Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare drumuri stradale si vicinale ,comuna Turcinesti, judetul Gorj,? - Lot nr.1-DS1,DV6,DV7


Detaliu pentru invitatia numarul 354413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TURCINESTI
Numar invitatie: 354413/07.10.2013
Denumire contract: Modernizare drumuri stradale si vicinale , comuna Turcinesti, judetul Gorj, ? - Lot nr.1-DS1, DV6, DV7
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TURCINESTICod fiscal: 4898924, Adresa: JUDETUL GORJ, Turcinesti, Telefon: 0253226549, Fax: 0253226735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL GORJ, Turcinesti, Romania, cod postal: 217530, telefon: +40 0253226549, fax: +40 0253226735, persoana de contact: Liliana Deaconescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Turcinesti, Sala de sedinte, , comuna Turcinesti, sat Turcinesti, nr.175, judetul Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare drumuri stradale si vicinale , comuna Turcinesti, judetul Gorj, ? - Lot nr.1-DS1, DV6, DV7
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor de constructie a DS1, DV6, DV7 constind in realizarea unei fundatii de balast , executarea imbracamintii bituminoase, realizarea rigolelor de scurgereCheltuielile diverse si neprevazute sunt stabilite in procent de pina la 3% din valoarea lucrarii fara TVA , in suma de 11125 lei.
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 381, 958.24 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 lei Se constituie conform art.86 dinH.G.nr.925/2006 actualizata.Valabil: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Contul garantii de participare este: RO70TREZ3365006XXX001925, deschis la Trez. Mun.Tg-Jiu, Beneficiar: Comuna Turcinesti, CUI: 4898924.La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare.Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.2din L.346/2004.In acest sens, in conformitate cu prev.art.3 si anexa nr.1 din legea mentionata, vor depune o declaratie?anexa 12 la prezenta documentatie.Autoritarea Contractanta are dreptul de a retinegarantia pt.participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87, alin.1, lit a, b, c din HG 925/2006 , cu modificarile ulterioare, in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.Garantia pt.participare constituita de ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza incel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia pt.participare constituita de ofertantii necastigatori se returneaza imediat dupa semnarea contratului de achizitie publica cu ofertantul/ ofertantii ale caror oferte au fost desemnatecastigatoare, dar nu maitarziu de 3zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Dupa primirea comunicarii prevazute la art.206din OUG34/2006, ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberareagarantiei de participare inainte de expirarea perioadei prevazute la pct.2 sau, dupa caz, 3, daca transmit autoritatii contractante o solicitare in acest sens.Echivalentul in leu/alta valuta se face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA ;Potrivit prevederilor H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante. Suma initialacare se depune de contractant in acest cont este de 0, 5% din pretul contractuluifara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pentru executia lucrarilor, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului. In conformitate cu prevederile art.87, alin.1, lit.b din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a retine garantia de buna executie .Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de buna executiecu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: In cazul in care oferta este depusa de o asociere/tert sustinator, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Documentele solicitatela aceasta sectiunese vor putea depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.1 ?Prezentare- Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare formular anexa 1 privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cat si de tertul sustinator, daca este cazul;2 -Prezentare-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art. 181 din O.U.G. 34/2006 cat si de tertul sustinator, daca este cazul ? formularul anexa 2;3 -Prezentare-Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular anexa4 Prezentae-Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular anexa 4, atat pentru subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: numele si prenumele;functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante prin raportare la implicarea in procesul de achizitie publica.Gogalniceanu Vasile ? Primarul Comunei Turcinesti;Craioveanu Grigore ?Viceprimarul Comunei Turcinesti;Covei Ramona-Secretarul comunei Turcinesti;Hortopan Emil-Compartiment Buget-Contabilitate;Deaconescu Liliana - Compartiment Buget-Contabilitate;Ciobescu Simona ? Compartiment Juridic;Cenuse Ion, Popescu Victor Leodor, Dijmarescu Cristian, Berca Ion, Pirvulescu Minodora, Fiu Iulian Daniel, Modrea Dumitru, Berindei Elena, Comanescu Constantin, Curelea Nicolae ?Consilieri locali, Comisia de evaluare: Craioveanu Grigore-Presednte, Hortopan Emil, Ciobescu Simona, Deaconescu Liliana, Armasoiu Elisabeta-membrii, Membrii de rezerva: Covei Ramona;Balan Tabita;5- Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) din care sa reiese ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in tara in care este rezident, In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.4 din HG 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.3 din Ordinul 509/2011 Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale Documentele solicitatela aceasta sectiunese vor putea depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: A. Persoane juridice/fizice romane- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. - original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.B. Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - prezentarea bilantului contabil intocmit la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.(copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)- fisa de informatii generale ?care sa cuprinda cifra de afaceri anuala pentru anii 2010 , 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Declaratie pe propria raspundere privind confirmarea lucrarilor, Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 180000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus;
-Executarea lucrarilor se va confirma prin prezentarea a minim un certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru calculul ecivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ALTA VALUTA comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta 2: Declaratie privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) a acelor echipamente, mijloace fixe, programe si alte dotari specifice, ce sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului mentionat;, Cerinta 3: - declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: -sef santier-se va prezenta copie dupa actul de absolvire a studiilor superioare- responsabil tehnic cu executia, atestatMLPLT (MDRT)-se va prezenta copie dupa atestatul si/sau legitimatia profesional- inginer constructii drumuri-se va prezenta copie dupa actul de absolvire a studiilor superioareNota: O persoana poate fi nominalizata pentru unul sau mai multe din domeniile solicitate, daca prezinta autorizatiile/ atestatele pentru acestea.-- Angajamentul de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane)., Cerinta 4-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Cerinta nr. 5- certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer