Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Modernizare exterioara imobil corp A, C4, C5; Extindere la corp A; Amenajari exterioare si imprejmuire; Demolare cabina poarta? din Mun. SF. Gheorghe


Detaliu pentru invitatia numarul 356780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 356780/07.01.2014
Denumire contract: ?Modernizare exterioara imobil corp A, C4, C5; Extindere la corp A; Amenajari exterioare si imprejmuire; Demolare cabina poarta? din Mun. SF. Gheorghe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316901, persoana de contact: Jozsef Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, Biroul nr.38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Modernizare exterioara imobil corp A, C4, C5; Extindere la corp A; Amenajari exterioare si imprejmuire; Demolare cabina poarta? din Mun. SF. Gheorghe
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are in vedere proiectarea si executia lucrarilor, la imobilul de pe str. Ciucului nr.50 din Mun. Sf. Gheorghe, conform documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie . Lucrarile vor fi executate dupa finalizarea si acceptarea proiectului tehnic de catre autoritatea contractanta. Termenul de executie a proiectului tehnic este de 28 zile. Pentru executarea lucrarii se vor lua in considerare aspectele/cheltuielile prezentate in Caietul de Sarcini si in Proiectul Tehnic acceptat.Termenul de executie a lucrarilor este de 147 zile. Conform devizului general cheltuielile diverse si neprevazute sunt de 203.978lei+TVA, respectiv 10%, cu resp art .29 alin. (2) ind. (1) OUG 34/2006 care se adauga la valoarea estimata efectiva de 2.059.900 lei +TVA.Valoarea totala estimata fiind de 2.263.878lei+TVA.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 263, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 40.000lei Valabilitate: 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor In cazul constituirii garantiei de participare in alta valuta se va lua curs de referinta cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. 1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10; 2.Virament bancar in contul RO51TREZ2565006XXX000146Trezoreria Sfantu Gheorghe Scrisoarea de garantie bancara trebuie 1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta 2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia 3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire 4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire 5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata 6. sa contina riscul contestatiei cf. Art. 278 indice 1.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie - prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract. sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 23.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 13, Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din HG nr.925/2006.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Antal Arpad AndrasViceprimar ? Sztakics Eva Judit, Tischler FerencComisia de evaluare: Sztakics Eva Judit, Balint Reka, Veres Istvan Arpad, Gyorfi Laszlo, Baksai EditIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Cerinta 1: Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului.Certificatul se poate depune in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului clasat pe primul loc, inainte de atribuirea contractului.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire, conform Ordin 509/2011, astfel din certificatul ORC sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, , din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa detina- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice si a gazelor(conform Ordin Presedinte ANRE nr.23/17.04.2013)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant si declararea cifrei de afaceri. Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani respectiv 2013, 2012, 2011. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 4.000.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va prezenta Formularul 3 ?Informatii generale? In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind capacitatea profesionala Declaratia privind pers responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata. Ofertantul tr sa faca dovada ca dispune de cel putin pers de specialitate, si anume Sef santier-1 persoana, responsabil RTE-1 persoana, responsabil cu calitatea-1 persoana , angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului. Doc prezentate pentru pers propus pentru realizarea contractului tr sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Experienta similara Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani Se va completa Formularul nr. 4. Pentru principalele lucrari se vor prezenta documente conform art 188, alin 3, lit a din OUG 34/2006: certificari de buna executie (cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit). Operatorii ec. nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in l. romana., Informatii privind capacitatea tehnica Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor.Op.ec trebuie sa prezinte acte de proprietate sau contracte/ conventii/ acorduri de inchiriere / acorduri de angajamente/ orice alt document emis de catre un tert, la data limita de depunere a ofertelor, pentru dovada dispunerii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor ce vor fi angajate in exec lucr. Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent Certificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de management al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de management al calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalent Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente aflate in termen de valabilitate la data LIMITA a depunerii ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data LIMITA de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de protectie a mediului vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer