Achizitie publica - Modernizare drumuri pe raza comunei Arpasu de Jos
Detaliu pentru invitatia numarul 346737
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346737/15.05.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri pe raza comunei Arpasu de Jos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ARPASU DE JOS (CONSILIUL LOCAL COMUNA ARPASU DE JOS)Cod fiscal: 4270708, Adresa: COM.ARPASU DE JOS, NR.214, JUD.SIBIU, Arpasu de Jos, Telefon: +40 0269520122/+40 0744796119, Fax: +40 0269520101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.ARPASU DE JOS, NR.214, JUD.SIBIU, Arpasu de Jos, Romania, cod postal: 557015, telefon: +40 0269520101, fax: +40 0269520120, persoana de contact: Primaria comunei Arpasu de Jos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Arpasu de Jos, loc.Arpasu de Jos, nr. 214, jud. Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri pe raza comunei Arpasu de Jos
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri pe raza comunei Arpasu de Jos, localitatea Arpasu de Sus, judetul Sibiu , lungime 6, 042 km, suprafata 57102 mp, valoare cap. diverse si neprevazute 50000 fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 710, 814 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 110000 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prvederile art. 84-88 din HG925/2006. b) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.c) Forma de constitute agarantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se vacompleta Formularul nr. 2 sau un alt model care sa confina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul degarantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 2 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana (autorizata si legalizata.Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro sau alta moneda, echivalenta leu/alta valuta se va calcula , la cursul comunicat de BNR din data pubicarii invitatiei de participare.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% agarantiei de. ? In acest caz se va completa Formularul nr. 8 . c.) In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC autoritateacontrcatanta va retine contestatorului din garantia de participare , suma calculata conform art. 278 ^1 din OUG 34/2006 cu modificari sicompletari ulterioare. -d. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr.925/2006. modificari si completari ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie, a contractului( Formularulul nr.23 ) in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilieriiacestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea ?Formularul nr. 4 din Sectiunea - Formulare ). Incadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia trebuie completata de catre fiecare asociat daca oferta este depusa in asociere sau de fiecare tert sustinator declarat prin oferta.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 5 din Sectiunea ? Formulare);Incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratia trebuie completata de catre fiecare asociat daca oferta este depusa in asociere sau de fiecare tert sustinator declarat prin oferta. Precizare : tertul sustinator ( dupa caz) are obligatia neincadrarii in prevederile art. 181 alin a , c indice 1 , d ; art. 69 indice 1.Nota: In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3 - Plata datoriilor catre bugetul de stat si bugetul local>Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic (sau echivalent), care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat si din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;>Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (sau echivalent) din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si din care sareiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;>Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa ca nu exista datorii;>Cazier judiciar al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document, operatorul economic va prezenta o declarative pe propria raspundere ca in ultimii 5 ani, nu a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 modificari si completari.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate mai sus.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci trebuie sa fie acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.4 - Calitatea de participant la proceduraOfertantul va prezenta : >Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 6 din Sectiunea ? Formulare).5-Evitarea confilctului de interese : Completarea si prezentarea : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Declaratie pe proprie raspundere - Formularul nr. 25 din Sectiunea ? Formulare).Nota : Tertul sustinator are obligatia de a completa si prezenta , Formular 25 privind : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea , avizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : primarul comunei Arpasu de Jos ? Vacariu Constantin , viceprimar Bucur Mircea , secretar ? Barsan Daniela , consiliul local componenta____: Boeriu Marcel, Bogdan Gheorghe, Dobrila Silviu , Gliga Ioan , Dates Aurelian, Miclea Gheorghe, Telea Gheorghe, Vasu Vasile , Vasu Gheorghe , Vrabie Liviu .Declaratia conform formular nr. 25 , trebuie completata de catre fiecare asociat , daca oferta este depusa in asociere ; de catre fiecare subcontractant si tert sustinator declarat prin oferta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura6- Participarea la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul va prezenta : Declaratia ? ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) , Formularul nr. 24 din Sectiunea ? Formulare Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: (1) denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare, (7) obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii (8)situatia societatii ( ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, faliment, sau suspendare temporara a activitatii) , >Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care operatorul economic este stabilit- Prezentarea unor Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.- Prezentarea unor Documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte (1) denumirea completa a operatorului economic, (2) sediul social, (3) persoane imputernicite/administratori, (4) sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, (5) domeniul principal de activitate, (6) domenii de activitate secundare (7) obiectul de activitate relevantpentru obiectul prezentei achizitii, (8) domenii de activitate secundare, (9)situatia societatii ( ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, faliment, sau suspendare temporara a activitatii) .Nota : Documentele solicitate vor fi depuse in copie conform cu originalul. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatasi legalizata a acestora in limba romana..Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii i se va solicita sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata , in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certifcatul Constatator emis de O.R.CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, precum si fiecare subcontractant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate , acces la resurseOfertantii trebuie sa demonstreze ca la data semnarii contractului , vor avea acces sau au disponibile resurse reale , negrevate de datorii linii de credit confirmate de banci , sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realize cash-fluw de executie a lucrarii , in valoare de 1.500.000 lei pe o perioada de 10 luni.Nota : Autoritatea contractanta va solicita ca suma sa fie imobilizata pentru realizarea contractului. Disponibiltatea de sustinere indiferent de forma trebuie sa cuprinda : suma, perioada.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea unuei terte persoane , va prezenta unangajament fermal persoanei respective incheiat in forma autentica , prin care va confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele finaciare. Tertul sustinator trebuie sa indeplineasca cerintele de bonitate sau acces la resurse susmentionate.Tertul sustinator va prezenta declaratia privind eligibilitatea , declaratia privind neicadrarea in prevderile art. 69^1 , neincadrarea in art 181 lit a, c^1 , d , din OUG 34/2006.In cazul unei asocieri, aceasta conditie poate fi indeplinita cumulativ ., - cifra de afaceri> Media cifrei de afaceri care vizeaza activitatea in cel mult 3 ani(2012, 2011, 2010) -cel putin egala cu valoarea estimata a contractului , inclusive tva , 7.022.163, 4 leiPentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro , seva folosi cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru aniiindicati. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decateuro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de banca CentralaEuropeana (www.ecb.europa.eu)Pentru operatorii economici nerezidenti , in masura in care publicareabilanturilor contabile nu este prevazuta in legislatia tarii de origine/tara incare este stabilit operatorul economic , acestia vor prezenta alte documente edificatoare , traduse si legalizate.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin cumul de catre toti operatorii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Experinta similaraOperatorii economicii vor prezenta: > Pentru executie : Ofertantul trebuie sa fie dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani in cadrul unui contract cel putin o lucraresimilara, a carei valoare sa fie de cel putin egala cu valoarea estimata a lucrarilor de executie in suma de 5509454 lei fara TVA.? Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari trebuie sa indice beneficiarii -autoritate contractanta sau privati , valoarea perioada si locul executiei cu precizarea daca au fostefectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.>Pentru proiectare : Operatorul economic participant la procedura trebuie sa faca dovada prin prezentarea unui document din ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca a prestat servicii de proiectare in domeniul contractului , cu ovaloare de cel putin egala cu valoarea estimata pentru servicii proiectare , respectiv 151360 lei, fara TVA .? Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Nota ? se vor accepta si contracte care au in componenta proiectare si executie cu o valoare cumulata de minim valoarea estimata a contractului, respectiv 5660814 lei.Pentru echivalenta se va utiliza cursul mediul anual lei/valuta comunicat de BNR, Dotarile specifice , utilajele , mijloacele de transport , pe care ofertantul sa obliga sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.---Ofertantul va face dovada detinerii in proprietate , inchiriate sau alte forme , a urmatoarelor utilaje :4 bucautobasculanta 8X4 , 1 buc autogreder , 1 buc. compactor vibrator terasamente , 1 buc. compactor vibrator asfalt , instalatiemixture asfaltice saustatieasfalt , 1 buc. Buldoexcavator, 1 buc repartizator , finisor, mixture asfaltica cu raport inspectie valabil, laborator grad. II.Pentru utilajele si mijloacele de transport inchiriate se va face dovada cu, contracte de inchiriere valabile la data limita de depunere a ofertelor .Pentru cele din dotare cu dovada proprietatii, respectiv facturi, Carti de identitate, extras de mijloace fixe , etc, - Cerinta privind personalulOfertantii vor prezenta : Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-Informatii privind personalul de conducere si personalul desemnat pentru executia obiectivului de investitii .-Ofertantul va prezenta in copie autorizatiile personalului tehnic implicat in proiect ; c.v, in original.-Copii dupa contractele individuale de munca-extras Revisal pentru personalul implicat in proiect., angajament participare, fise post , decizie numire , sau alte documente relevante , cu mentiunea ? Conform cu originalulCerinte minime personal de executie : >manager proiect ? absolvent de studii superioare cu licenta , experienta similara dovedita prin implicarea in cel putin un proiect similar>.Sef de santier- absolvent de studii superioare, domeniu delicenta ?inginerie civila , specializarea cai ferate , drmuri si poduri ( CFDP ?conform ?HG 707/2012 Cod DL 60/DS 20);, cu experienta dovedita prin participarea in cel putin un proiect similar.>Responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat /autorizat , in drumuri si poduri , conf OrdinuluiM.L.P.T.L nr.777/2003 , valabil la data limita de depunere a ofertelor .>Responsabil tehniccalitatea ? licentiat in domeniu -Inginerie civila-specializarea : cai ferate , drumuri si poduri ( Cod DL 60/DS 20 ?HG 707/2012); cu decizie numire sau atestat valabil la data limita depunerii ofertelor .>Inginer proiectare drumuri, licentiat in domeniu -Inginerie civila-Specializarea : cai ferate , drumuri si poduri ( Cod DL 60/DS 20 -HG707/2012); cu experienta similara dovedita prin partciparea la cel putin un proiect similar.Cerintele mentionate nu pot fi indeplinite cumulativ., Informatii privind subcontractantii/asociatii : Ofertantii vor prezenta : > Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conf . art. 188 (3) lit. g din OUG 34/2006>O declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.>Oferta trebuie sa cuprinda un Acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- Nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;Comunicarile dintre autoritateacontractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei.Intelegerea trebuie sa precizeze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului. Ofertantul va prezenta in copie conform cu originalul in concordanta cuobiectul investitiei : Certificat SRN ISO 14001 domeniul de activitate aferent prezentei achizitii , valabil la data limita depunerii ofertelor sau certificate echivalente emise deorganisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene valabile la data limita depunerii ofertelor.Nota : Se accepta doar ofertantii certificati., Certificat SRN ISO 9001 privind managementul calitatii in domeniul deactivitate aferent prezentei achizitii , valabil la data limita depunerii ofertelorsau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene valabile la data limita depunerii ofertelor.Nota : Se accepta doar ofertantii certificati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
Servicii proiectare
5
Descriere: Durata de realizare a serviciilorde proiectare
Executia lucrarilor
15
Descriere: Durata de realizare a lucrarilor de executie
Garantia lucrarilor
15
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 13:52