Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE DRUMURI STRADALE IN COMUNA CREVEDIA MARE,


Detaliu pentru invitatia numarul 340656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CREVEDIA MARE (PRIMARIA CREVEDIA MARE)
Numar invitatie: 340656/06.12.2012
Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI STRADALE IN COMUNA CREVEDIA MARE,
Stare procedura: Suspendata(din 06.12.2012 13:50)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CREVEDIA MARE (PRIMARIA CREVEDIA MARE)Cod fiscal: 5246180, Adresa: COMUNA CREVEDIA MARE, JUDTUL GIURGIU, Crevedia Mare, Telefon: 0246 264 155, Fax: 0246 264155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CREVEDIA MARE, JUDTUL GIURGIU, Crevedia Mare, Romania, cod postal: 087060, telefon: +40 246264155, fax: +40 246264155, persoana de contact: STELIANA GHEORGHIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria crevedia mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE DRUMURI STRADALE IN COMUNA CREVEDIA MARE,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: modernizare strazi 8.78 km
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 760, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
190000 lei.Durata de valabilitate a garantiei de participare este de 3 luni de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitatea de constituire este conform art. 86 din HG 925/2006.Ofertantul va pua la cunostinta ca in cazul formularii unei contestatii pe care CNSC o va respinge autoritatea contractanta ii va retine din garantie suma prevazuta la art 278~1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitatea de constituire este conform art 90 din HG 925/2006. In situatia in care se opteaza pentru deduceri succesive modalitatea se completeaza cu prev, HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea declaratiei de participant la proceduraCompletarea declaratiei de eligibilitatecompletarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.181/OUG 34/2006completarea declaratiei de neincadrare in prevederile art.69~1 din OUG 34/2006. Persoanele imputernicite sa ia decizii in legatura cuprocedurile de achizitii publice sunt: Vasilica Elena-primar, Stoica Ion - viceprimar, Mandricel Florentina - secretar, Gheorghiu Steliana - contabilsef, consilieri: Andrei Nicolae, Barbu Teodora, Burlacu Ion, Cristea Ion, Crudu Ioana, Chivu Gheorghe, Gheorghe Florin, Ghinea Marin, Grigore Daniel, Ion Gabriel, Ionescu Gheorghita, Ionica Adrian Catalin, Stan Mariacompletarea declaratiei de participant cu oferta independenta conf ORD 314/2011 ANRMAPcertificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.certificat de atestere fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele certificat constatator de la Registrul comertului care sa ateste denumirea ofertantului, sediul social, capitalul social, asociatii, obiectul de activivate si eventualele inregistrari privind insolventa.Certificatul poate fi prezentat initial si in copie conforma cu originalul, ofertantul avand obligatia ca inainte de a fi declarat castigator sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie mai mare sau egala cu19 000 000 leiPrezentarea copiilor dupa bilanturile contabile sau orice document relevantcare sa ateste cifra de afaceri medie globala la 31 decembrie 2009, 2010 si 2011. Pentru alte monede se va lua in calcul cursul mediu BNR pentru anul in cauza.Prezentarea fisei de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimiitrei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara va consta in: ) o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, utilaje. ofertantii vor prezenta dovada detinerii urmatoarelor utilaje: A. Proiectare- statie totala-plotter-minim 2 calculatoare-imprimanta-autoturismB- executie- Autocisterna emulsie- Autobasculanta- Autogreder- Autogudronator- Autopompa beton- cilindru compactor vibrator- Freza pentru imbracaminti asfaltice- Repartizator finisor mixture asfaltice- Statie mixturi asfaltice- Statie betoane- Statie sortare agregateOfertantul este direct raspunzator pentru starea tehnica a utilajelor, autorizatiile de functionare, licente de transport, etc, ,personalinginer constructor specialitatea drumuri si poduri- sef santier- Responsabil tehnic cu executia lucrarii autiorizat in domeniul contractului- manager calitatemanager mediu- topometrist-cadastrist autorizatPentru personalul propus se vor prezenta copii dupa actele de studii, cartificate, diplome, legitimatii, CV-uri, declaratii de disponibilitate si copii dupa contractele de munca sau prestari servicii. In cazul in care ofertantul nu prezinta copiile dupa contractele de munca are obligatia sa dea initial odeclaratie pe proprie raspundere prin care se angajeaza ca in cazul in care va fi declarat castigator sa incheie contractele cu persoanele desemnate pana la semnmarea contractului de achizitie publica certificare in managementul calitatii ISO 9001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica, certificare in managementul de mediu ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.Oferta cu pretul cel mai scazut va primi 60 puncte.Pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta=pretul cel mai scazut/pret oferta x 60. Ofertele de pret sub 85% din valoarea estimata vor fi analizate in baza art 36" din HG 925/2006
durata de proiectare
15
Descriere: Durata de proiectare cea mai scurta va primi 15 puncte. Pentru alte durate se va aplica formula : punctaj oferta=durata cea mai scurta/durata oferta x 15. Durata de proiectare ve fi justificata prin intocmirea unui grafic de alocare a resurselor umane si materiale pe etape de proiectare.durata se va exprima in zile lucratoare.durata peste care oferta va fi declarata neconforma va fi de 30 de zile.Durata minima sub care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 10 zile
Durata de executie
15
Descriere: Durata de executie cea mai scurta va primi 15 puncte. Pentru alte durate se va aplica formula: durata cea mai scurta /durata ofertax 15. Durata minima sub care oferta nu va primi punctaj suplimentar va fi de 3 luni. Durata maxima peste care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni
termenul de garantie al lucrarii
10
Descriere: oferta cu cel mai lung termen de garantie va primi 10 puncte. pentru alte oferte se va aplica formula: punctaj oferta= termen oferta/termenul cel mai lung x 10. Ofertele peste 48 de luni nu vor primi punctaj suplimentar.Ofertele sub 24 de luni vor fi respinse ca neconforme
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer