 096.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 15.000, 00 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 2 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul Autoritatii Contractante - COMUNA SOLESTI, cod fiscal 3337583, cont RO46TREZ6565006XXX002693 deschis la Trezoreria Vaslui.Mod de prezentare: dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formularul 3).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul 5 )Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formularul 6 )Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator numai pentru prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006 (dupa caz).3. Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».b. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Nota: In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. Persoanele juridice straine vor prezenta: a. Documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente), in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.5. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul 7)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormularul 8)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Primar: Bujor MonaViceprimar: Moldoveanu Nelu GicuSecretar: Burghelea George DanConsilier Contabil: Hincu VioricaInspector fiscal: Cucu Elena FeliciaConsilierii locali ai comunei Solesti: Ababei DanielIsac MarcicaBarbieru CostelMacovei DorinaIancu GheorgheIancu MarcelIlie IoanLibiti IoanPivniceru MarianCucu DanCumpana MihaiAxinte ViorelCarare Vasile. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.a) Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.b)Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do); - prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs. Informatiile cuprinse in aceste documente vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani fiscali incheiati (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie egala cu sau mai mare decat valoarea de 6.000.000, 00 lei.Informatii necesare: Declaratie privind cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani - Formularul 9. -Doc. care sa faca dovada indeplinirii cerintei de calificare (Bilanturi contabile sau extrase de bilant sau balante sau orice alte documente disponibile care probeaza indeplinirea cerintei), in copii lizibile cu mentiunea « conform cu originalul »).-Declaratia/declaratiile pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Conversia lei ? valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Dovada ca dispune de surse financiare. Se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a indeplinirii contractului in cuantum valoric de minim 378.000, 00 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la data depunerii ofertelor va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de indeplinire executie lucrari in valoare de minim 378.000, 00 lei pentru o perioada de minim 3 luni .La momentul deschiderii ofertelor este suficienta prezentarea unei declaratii pe propria raspundere si documente din care sa rezulte disponibilitatile de care dispune ofertantul. In cazul in care oferta este declarata castigatoare va prezenta la momentul semnarii contractului documente din care sa rezulte imobilizarea respectivei sume pentru realizarea contractului respectiv, precum si perioada de imobilizare de minimum 3 luni., Tert sustinator (daca este cazul). - Ofertantul isi poate demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. Sustinerea din partea unui tert se poate asigura cu respectarea art. 186 din OUG nr. 34/2006, precum si a art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul demonstreaza posibilitatea realizarii de cash-flow de executie a lucrarii, invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia la data depunerii ofertelor de a dovedi prin documente emise de institutii bancare sau alte institutii financiare, sustinerea de care beneficiaza. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c1 si d, precum si art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006.Informatii necesare: -Angajament ferm privind sustinerea. -Decl. privind eligibilitatea ? Formularul 5 pentru persoana sustinatoare, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. -Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 6 (numai pentru prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006) pentru persoana sustinatoare. -Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 ? Formularul 8 pentru persoana sustinatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, in cadrul unui contract, lucrari de construire/ reabilitare/ modernizare drumuri, cu o valoare de cel putin 1.500.000, 00 lei fara TVA.Informatii necesare: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formularul 10.- Fisa de informatii privind experienta in executia de lucrari - Formularul 11.- Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (Certificarile pot fi copii lizibile cu mentiunea «conform cu originalul» dupa contracte sau dupa informatiile relevante din contractele prezentate ca similare, procese verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale etc., din care sa rezulte indeplinirea cerintei).Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru anul in care au fost executate lucrarile., Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice prezentate, trebuie sa fie specifice categoriei de lucrari acoperite de prezenta documentatie de atribuire.Informatii necesare: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formularul 12.- Documente (contract/conventie/precontract/ angajament sustinere tert etc.) privind utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti (daca este cazul)., Ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic responsabil cu indeplinirea contractului.Informatii necesare: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului - Formularul 13.Personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului poate fi atat angajati cu contract de munca ai operatorului economic care i-a propus cat si persoane fizice angajate de acesta prin contract/ precontract de munca sau de colaborare sau de prestari servicii sau angajament/acord de participare pentru acest contract de lucrari.Atentie! Nu se solicita prezentarea in oferta a contractelor/ precontractelor de munca sau de prestari servicii pentru acest contract de lucrari. Doar daca este declarat castigator, operatorul economic va incheia contract/ precontract de munca sau de prestari servicii pentru acest contract de lucrari cu personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului, inainte de semnarea contractului de lucrari., Ofertantul trebuie sa dispuna de un Coordonator de lucrari (sef de santier), cu diploma de studii superioare cu specialitatea constructii drumuri si poduri sau constructii civile sau echivalent.Informatii necesare: - Prezentare CV in original - Formularul 14.-Copii dupa diploma de studii.- Angajament in nume personal - Formularul 15.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu Legea nr.10/1995, HG nr. 925/1995, Ordinul MLPTL nr. 777/2003, in domeniul lucrarii supuse licitatiei: domeniul II - Constructii rutiere, piste de aviatie, poduri, tunele sau echivalent pentru persoanele nerezidente.Informatii necesare: - Copie atestat responsabil tehnic cu executia.- Copie legitimatie responsabil tehnic cu executia cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor.- Angajament in nume personal - Formularul 15.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, desemnat prin decizie sau dispozitie interna.Informatii necesare: - Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copie decizie numire ca Responsabil cu controlul tehnic de calitate.- Angajament in nume personal - Formularul 15.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Informatii privind subcontractarea.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.Informatii necesare: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora - Formularul 16.-Declaratii ale subcontractantilor privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006., Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este resposabil cu executia contractului inclusive platile.Informatii necesare: -Acordul de asociere - Formularul 17In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere., Tert sustinator (daca este cazul). Ofertantul isi poatedemonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. Sustinerea din partea unui tert se poate asigura cu respectarea art. 190 din OUG nr. 34/2006, precum si a art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 , art. 181 literele a, c1 si d, precum si art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006. Informatii necesare: - Angajament ferm de sustinere. ? Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 5 pentru persoana sustinatoare, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. ? Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 6 (numai pentru prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006) pentru persoana sustinatoare. ? Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 ? Formularul 8 pentru persoana sustinatoare. Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ? Certificarea sistemului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului. Informatii necesare: -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, altedovezi, in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare cu exceptia ofertantului/ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Atentie ! In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana., Asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Certificarea sistemului de management in domeniul protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului. Informatii necesare: -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO 14001sau echivalent, altedovezi, in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare cu exceptia ofertantului/ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Atentie ! In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.12.2013 07:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer