Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MODERNIZARE ECHIPAMENTE PRIMARE 110 Kv IN STATII 110 Kv apartinand Enel Distributie Banat


Detaliu pentru invitatia numarul 319711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Numar invitatie: 319711/25.01.2012
Denumire contract: MODERNIZARE ECHIPAMENTE PRIMARE 110 Kv IN STATII 110 Kv apartinand Enel Distributie Banat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE BANAT SA TimisoaraCod fiscal: RO 14490379, Adresa: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Timisoara, Telefon: 0256405306, Fax: 0256405309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC Enel Servicii Comune SA- Serviciul Achizitii Distributie, Bd. Ion Mihalache, nr. 41-43, corp C, Etaj 1, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212065081, fax: +40 372871911, persoana de contact: Mihaela Lefter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Enel Servicii Comune SA- Serviciul Achizitii Distributie, Bd. Ion Mihalache, nr. 41-43, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE ECHIPAMENTE PRIMARE 110 Kv IN STATII 110 Kv apartinand Enel Distributie Banat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari in statiile de transf 110kV Campuri Surduc, Varadia si Petrosani reprezentand modernizarea instalatiilor si reducerea numarului si duratei incidentelor, reducerea cheltuielilor de exploatare si intretinere a instalatiilor, prin imbunatatirea parametrilor tehnici, conf Sect B PT+CS.
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 991, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Lot1:21.000 Lei/10.500 Lei IMM;Lot2:17.000 Lei/8.500 Lei IMM;Lot3:21.000 Lei/10.500 Lei IMM.2)per de valab: cel putin egala cu per de valab a ofertei;3)mod de constit a garant de particip: a)prin instrum de garant emis de o soc banc ori de o soc de asig, in orig; b)prin dep unui OP sau a unei file CEC, cu cond confirm de catre banca, pana la data limita de dep a ofertelor, in cont: ENEL DISTRIBUTIE BANAT IBAN RO54CITI0000000700427005 CITIBANK Romania.Op ec vor prez odata cu garant de particip la licit, decl pe propr rasp priv incadr in IMM, in original.In conf cu art.278^1 alin.1, lit.a din OUG 34/2006 cu modif si complet ult, in mas in care CNSC respinge contest, aut contr va retine contestat din garantia de particip in rap cu val estimata a contr urm suma: pt Lot 1:5548 Lei;pt Lot 2:5222 Lei;pt Lot 3:5561 Lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% pentru IMM-uri) din val contr fara TVA.Per pt care se constit garantia este egala cu durata contr la care se adauga per de garantie a lucrarilor de 24 luni.Modul de constit a garantiei de buna executie: 1)prin retineri succesive din facturile prezentate, cu dep in max 15 zile de la semnarea contr a 0, 5% din val acestuia intr-un cont de garantie bancara de buna executie. Avand in vedere faptul ca autorit contreste o soc com cu capital majoritar privat si finant contr se face din surse proprii, si nu din fonduri publice, nu se aplica prev HG 1045/2011;2)Scris de garantie bancara de buna exec, la solicit ofertantului care va constitui anexa la contr;3)Instrum de garantare emis in cond legii de o societ de asig, care devine anexa la contr, cu resp HGR 925/2006 art. 86 alin. (2) ?(4).Restit garantiei de buna exec se va efect conf HGR 925/2006 (cu modif si complet ulterioare), art. 92 alin. (4), actualizat la data prezentei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl pe propr rasp privind neincadr in dispoz art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular F2-12.Decl pe propr rasp privind neincadr in dispoz art. 181 din OUG 34/2006- Formular F2-23.Decl pe propr rasp privind neincadr in prev art.69(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006- Formular F2-3.Pers cu fct de decizie din cadrul autorit contr in ceea ce priveste organiz, derularea si finaliz proced de atribuire: Camelia Grigoruta- Director Adjunct Achizitii si Cosmin Trofin- Director Achizitii si Servicii4.Certif de particip la licitatie cu oferta indep, conf Ordinului presed ANRMAP nr.314/2010 - Formular F2-45.Certif const priv indepl oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, incl cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certif ?conf cu originalul?.(formulare tip elib de autorit comp din tara in care ofertantul este rezident).Certif ment tb sa prez sit oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira term de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prev Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modif si complet ulterioare.