Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA URZICUTA , JUDETUL DOLJ;INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRE COPII TIP AFTER SCHOOL; IN COMUNA URZICUTA,JUDETUL DOLJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 341964
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 341964/23.01.2013
Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA URZICUTA , JUDETUL DOLJ;INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRECOPII TIP AFTER SCHOOL; IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 5046726, Adresa: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Telefon: 0251.317619, Fax: 0251.317795
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Romania, cod postal: 207600, telefon: +40 251317619, fax: +40 317795, persoana de contact: DUMITREL-TITEL STOENESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Urzicuta, Str. Calea Craiovei, Nr. 40, Judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA URZICUTA , JUDETUL DOLJ;INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRECOPII TIP AFTER SCHOOL; IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A.Executia lucrarilor: 1. Strazile propuse pentru modernizare, au o lungime de 7, 626 Km dupa cum urmeaza: Strada 1Decembrie1918.00 mStrada Amza Pelea495.00 mStrada Anton Pann394.00 mStrada Baltii981.00 mStrada Bisericii193.00 mStrada Cimitirului238.00 mStrada Garii1914.00 mStrada Petre Udrea 1065.00 mStrada Sanitarului428.00 mIn cadrul actiunii Modernizare drumuri locale sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 407.720 lei.2. Proiectul propus are in vedere prima infiintare si dotare a unuiCentru de ingrijire copii de tip After School.Imobilul va avea o suprafata construita Sc=441, 15 mp. Suprafata desfasurata Sd=565, 65 mp si suprafata utila Su=453, 87 mp.Finisaje interioare: pardoselile vor din covoare PVC pentru spatiile de studiu si in cabinet, sala de tratament, sasuri si in spatiile de circulatie din parter; gresie portelanata in toate grupurile sanitare, hol etaj, scara interioara si casa scarii; mozaic turnat monolit in spatiile tehnice(camera tehnica si depozitul de combustibil solidFinisaje exterioare: vopsitorie acrilica de exterior, inchideri din tamplarie din lemn stratificat cu geam termoizolator.Acoperirea va fi de tip sarpanta cu invelitoare de tigla ceramica.In cadrul actiunii Infiintare si dotare Centru de ingrijire copii de tip After School sunt prevazute Cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 47.992 leiB.Servicii de proiectare: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si executie lucrari, verificare proiect, asistenta tehnica a proiectantului pentru obiectivul de investitii ?MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA URZICUTA , JUDETUL DOLJ;INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRECOPII TIP AFTER SCHOOL; IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 557, 636 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare pentru LOT 1 in valoare de 159.000 lei, pentru LOT 2 in valoare de 22.000 lei. In cazul in care ofertantul depune garantia de participare in alta valuta, data la care se faceechivalentalei/alta valuta va fi data de aparitie a invitatiei de participare, curs BNR. (IMM-urile beneficiaza prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau? ordin de plata in contul RO53TREZ2925006XXX000206 deschis la Trezoreria, Bailesti, judetul Dolj.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: pentru LOT 1 = 8.358 lei, pentru LOT 2 = 4.894 lei, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006. (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu cond. prezentarii doc.just. corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna executie a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului pt. LOT 1 si LOT 21) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Certif de cazier judiciar al societatii3) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 124) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Grigorescu Florea ? PrimarDragoianu Dumitru- ViceprimarSclipcea Diana- SecretarGatea Ion - ContabilStoenescu Titel ? Resposabil achizitii publiceLista consilieri: Cirneanu Cristina, Micu Valentin-Ciprian, Tundrea Emil-Lucian, Constantinescu Marinel, Valu Ionelia, Calopareanu Ion, Lupescu Liliana, Surdu Alexandru, Tundrea Marian-Nicolae, Voinea Narcis.5) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;6) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;7) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;8) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORCdin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprez sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suf pentru realiz unuicash-flow de executie a lucrarii, in valoare de 3.100.000 lei, pentru LOT 1 si 440.000 lei pentru LOT 2 pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Termenul de executie este de 10 luni.Scrisoare bonitate, scrisoare de confort bancar, orice alt document eliberat de banca din care sa reiasa indeplinirea cerintei- in originalNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Pentru Lot 1 si Lot 2Bilanturile contabile intocmite pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) dupa caz.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim 15.900.000 lei pentru LOT 1 si de minim 2.200.000 lei pentru LOT 2 (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare cerinta 3LOT 2- 1 sef santier inginer CCIA-- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul I- Constructii civile, industriale (RTE);
-1 sef punct lucru inginer /subinginer CCIA- 1 inginer instalatii termice si sanitare-1 inginer profil electric autorizat ANRE grad IIB- 1 resp cu managementul sanatatii si securitatii in munca ;
-- 1 resp cu managementul mediului ;
- 1 resp cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul constructii civile si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);Nivel min pt proiectare: LOT 1- 1 inginer CFDP- verificatori tehnici domeniile A4LOT 2- 1 inginer CCIA- 1 inginer specializarea instalatii-1 inginer profil electric autorizat ANRE grad IIA- verificatori tehnici domeniile A1 , B9 , Is si Ie;, Continuare cerinta 3Nu se accepta propunerea de persoane de specialitate care sa ocupe mai multe pozitii din cele mentionate. Ofert va prez in copie certificata pt conf cu orig urm doc: ? extras REVISAL, si/sau contr de prestari servicii? Decl de disponibilitate F7? diplome privind specializarea personalului? autorizatii/certificate de atestare prof. si legitimatiile aflate in termen de valab la data depunerii ofertelor? Angajam de participare? Angajam ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contr, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei, Cerinta 3Informatii referitoare la personalul angajat si la personalultehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractuluiNivel min pt executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pt indeplinirea contractului: LOT 1- 1 sef santier inginer CFDP;
- 1 responsabil tehnic cu executia pentru domeniul II- Constructii rutiere, drumuri, poduri (RTE);
- 1 sef punct lucru inginer /subinginer CFDP- 1 resp cu managementul sanatatii si securitatii in munca ;
-- 1 resp cu managementul mediului ;
- 1 resp cu controlul tehnic de calitate pentru domeniul drumuri si produse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);
-1 topograf, Continuare cerinta 2- acces la produse de balastiera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare, - acces la produse de cariera proprii sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare- Statie de betoane- Statie preparare mixturi asfaltice- Laborator incercari grad IILot 2-Buldoexcavator-schela metalica, Continuare cerinta 2Nivel min pt proiectare si pt. Lot 1 si pt. Lot 2Ofert trebuie sa dispuna de logistica, echipam necesare realiz serviciilor, tehnica de calcul si soft adecvate (soft devize, soft proiectare, echip editare).Ofert vor prez copie lizibila , ,conf cu originalul?. dupa docum de provenienta (facturi, declaratii vamale, contr de inchir, contr de leasing etc), pt utilajele, inst si echipam tehn, dotari solicitate ca nivel minim;
-in cazul statiilor de betoane si preparare mixturi asfaltice copie conf a angajament de punere la dispozitie, daca este cazul ;
-in cazul balastierei si carierei copie conf a contr de prestari sevicii, daca este cazul;Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Continuare cerinta 3? cv-urile pers deconducere si de specialitate in original semnate si datate? Verificatorii tehnici nu trebuie sa participe la realizarea proiectuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp. a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Continuare cerinta 5? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica., Cerinta 5Informatii privind asocierea - partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: , Cerinta 4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care pt indeplinirea contr nu este necesara subcontractarea, op ec va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare, in conf cu prev art. 11 alin. (7) din H.G. 925/2006, pt partea lor de implicare in contr care urmeaza sa fie indeplinit.AC va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract., Continuare cerinta 4Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai prin acordul AC si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial In cazul in care ungrup de op ec depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Continuare cerinta 1Pt lucrarile si serviciile prez drept exp similara se vor prezenta: -copii dupa certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor respective sau copie dupa pv de receptie partiala, la terminarea lucrarilor/serviciilor sau pv de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor sau recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmat aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr respectiv;
-daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul?.Neprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor docum va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 2Decl refer la utilaj, instal, echip tehn de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucrariNivel min pt executie: Ofert trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune (proprietate, leasing sau prin contr/conv de inchir) sau un angaj de punere la disp a urm tipuri de echip: Pentru Lot 1- Autobasculante- Autobetoniere- Buldoexcavator- Excavator- Incarcator frontal- Pompa beton- Autogreder-Compactor terasamente- Compactor autopropulsat rulouri(valturi)- Automacara- Autocisterna- Repartizator finisor mixturi asfaltice- Buldozer pe senile, Continuare cerinta 1Experienta similara: LOT 2Pt executie: un contract sau maxim doua avand ca obiect lucrari similare in valoare cumulata minima de 1.000.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pt servicii proiectare: un contract sau maxim doua avand ca obiect servicii similare in valoare cumulata minima de 57.000 lei fara TVA realizate in ultimii 3 ani. Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 1.050.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate).Se mentioneaza ca cei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Pentru Lot 1 si Lot 2Lista privind principalele lucrari /servicii executate in ultimii 5 ani/3 ani, Cerinta 1Experienta similara: LOT 1Pt executie: un contract sau maxim doua avand ca obiect lucrari similare in valoare cumulata minima de 7.600.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.Pt servicii proiectare: un contract sau maxim doua avand ca obiect servicii similare in valoare cumulata minima de 380.000 lei fara TVA realizate in ultimii 3 ani. Sau un contract proiectare+executie lucrari similare in valoare minima de 7.900.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate). Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente recunoscute UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelorNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila ? pt. ambele loturi, Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2005 sau certificate echivalente recunoscute UE aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelorNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila - pt. ambele loturiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: Punctajul (75 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul totalse acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b)Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P1=Pretmin x 75 /Pret(n), Unde: P1- punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?; Pretmin- pretul cel mai mic ofertat; Pret(n)- pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul Punctaj maxim: 75.00 Ponderea componentei financiare: 75.00%
Termenul de prestare a serviciilor de proiectare
10
Descriere: Termenul de prestare a serviciilor de proiectare ( nr. de zile cuprinse intre data semnarii contractului si data pina la care se inainteaza beneficiarului PT , DDE, PAC conform caiet de sarcinii) =(t minim * 10 / t ofertat ) se va exprima in nr. zile undet minim este termenul de prestare a serviciilor de proiectare cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 10 de puncte;undet ofertat este termenul de prestare a serviciilor de proiectare al ofertei evaluate. Oferta cu un termen de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 60 de zile va fi respinsa. Oferta cu un termen de executie mai mic de 20 de zile nu se va puncta suplimentar. Punctaj maxim: 10.00
Garantia acordata lucrarilor (luni)
15
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maxima - 60 de luni. - pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 15 de puncte, - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 15;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer