Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri satesti, comuna Catunele, judetul Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 329401
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CATUNELE (PRIMARIA CATUNELE)
Numar invitatie: 329401/13.06.2012
Denumire contract: Modernizare drumuri satesti, comuna Catunele, judetul Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CATUNELE (PRIMARIA CATUNELE)Cod fiscal: 5455879, Adresa: SAT. VALEA PERILOR, Catunele, Telefon: 0253411023, Fax: 0253411023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT. VALEA PERILOR, Catunele, Romania, cod postal: 217135, telefon: +40 253411023, fax: +40 253411023, persoana de contact: FLORINEL TUILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Catunele, sat Valea Perilor, Catunele, Romania, cod postal 217135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri satesti, comuna Catunele, judetul Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare drumuri satesti, comuna Catunele
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 998, 781.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 19000 lei;Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Constituita prin: a) scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, in original, cu valabilitate de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;b) ordin de plata depus in contul autoritatii contractante cont RO17TREZ3385006XXX000330 deschis la Trezoreria Motruc) alte forme legale de garantare emise de societati de asigurariGarantia de participare se va retine in cuantum de 4778.78 lei in situatia prevazuta la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scris. de gar. banc. cu per. de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie/Instrument de garant. emis in conditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contract. Suma initiala care sedepune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplin. contrac., aut. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: Declaratii privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12A;Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12E;Subcontractantii vor prezenta doar formularul 12F.Certificate privind indeplinirea obligatiilor financiare catre stat: Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si local (formulare-tip eliberate de autoritatile competente), in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiuna « conform cu originalul ».Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data depunerii oferteiIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completarea Formularului nr. 12F.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tuila Florinel-primar, Vintilescu Constantin Iulian -viceprimar, Cojocaru Alexandru Constantin -contabil, Roventa Loredana Maria-secretar, Turea Mihai -consilier local, Sparlac Mihail-consilier local, Godescu Gheorghe-consilier local, Cupa Ion-consilier local, Petculescu Ion-consilier local, Albu Ion -consilier local, Bobic Constantin-consilier local, Bobic Victor-consilier local, Ziviciu Ion-consilier local, Ciobanu Constantin-consilier local. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiOperatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertei.Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca ofertantul are autorizata activitatea de Lucrari de constructii a drumurilor. Totodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, inclusiv cifra globalamedie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 1600000 lei., Resurse negrevate de datorii - Cash-flow: ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau ca are disponibile resurse realenegrevate de datorii, linii de credit sau alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea cash-flow-ul de executie pentru 90 de zile de derulare a contractului conform graficului de executie, in suma de min. 998, 781.62 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Se califica ofertantii care dovedesc in mod direct sau prin asociati/subcontractanti/furnizori relatii de munca cu expertii cheie implicati in executia lucrarilor (CV-urile in format european, semnate in original, contract de munca) sau angajament de participare conform art 188 lit.c din OUG 34/2006, si care probeaza calificarile necesare (diploma, autorizatii, atestate legale si certificate valabilile la data depuneriiofertelor) pentru expertii cheie declarati. - Pentru fiecare pozitie solicitata sevor numi persoane diferite. In cazul in care aceasta cerinta nu va fi indeplinita, ofertele vor fi respinse.a) 1 RTE infrastructura rutiera: responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea ?cai ferate, drumuri si poduri?b) 1 inginer/subinginer drumuri si poduri ? Sef de santier: absolvent studii superioare in specializarea ?cai ferate, drumuri si poduri?;c) 1 responsabil cu calitatea, pentru specialitatea infrastructura rutiera.d) 1 inginer proiectant drumuri si poduri, Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani pentru lucrari similare, din care celputin o lucrare de minim 800.000 lei., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare realizarii investitiei: Pentru executie minim: 1.Excavator(pt executia de santuri);2.Autogreder (pentru nivelarea platformelor);3.Compactor (pentru compactarea stratului rutier);4.Autobasculanta (pentru transportul materialelor);5.Automacara (pentru montarea podetelor) Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, Sistem de management de mediu coform ISO 14001 /2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 55 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P1(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (55 puncte), unde: P1(n) ? pretul ofertei
Perioada de garantie acordata
10
Descriere: Pentru oferta cu durata de garantie cea mai mare acordatase acorda punctaj maxim, 10 puncte. Pentru celelalte ofertese va aplica formula: P2(n) = (perioada(n) /perioada maxima) x punctajul maxim acordat (10 puncte), unde: perioada(n) ? perioada de garantie acordata. NOTA: pentru o abordare unitara, termenul minim acordat va fi de 12 de luni (sub acest termen ofertele vor fi considerate neconforme) iar termenul maxim va fi de 48 de luni (peste acest termen se considera ca acesta este ofertat doar pentru obtinerea unui punctaj mai mare, neavand o baza reala)
Termen de executie
20
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 20 puncte. Pentru oferta cu termenul de executie mai mic de 30 zile, oferta nu va fi punctata suplimentar, pentru un termen mai mare de 60 de zile, oferta va fi declarata neconforma.Pentru duratele de executie ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P3(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (20 puncte).Ofertantul va prezenta graficul Gantt.
Termenul de predare a proiectului tehnic
15
Descriere: Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte, cu conditia ca acesta sa nu fie mai mic de 10 de zile, sub acest termen se considera oferta ca fiind neconforma, proiectarea neputand fi executata intr-un termen asa scurt, iar termenul maxim va fi de 30 zile, termen estimat de AC ca fiind suficient, la fel, peste acest termen se considera oferta ca fiind neconforma.Pentru duratele de predare a documentatiilor ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P4(n) = (durata minima/durata(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, prin descarcare fisier atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer