Achizitie publica - ?MODERNIZARE DRUMURI SI STRAZI IN ORAS FUNDULEA SAT GOSTILELE, JUDETUL CALARASI?
Detaliu pentru invitatia numarul 345165
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345165/12.04.2013
Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUMURI SI STRAZI INORASFUNDULEA SAT GOSTILELE, JUDETUL CALARASI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS FUNDULEA (PRIMARIE ORAS FUNDULEA)Cod fiscal: 3797131, Adresa: BDUL 22 DECEMBRIE NR.151 ORAS FUNDULEA, JUD.CALARASI, Fundulea, Telefon: 0242642084, Fax: 0242642030
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 22 DECEMBRIE NR.151 ORAS FUNDULEA, JUD.CALARASI, Fundulea, Romania, cod postal: 915200, telefon: +40 242642084, fax: +40 242642030, persoana de contact: DOREL DOROBANTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 22 DECEMBRIE NR.151 ORAS FUNDULEA, JUD.CALARASI, Fundulea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?MODERNIZARE DRUMURI SI STRAZI INORASFUNDULEA SAT GOSTILELE, JUDETUL CALARASI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "MODERNIZARE DRUMURI SI STRAZI INORASFUNDULEA SAT GOSTILELE, JUDETUL CALARASI" -Modernizarea si asfaltarea drumurilor pe o lungime de 10.798 ml prevede o structura rutiera formata din: fundatie de balast de 20 cm grosime dupa compactare , strat de piatra sparta impanata, de 12 cm grosime dupa compactare , strat de baza din mixtura asfaltica AB2 de 5 cm, strat de uzura din beton asfaltic BA 16 de 4 cm, santuri permeate si acostamente. Din valoarea totala a contractului care este de 9.875.983 lei fara TVA rezulta o sumna alocata lucrarilor 9.157.730 lei fara TVA , suma proiectare 269.345 lei fara TVA suma alocata pentru diverse si neprevazute este de 448.908 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 875, 983 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia particip. e 188.000 lei sau echivl. in euro la curs BNR din data anterioara datei limit de depunere a ofert. cu 5 zile si poate fi: -scrisoare garantie bancara, in formatul stabilit la Form.11 eliberata de o banca si trebuie sa contina : - sa fie prezen. in ORIGINAL, anexata la oferta, sa se refere la procedura, sa contina denum. autoritatii si numele op. ecomonic, data valabil. si parafa lizibila si semnatura bancii, sa corespunda sumei fixate, ; instrument de garantare emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari va respecta preved. art86, alin.3 din HGR nr.925/2006 sau ordin de plata (cu cond. Confirm. de banca emitenta ) in contul autorit. RO17TREZ2035006XXX000067 trezoreriaLEHLIU GARA.Garantia de participare in val de 50% se accepta cu dovada prezent calitati de I.M.M.-declaratie . Neprezent. dovezii constit. garantiei de participare atrage dupa sine resping. ofertei. Perioada de valab. a garantiei pt particip. este de 90 zile(raportata la data limita stabil. pt dep.ofertei), sa fie irevocabila si sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat dupa constatarea culpei persoanei garantate b) neconditionat la prima cerere a beneficiarului Doc. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara / soc. de asigurari in favoarea autoritatii, va cuprinde faptul ca autoritatea poate retine garantia pt participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia sau ofertantul castigator, nu constituie garantia buna executie in perioada de valab. nu mai tarziu de 10 zile de la semnarea contractului sau ofertantul castigator refuza sa semneze contractul conf OUG 34/2006 art 278^1 .
Garantie de buna executie
Garantia buna executie e de 5% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va dispune ca banca sa instiinteze contract. despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis e purtator de dobanda in favoarea contract iar daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta va fi reprezentata print-o comisie constituita conf Ord 170/2012 care va organiza derula si finaliza procedurile de atribuire care vor fi confirmate de catre primar in calitate de reprezentant legel al Autoritatii Contractante(vezi anexa caiet de sarcini).S-a constituit comisia de licitatie numita prin dispozitia primarului DOROBANTU DORELin vederea achizitionarii lucrarilor de executare si proiectare a lucrarilor la obiectivul ?MODERNIZARE DRUMURI SI STRAZI INORASFUNDULEA SAT GOSTILELE, JUDETUL CALARASI? conform declaratiei anexate dupa cum urmeaza: PRESEDINTEBIVOLLIGIAMEMBRII: GURLUI OVIDIU IOSIF, PETRACHE IONELE DANIELA, GEORGESCU MARIUS CATALIN, ANGHEL AURORA, In cazul in care din motive obiective comisia desemnata mai sus este incompleta , aceasta va fi completata cu unul dintre membrii supleanti desemnati mai jos: Membri supleanti : CAMBURCEA LACRAMIOARA, MUSAT IONEL, Aprobarea proiectului a fost facuta la propunerea primarului DOROBANTU DORELconform hotararii de consiliu local care are urmatoarea componenta : HUBULEA VALERIU; BANUTA IULIAN; BIVOL LIGIA;MILITARU GEORGE;DRAGAN ALEXANDRU; STOIAN GHEORGHE; BEUDEAN ANISOARA; ZAINEA IONEL; VELICU MICHAELL; MURARIU BOGDAN; BENEA OVIDIU; MICULETE VIOREL; MATURARU ION; MUNTEANU ILIE; OBADA MADALINA.Pentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.2.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, Obligatoriu atat pentru proiectant cat si de executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraMod de dovedire: Formularul nr. 12JObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.Cazier fiscal al companiei .4. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic. Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12B6.Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei, certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu, valabil la data limita de depunere a ofertei.Documentele, se vor atasa in original /copie legalizata/copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere.7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pretedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Mod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrarii daca oferta este depusa de o asociere.8.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, rpivind conflictul de interese.Toate documentele trebuie sa aiba data valabila raportata la data limita stabilita pt depunerea ofertei Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Certificatul constatator emis de ORC din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate activitatile supuse procedurii de achizitie (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta o declaratie de angajament a ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului - raspundere civila Se va completa o declaratie privind asigurarea de risc profesional valabila la data limita de depunere a ofertelor in original/ copie legalizata / copie conform cu originalul data de reprezentantul legal al firmei. Se va completa o declaratie privind asigurarea de risc profesional valabila la data limita de depunere a ofertelor in original/ copie legalizata / copie conform cu originalul data de reprezentantul legal al firmei., Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 18.854.150lei pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 31.12.2010, 31.12.2011 sau 31.12.2012 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul de referinta dintre leu si euro stabilit de BNR, la sfarsitul anului (31.12) pentru care se calcleaza situatia fnanciara aferenta, Informatii privind situatia economico-financiara acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare. Executantul va fi obligat sa sustina financiar pe o perioada de 3 luni, continuitatea executarea lucrarilor licitate, indiferent de modalitatea de alocarea a fondurilor in baza HG 577/1997 prezentand documente doveditoare asigurare de risc financiar eliberata de o societate de asigurari, scrisoare de bonitate eliberata de o banca din care sa reiasa solvabilitatea agentului economic in vederea acordarii unui credit sau un chas flow pentru 3 luni conform ordinului 509/2011 ANRMAP in valoare de 2.356.768 lei sau orice alt document care poate dovedi sustinerea financiara pe aceasta perioada .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 2 contracte asemanatoare ca natura si complexitate cu obiectului contractului, avand o valoare cumulata de minim 9.157.730 lei , fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respective insotita de cerificate/documente de buna executie care sa indice beneficiari , valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei.(declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani)., Avand in vedere natura complexa a achizitiei experienta similara poate fi indeplinita si prin executatrea unui contract maxim doua ce au ca obiect combinatia de lucrari si servicii similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 9.427.075lei fata TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respective insotita de cerificate/documente de buna executie care sa indice beneficiari , valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei., Personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului) dupa cum urmeaza: , Pentru executantul lucrarii: -manager de proiect cu diploma de absolvire si experienta in cel putin un proiect similar, sef de santier cu diploma de sudii universitare inginerie si experienta elevanta in aceasta calitate. experienta : Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?sef de santier? intr-o investitie similara., responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM) Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare., Specialist protectia mediului cu diploma de absolvent studii superioare si cu licenta: experienta generala de cel putin 3 ani; experienta specifica dovedita prin realizarea a cel putin un studiu de impact asupra mediului;, responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul edilitare . Persoana respectiva trebuie sa fie atestata ca ?responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor edilitare?, Informatii privind asocierea: In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere . Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, Pentru echipamentele proiectantului/executantului obtinute prin contract de inchiriere sau leasing sau alte forme de detinere vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile la data limita de deschidere a ofertelor.(declaratie privind dotarile tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de proiectare)., Decalaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pt ofertant, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare pentru cel putin 1 contracte sau maxim 2 contracte similare ca natura si complexitate de proiectare, cu o valoare cumulata de minim de 269.345 Lei fara TVA sau echivalentul in euro la cursul BNR din 31.12 al anului respective insotita de cerificari care sa indice beneficiari , valoare, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus acte depuse in orig. /copie legalalizata/ copie conform cu originalul semnata de reprez legal al firmei. (declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani ) ., Dotarea sau acces la echipament minim necesar in asigurarea unei proiectari de calitate a unui obiectiv de complexitatea contractului prezent . Informatii privind standardele de management al calitatii cerinte minime : certificatul ISO 9001 Se va atasa copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei dupa certificatul ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor si in domeniul de activitate supus procedurii de achizitie In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Se vor accepta si oferantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cerificarea sau va prezenta orice alt document in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Obligatoriu pentru proiectant/executantul lucrarii, daca oferta este depusa de o asociere., Informatii privind standardele de management al management de mediu cerinta minima: cerificat ISO 14001 Ofertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu al firmelor ofertante, respectiv ISO 14001 sau un standard similar pentru domeniul de activitate ce face obiectul procedurii de achizitie - in copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata cf. cu originalul de reprez legal al firmei. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de toti asociatii. Se vor accepta si oferantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi cerificarea sau se va prezenta orice alt document in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Punctajul financiar se acorda astfel: 1.1pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (cumulat pentru proiectare si executie)se acorda Pfinanciar =60 puncte; 1.2 pentru alt pret decat cel prevazut la pct. 1.1 se acorda punctajul astfel: Pfinanciar = (pretminim / pretn) x 60 puncte;
Punctaj tehnic 1- P1 Termenul de executie a lucrarilor de constructie
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de executie a lucrarilor de constructie? se calculeaza si se acorda astfel: P1 ; Pentru cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, se acorda punctajul maximum P1 maxim = 15 puncte. Pentru perioade mai mari decat cel mai mic dintre termenele de indeplinire a lucrarilor de constructii, termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii se va calcula conform astfel: P1 (n) = (termenul cel mai mic de indeplinire a lucrarilor de constructii / termenul de indeplinire a lucrarilor de constructii (n)) x 15. Durata de executie a lucrarilor maxim acceptata este de 9 Luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 5 luni (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 2- P2 Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de indeplinire a serviciilor de proiectare? se calculeaza si se acorda astfel: P2; Pentru cea mai mica perioada de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P2 maxim = 15 puncte; Pentru perioade de indeplinire a serviciilor de proiectare tehnica mai mari decat cea prevazuta la capitolul IV.1. se acorda punctajul astfel: P2 (n) = (perioada de indeplinire cea mai mica a serviciilor de proiectare / perioada de indeplinire serviciilor de proiectare (n) ) x 15; termenul de predare a proiectului maxim acceptat este de 3 luni( peste care oferta va fi declarata neconforma) si durata minima este de 14 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar)
Punctaj tehnic 3 - P3- Garantie acordata lucrarii
10
Descriere: : Punctajul pentru perioada de garantie acordata lucrarii se calculeaza si se acorda astfel: Pentru cea mai mare perioada de garantie acordata lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv P3 maxim = 10 puncte; Pentru perioade de garantie acordate lucrarii mai mici se acorda punctajul astfel: P3 (n) = (perioada de garantie acordata lucrarii din oferta evaluata (n)/ perioada cea mai mare de garantie acordata lucrarii) x 10.perioada de garantie minima acceptata este de 12 luni( sub care oferta va fi declarata neconforma) si durata maxima este de 120 luni (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 14:10