Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri oras Tismana, judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 350705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL TISMANA (PRIMARIA ORASULUI TISMANA)
Numar invitatie: 350705/19.07.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri oras Tismana, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TISMANA (PRIMARIA ORASULUI TISMANA)Cod fiscal: 4956189, Adresa: oras Tismana, strada Tismana, judetul Gorj, Tismana, Telefon: +40 0253206101, Fax: +40 0253206102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: oras Tismana, strada Tismana, judetul Gorj, Tismana, Romania, cod postal: 0253, telefon: +40 0253206101, fax: +40 0253206102, persoana de contact: COSTEL BUZIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: oras Tismana, strada Tismana, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri oras Tismana, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea lucrarilor de modernizare (asfaltare) a unor tronsoane de drumuri, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 804, 170 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare 8.061 lei2. Garantia de participare are valabilitate 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.3. Forma de constituire a garantiei de participare se constituie conform art.86. alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4.Pentru garantiile constituite in valuta se va calcula echivalenta la cursulstabilit de Banca Nationala a Romaniei cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului.2. Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere, conform art.180 din OUG 34/2006, completare Formularul V.1/1, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie!Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/2), in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul V.1/3), in original.Persoane care detin functii in cadrul autoritatii contractante: Slivilescu Marian, Vacaru Nicolae, Macarie Daniel, Ghinoiu Nicolae, Carabineanu Ilie, Vezure Cristina, Butoarca Romeo, Raut Ion, Branzan Nicolae, Buzianu Costel, Croitoru Mircea, Drumen Dumitru, Gavrilescu Vasile Robert, Georgescu Ion, Grecescu Alexandru, Gruescu Ion, Lascateu Mihai Claudiu, Nanescu Carmen, Remetea Narcis Petre, Sarcina Doru, Sarcina Gheorghe, Seceleanu Ion MariusIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.4.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/ copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiese lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelorsunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesnirila plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular V.1/4, in original.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.NOTA ! Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.d) Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista..Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul 1 de mai sus.Atentie!Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentacompletare Formular V.1/5 din sectiunea Formulare. Fiecare ofertant va completa acest certificat.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acest certificat va fi semnat de fiecare membru al grupului.7.Acord de asociere - In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociereconform Formular V.1/6 ? Model de Acord de asociere din sectiunea Formulare.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In Acordul de asociereva fi mentionat ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anii 2010, 2011, 2012 vizat si inregistrat la organele competente ? copie, Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin de 1.608.340 lei (Fisa de informatii generale). Pentru calculul echivalentei se va alege fie cursul BNR, fie cursul BCE pentru fiecare an in parte, pentru o elaborare unitara a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte in ultimii 5 ani ? Formular nr.V.4/1Se solicita prezentarea unei liste cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se solicita prezentare fisa experienta similara care sa faca dovada executiei de lucrari de drumuri. Ofertantul va prezenta documente prin care sa faca dovada finalizarii unui contract similar privind executie lucrari de drumuri/infrastructura rutiera realizat in ultimii 5 ani a carui valoare sa fie minim 804.170 lei. Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 188 alin. 3 litera a din OUG 34/2006.Lipsa contractelor similare atrage excluderea candidatului, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe-pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Formular V.4/2.Dotari solicitate: -Statie mixturi asfaltice autorizata;
-Repartizator mixturi asfaltice autorizat;
-Autobasculante;
-Atogreder;
-Buldoexcavator;
-Cilindru compactor;
-Echipamente pentru stropit si aplicat emulsie;
-Freza asfalt;
-Perie mecanica;Pentru dotarile mentionate mai sus se vor prezenta actele de provenienta (proprietate, inchiriere sau alte cazuri)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces(proprietate/drept de folosinta/contract de servicii etc.) la un laborator minim grad II, cu profil corespunzator pentru lucrari de infrastructura rutiera.Lipsa unuia din utilajele de mai sus atrage excluderea candidatului., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat. Formular V.4/3Specialisti solicitati: -Manager proiect ? inginer CFDP;
-Sef santier cu specializarea Facultate CFDP ? inginer/subinginer;
-Responsabil tehnic cu executia ? specialist autorizat conf.Ordin 777/2003 al MLPAT in domeniu constructii drumuri;
-Responsabil cu asigurarea calitatii ? inginer constructii;
-Coordonator cu securitatea si sanatatea muncii;
-Inginer geodey/topograf;
-Inginer constructii specializat in protectia mediului;
-Inginer constructii specializat in riscuri geotehnice.Se va face dovada existentei specialistilor mai sus mentionati (Extras REVISAL, contracte de munca, contracte de colaborare, copie acte studii cu avizele in vigoare etc.)Lipsa unuia din specialistii mentionati mai sus atrage excluderea candidatului. Certificatpentru sistemde management al calitatii ISO 9001, Certificatpentru sistemde management de mediu ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer