Achizitie publica - Modernizare iluminat Bd Stefan cel Mare si Sfant
Detaliu pentru invitatia numarul 326942
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326942/15.05.2012
Denumire contract: Modernizare iluminat Bd Stefan cel Mare si Sfant
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +040 0232/258190, fax: +040 0232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Iasi, B-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare iluminat Bd Stefan cel Mare si Sfant
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizare iluminatBd Stefan cel Mare si Sfant
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 3220 lei(1610 lei in cazul IMM).Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin(1)si(5)din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera a)din OUG nr.34/2006 actualizata(1610 lei)
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA(5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Prezentare Formular 12A , Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Prezentare Formular 12B, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator. Tertul sustinator va prezenta Formularul 12B -Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 lit. a), c)1 si d) din OUG 34/2006 actualizata-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentare Formular 12C, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 6. Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ?Gheorghe Nichita, Viceprimar ? Romeo Olteanu, Viceprimar ?Vasile Munteanu, Secretar ? Denisa Ionascu, Director General Directia Tehnica si Investitii ?Mihai Chirica, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii- Petru Dumitru Tomorug, Director General DEFPL? Victorel Lupu, Director Executiv DEFPL? Maria Simionescu, cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP - Prezentare Formular 3, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociatiToate documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Seful punctului de lucru trebuie sa fie autorizat ANRE pentru acest tip de lucrari. Se vor prezenta copii certificate conform cu originalul dupa autorizatia solicitata. Verificatori atestati MLPTL/MDRT pentru toate cerintele din caietul de sarcini(verificatorul ce face parte din echipa ofertantului poate avea contrcat de munca, contrcat de colaborare sau declaratie de principiu insotita de copia de atestare a verificatoruli, dorindu-se a se evidentia explicit faptul ca atributiile verificatorului in proiect vor fi exclusiv de verificare si nu de proiectare).Prezentare Formular 12I, Formular 12J.Se vor anexa CV-urile personalului de conducere precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica., Cerinta nr.5 Informatii despre subcontractanti(daca este cazul)Prezentare Formular 12H- Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti, Cerinta nr.6 Informatii despre asociati (daca este cazul)Prezentare Formularul nr.12K- Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului; In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii, Cerinta nr.1 Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 aniPrezentare Formular 12D - Declaratie, cu anexa, privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ., Cerinta nr.2 Experienta similara. Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 161.000 lei fara TVA, care sa cuprinda lucrari de retele iluminat public, proiectare retele iluminat public. Aceasta va fi insotita deinformatii relevante din contracte, copiidupaprocese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiaruluiPrezentarea Formular 12E Valoriile vor fi exprimate in lei , la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR ( 2011-1 euro =4, 2379 lei, 2010-1 euro =4, 1285 lei, 2009-1 euro =4, 2373 lei)., Cerinta nr.3 Lista a principalelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, contract de colaborare)Prezentare Formular 12G Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta ofertanti in curs de implementare a certificarii. In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acesta cerintaCertificatul se va prezenta in copielizibila cu mentiunea conform cu originalul, Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului Certificat ISO 14001 sau echivalent. Nu se accepta ofertanti in curs de implementare a certificarii. In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acesta cerintaCertificatele solicitate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:32