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprob de catre org competente in domeniu, si dovada incadr in termen, in cazul existentei unor datorii. 1.Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul? cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor . Persoane juridicestraine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.2.Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului: Atestat emis de A.N.R.E pentru : proiectare de statii electricesi instalatii apartinindpartii electrice a centralelor si executare de statii electrice si instalatii apartinindpartii electrice a centralelor: E1+E2 .Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Decl privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani- tb sa fie minim: Lot 1: Modernizare echipamente primare 110 KVin statia 110 Kv Campuri Surduc CFR: 1.760.000 LEI (880.000 LEI pentru I.M.M.)Lot 2 Modernizare echipamente primare 110 KVin statia 110 Kv Petrosani CFR: 1.440.000 LEI (720.000 LEI pentru I.M.M.)Lot 3: Modernizare echipamente primare 110 KVin statia 110 Kv Varadia CFR: 1.780.000 LEI (890.000 LEI pentru I.M.M.)Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: 2008-1 euro=3.6827 lei2009-1 euro=4.2373 lei2010-1 euro=4.2099 lei, 2.Informatii privind sitfinanciara: Elemente priv cap financ a ofertantului la data de 31.12.2010 din bilantul ultimului an. In cazul in care F 4 nu este vizat de D.G.F.C.F.S. se va prezenta si bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inreg de org competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista de lucr simil, care va cuprinde lucr de natura celor descrise in CS, realiz in ultimii 5 ani.Se sol prez unui contr finalizat pentru partea de executie a lucrarii, (insotit de pv de receptie si certif de buna executie emise de beneficiar), cu ovaloare de : -Lot 1: Moderniz echip primare in st 110 Kv Campuri Surduc CFR: 1.414.480 LEI, fara TVA-Lot 2: Moderniz echip primare in st 110 Kv Petrosani CFR: 1.153.440 LEI, fara TVA-Lot 3: Moderniz echip primare in st 110 Kv Varadia CFR: 1.424.960 LEI, fara TVA, 2.Decl care contine inform privind pers tehn de specialit, pregat profes si calif cadrelor de conducere precum si pers resp direct de indepl contr, 3.Decl care contine inform privind dotarile cu utilaje, instal, echip tehn, mijl de protectie de care dispune ofertantul, 4.Inform privind subcontr(daca este cazul)Daca op econ nu are subcontractanti, se va compl formularul cu datele de identif si cu textul: ?Nu exista subcontractanti?.In sit in care ofertantul intentioneaza sa subcontr parti din contr de executie, are oblig de a preciza: 1. Partea/partile din contr pe care urmeaza sa le subcontr, resp indicarea procentajului din total lucrare;2.Indicarea activ ce vor fi realiz de subcontr si val acestora;3. Datele de recunoastere ale subcontr, precum si specializarea acestora;4.La incheierea contr(in sit in care este desemnat castigator) are oblig de a prezenta contr incheiat(e) cu subcontr, care tb sa fie in concordanta cu oferta si care vor constitui anexa la contract.5.Odata cu prez contr, subcontr are oblig de a prez Form. F2-3 completat in nume propriu;Subcontractantii nu pot subcontr la randul lor parte din activ alocate.Se va lua in consid autoriz ANRE a subcontr pt partea din contr pe care o realizeaza, 5.Inform privind asociatii(daca este cazul).In F21 se va specif liderul asoc.Crit de calif ref la sit pers a ofertantului, la cap de exercit a activ prof(inregistr, la standardele de asig a calit si a standardelor de prot a mediului) tb prez de fiecare asoc in parte.Sit econ-financ si cap tehn/prof se demonstr prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor asoc.In cazul unui grup de op econ care depun oferta comuna, cerinta priv la atestarea ANRE se consid indepl daca unul dintre asociati detine autoriz sol.cu cond ca ac sa execute integral partea din contr pt care este solicitata autoriz resp.In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere prezentat la deschiderea ofertelor. 1.Inform priv asig calitatii in conform cu standardele europene relevante: ISO 9001:2008., 2.Inform priv asig protectiei mediului ? pe care op econ le poate aplica in timpul indepl contr(OUG 34 ? art 188, alin. 3 lit. e): ISO 14001:2005.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP, prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.02.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer