Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Modernizare drumuri satesti in Comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 357453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COARNELE CAPREI (CONSILIUL LOCAL COARNELE CAPREI)
Numar invitatie: 357453/11.02.2014
Denumire contract: "Modernizare drumuri satesti in Comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COARNELE CAPREI (CONSILIUL LOCAL COARNELE CAPREI)Cod fiscal: 4541238, Adresa: STR. PRINCIPALA F.N., Coarnele Caprei, Telefon: 0232-724111, Fax: 0232-724111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA F.N., Coarnele Caprei, Romania, cod postal: 707100, telefon: +40 232724111, fax: +40 232724111, persoana de contact: CONSTANTIN GRIGORAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PRINCIPALA F.N., Coarnele Caprei, Romania, cod postal: 707100, telefon: +40 232724111, fax: +40 232724111, sediul Primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Modernizare drumuri satesti in Comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie executia lucrarilor de constructii in cadrul proiectului ``Modernizare drumuri satesti in comuna Coarnele Caprei, judetul Iasi`` - conform Caietului de Sarcini care face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire.Valoarea estimata a contractului de lucrari se constituie din urmatoarele componente (cap. 4.1, cap. 5.1.1 si cap. 5.3)1. Constructii si instalatii = 582.622, 00 lei fara TVA2. Lucrari de constructii = 5.826, 00 lei fara TVA3. Diverse si neprevazute = 11.652, 44 lei fara TVA reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului de lucrari, fara TVAValoarea estimata fara TVA: 600.100, 44 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 600, 100.44 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: 2% din val estim.= 11.768, 96lei (5.884, 48lei pentru IMM).In cazul depunerii GP in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula la cursul lei/valuta comunicat de BCE cu 5 zile inainte de data limita de dep a of.Depunerea GP este obligatorie.Modalitatea de constituire: cf art.86 HG925/2006 prin virament bancar/instrument de garant emis in cond.lg de o soc bancara/soc de asigurari in fav aut.contr.-Formular4. Documentul se va depune in original la sediul aut.contractante cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pt deschiderea of, in cuantumul&pt perioada prev in DA.Daca GP se constituie prin virament bancar, suma constituita drept GP se va vira in contul RO47TREZ4092145020403XXX, deschis la Trez. HIRLAU, CUI 4541238, cu cdtia confirmarii de catre banca pana la data si ora limita stabilite pt deschiderea of.Perioada de valab a GP-minim 90 zile de la data limita de primire a of. In cazul extinderii perioadei de valab a of, perioada de valab a GP va fi prelungita in mod corespunzator, cf art.6 al.2 HG 925/2006. Restituirea GP-in de 3 zile de la incheierea ctr cu of declarat castigator.Cf Art.2781*)OUG 34/2006, daca of depune contestatie si CNSC respinge contest ca nefondata, aut. contr va retine contestat din GP in rap cu val est a ctr suma de 4.380, 09lei.In cazul of IMM, GP se constituie in prop de 50%.Of va prezenta pana la data limita stabilita pentru dep of & declaratia pv incadrarea in categ IMM-Formular3. Dovada se va prezenta obligatoriu in exteriorul plicului si se va depune in original la sediul aut contr cel mai tarziu la data & ora stabilite pentru deschiderea of.In cazul dep de of in asociere, GP tr constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op ec.GP emisa in alta limba va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in lb romana.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP in cuantumul si forma solicitate vor fi respinse la deschidere.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% din valoarea contractului (5% pentru IMM), exclusiv TVA.Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ce se va prezenta in original (daca este emis in alta limba va fi insotit de traducere autorizata)- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor art. 90 alin. (3) din HG. Nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Emiterea de pretentii asupra garantiei se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic castigator nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.- autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform art. 92 alin.(4) lit.a) si lit.b) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Se solicita: ? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul - Formularul 13 - Declaratie privind eligibilitatea din sectiunea formulare.Atentie!a) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Incadrarea oricaruia dintre asociati sau sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Cerinta: Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se solicita: ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006 completata in conformitate cu modelul - Formular nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, din sectiunea formulare.? Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor catre Bugetele consolidate de stat si Bugetele locale pentru sediul social. Se mai prezinta Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei si Certificat de atestare fiscala pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului emis de Administratia Finantelor Publice pentru persoanele juridice. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Pentru persoanele juridice straine se vor prezenta documente edificatoare, pentru dovedirea eligibilita?ii, eliberate de autorita?i ale ?arii de origine prin care sa dovedeasca ca ?i-au indeplinit obliga?iile de plata a impozitelor, taxelor ?i contribu?iile catre bugetul de stat ?i bugetul local, in conformitate cu cerin?ele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care va alatura traducerea autorizata ?i legalizata a acestora in limba romana.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Atentie! Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Atentie! Pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta, ofertantul/candidatul are dreptul de a prezenta initial o declaratie semnata de reprezentantul sau legal, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva; ofertantul/candidatul are insa obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, dar nu mai tarziu de data adoptarii deciziei de atribuire.Cerinta: Certificatul de participare cu oferta independenta ? (Ordinul nr.314/2010.)Se solicita: ? Certificatul de participare cu oferta independenta Formular nr. 15 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta emis in conformitate cu ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui ANRMAP din sectiunea FormulareAtentie!a) In cazul depunerii unei oferte in asociere fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta: Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006Se solicita: ? Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G.34/2006 completata in conformitate cu modelul - Formular nr. 17 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din ordonan?a de urgen?a a guvernului nr. 34/2006 din sectiunea formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul AC: ? Grigoras Constantin - Primar, ? Grigorescu Zoita - Viceprimar? Gheorghita Constantin - Secretar? Gheorghita Maria - ContabilaCONSILIERI LOCALI: ? Apostol Ion? Bigu Leon? Barboi Valentin? Cirja Mihai? Cirneala Ion? Chiriac Aliodor? Gheorghita Aurel? Hurmuzache Ioan? Moisuc Ion? Nita Costica? Nita Vasile? Todiruta CristianAtentie! - se va prezenta de catre ofertant, ofertant asociat, subcontractant, cat si de tertul sustinatorCerinta: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se solicita: ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 16 -din sectiunea formulareAtentie! - se va prezenta de catre ofertant si ofertant asociat. Cerinta: Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Se solicita: ? Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantii (ofertantul) au prezentat Certificatul Constatator in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.? Persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, fiind traduse in limba romana - traducere autorizata si legalizata.? Persoane fizice romane: - Autorizatia de functionare, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul in care exista subcontractanti, in vederea neincadrarii in art 69^1 din OUG 34/2006 se poate solicita certificatul constatator si subcontractantului.Atentie! Documentele, cu exceptia certificatului constatator, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pentru anii 2011, 2012 si 2013, Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) trebuie sa fie cel putin 600.100, 44 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari de executie din ultimii 5 aniOfertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta similara, Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani (minim 1- maxim 5) din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 588.448, 00 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus., Informatii privind asocierea, Capacitatea profesionala/ personalDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani.Declaratie referitoare la lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de lucrari.Se va asigura personalul necesar pentru realizarea executiei contractului;1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor drumuri1 responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor drumuri1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI, toti ( cu exceptia RTE) cu experienta profesionala in cel putin 1 proiect similar1 manager al sistemelor de management de mediu. In conformitate cu prevederile art.188 alin (3) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Documentele doveditoare vor fi: Formularul nr. 21 -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereIn cazul unei asocieri formularul solicitat mai sus va fi prezentat de catre fiecare membru al asocierii.In conformitate cu prevederile art. 188 alin (3) litera c) se va prezenta o declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Documentele doveditoare vor fi: Formularul nr. 22 - Personal ce va fi angajat in proiectDocumente doveditoare: CV-ul pentru persoanele nominalizate ca fiind direct implicate in derularea contractului, exceptie RTE. - Formularul nr. 23 - Curriculum vitae (exceptie RTE)- atestate sau alte acte doveditoare din care sa reiasa calificareaacestora dar si legatura lor cu ofertantul- declaratia de disponibilitate, in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajate ale ofertantului, Formularul nr. 24 - Declaratie de disponibilitate- angajamentul ofertantului privind resursele umane din care sa reiasa ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial. Formularul nr. 25 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane Cerinta: ? Respectarea standardelor de asigurarea calitatii ? Certificare SR EN ISO9001 sau echivalent a acestuia pentru activitatile ce fac obiectul contractului, de catre un organism independent, acreditat in domeniu conform cu legislatia comunitara, standardele europene sau internationale privind certificarea? Standarde de protectia mediului - CertificareSR EN ISO14001 sau echivalent al acestuia, cu domeniile de activitate solicitate pentru executie lucrari de constructii de drumuri, precizate in cadrul certificatului, in copie ``conform cu originalul`` valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer