Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri satesti


Detaliu pentru invitatia numarul 348777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DOBROTEASA(PRIMARIA DOBROTEASA)
Numar invitatie: 348777/18.06.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri satesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOBROTEASA(PRIMARIA DOBROTEASA)Cod fiscal: 5102338, Adresa: comuna Dobroteasa, jud.Olt, Dobroteasa, Telefon: 0249469005, Fax: 0249469010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Dobroteasa, jud.Olt, Dobroteasa, Romania, cod postal: 237145, telefon: +40 249469005, fax: +40 249469010, persoana de contact: Ion Craciunescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria Dobroteasa, comuna Dobroteasa, jud.Olt, Dobroteasa, Romania, cod postal: 237145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri satesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri satesti ?. Lungimea drumurilor ce vor fi modernizate este de5, 750 km in valoarea totala de 2.557.439 lei, fara TVA.1.Proiectare include: proiect tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor in valoare de 57.345 lei, fara TVA.2. Executia lucrarilor in valoare de 2.278.704 lei, fara TVA.3. Cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 221.390 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 557, 439 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 25.575 lei .In conditiile art. 278 indice 1 din OUG nr 34/2006 cuantumul ce se va retine din garantia de participare este de 6116, 048 lei.Perioada de valabilitate pentru garantia de participare va fiu cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Conversia leu/euro se va face la cursul comunicat de BNR cu doua zile anterior datei limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1), (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Cazier fiscal si judiciar al operatorului economic, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori.Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului/candidatului/concurentului.Se va completa Formularul nr 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.Persoane juridice/fizice romane: Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu?original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Aceasta cerinta trebuie indeplinita de ofertanti, asociati si terti sustinatori. Pentru terti sustinatori se va depune declaratie conform art. 181 lit a c1 si d din OUG nr. 34/2006. Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. Echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se va completa Formularul nr 3 declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare.In cazul unei asocieri/subcontractari/sustineri, fiecare asociat/subcontractant/sustinator este obligat sa prezinte acest document. Se va completa si prezenta Formularul nr 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Craciunescu Ion, Oprisor Lucian, Daadu Alexandru, Ioana Ion, Neacu Tudor, Vlasceanu Ilie, Ciuca Dumitru, Iordache Eugen, Stroe Valerica, Stefan ion, Cristea Marin, Joicescu Tiberiu Dumitru, Dina Niculina, Anghel Florinel, Dina Elena, Fieroiu Ghiorghita. Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin nr. 314/2010 emis de ANRMAPIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Se va completa Formularul nr 5 Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului ANRMAPnr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in original. Cerinta nr. 1Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, cu informatii reale/corecte la data limita pentru depunerea ofertelor? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: nivel minim solicitat pentru cifra de afaceri: 4.500.000 lei ; se solicita cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii trei ani. c) Cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), sa fie min 4.500.000lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR. Se vor prezenta copii cu mentiunea ?conf cu orig? ale bilanturilor contabile pt 2010, 2011, pt 2012 sunt lasate la latitudinea operatorului economic doc care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Pentru operatorii ec. care nu au avut activitate in unul sau mai multi din ultimii trei ani, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prezazute la Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii/asociatiiSe va prezenta Formularul nr. 11 ? Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Subcontractantul va prezenta Formularul 4 ? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare, in original.In conditiile in care ofertantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 12, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia?Nu este cazul?.Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, la solicitarea autoritatii contractante., b)Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului.Ofertantul va prezenta in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contract individual de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii/colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi.- diplome privind specializarea personalului- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare). CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea personalului pentru functia propusa in executia contractului.In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare membru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., 5. Coordonator securitate si sanatate in munca- licentiat al unei Facultati. Formarea specifica de Coordonator securitate si sanatate in munca actualizata la fiecare 3 ani, in conformitate cu HG nr. 300/2006, Regulament din 23.03.2007 conf. Art 72 din HG nr. 300/2006.Nota: Vor fi nominalizate persoane cu pregatire solicitata de autoritatea contractanta pentru fiecare din posturile mai sus mentionate si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.6. Manager al sistemelor de management de mediu7. Proiectanti ? 2 ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii in specializarea CFDPa)Se va completa si prezenta Form.nr10 -Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani, in original., Cerinta nr. 3Informatii privind resursele umaneOperatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pentru Executie: 1. Manager de proiect - studii superioare. Experienta profesionala intr-un contract/proiect similar care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.2. Sef de santier licentiat al unei Facultati de Constructii in specializarea CFDP- diploma inginer/subinginer. Experienta profesionala in contracte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport rutier pe pozitia de Sef de santier sau in pozitii similare, care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager proiect.3. Responsabil Tehnic cu Executia ?persoana nominalizata va fi autorizata conform Ordinului nr.777/2003 al M.L.P.T.L4. Responsabil cu asigurarea Calitatii studii superioare., Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile specificeDecl ref la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune op.ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folosinta pentru: 1. Statie producere mixturi asfaltice2. Repartizator, finisor mixtura asfaltica ;3. cilindru compactor asfalt4. cilindru compactor terasamente5. Incarcator frontal6. Autobasculante;7. Autobetoniere;8. Laborator de gradul II;9. Autogudronator;10. Autogreder;Se vor prezenta doc care atesta detinerea (dotare proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului pentru: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un laborator propriu pentru asigurarea controlului calitatii laborator autorizat gr. II sau sa faca dova prezentand un contract de prestari servicii/ un precontract sau orice alt document prin care operatorul economic desemnat castigatorse angajeaza sa incheie un contract cu un astfel de laborator., Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documentul respectiv insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost incheiate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaExperienta similara: se solicita ca in ultimii 5 ani pentru executie, respectiv 3 anipentru proiectare, sa se fi executat cel putin un contractsau mai multe a caror valoare cumulata pentru executie si sa se fi prestat unul sau mai multe contracte cumulate pentru proiectare, cu obiect similar contractului ce urmeaza a fi atribui, astfel: Servicii de proiectare pentru construire/reabilitare/ modernizare drumuripentru minim 57.000 lei, fara TVA.Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim2.200.000 lei, fara TVA.Se poate completa minim un contract care sa includa ambele cerinte de mai sus, sau contracte separate.Se va completa Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani.Se va completa si prezentaFormularul nr 7 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani/lista principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.Se va completa si prezenta Formularul Nr 8 ? Experienta similara. Ultimii 5 ani/ respectiv 3 ani se vor calcula pana la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezentacertificari de buna executie pentru lucrari si certificari/documente pentru servicii contrasemnate de beneficiar care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentate Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in certificatele/doc. emise sau contrasemnate, fara TVA.Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in certificatele/docprezentate ca dovada Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o va realiza., Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o va realiza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie
Durata de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Durata de garantie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer