Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Modernizare imobil punct de trecere Frontiera- Portile de Fier II,judetul Mehedinti-Proiectare si executie lucrari de modernizare imobil PTF-Portile de Fier II


Detaliu pentru invitatia numarul 332989
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA
Numar invitatie: 332989/01.08.2012
Denumire contract: Modernizare imobil punct de trecere Frontiera- Portile de Fier II, judetul Mehedinti-Proiectare si executie lucrari de modernizare imobil PTF-Portile de Fier II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARACod fiscal: 4250638, Adresa: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Telefon: +40 256306340, Fax: +40 256306355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Romania, cod postal: 300242, telefon: +40 256306340, fax: +40 256306355, persoana de contact: NEAMT DANUT-0256306348; DRAGAN DANUT-0256/445405 interior 26074.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARASTR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Modernizare imobil punct de trecere Frontiera- Portile de Fier II, judetul Mehedinti-Proiectare si executie lucrari de modernizare imobil PTF-Portile de Fier II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare ce vainclude realizarea proiectului tehnic (Proiectul Tehnic efectiv care sa includa si proiectul termomecanic necesar pentru autorizarea utilajelor din centrala termica, proiectul pentru partea de curenti slabi, etc.). Se va avea in vedere actualizarea devizului general din studiul de fezabilitate. Se va realiza verificarea tehnica a proiectarii, intocmirea documentatiilor pentru obtinerea / prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitie, realizarea studiului geotehnic, ridicari topografice dupa caz si intocmirea documentatiei cadastrale si realizarea inscrierii in cartea funciara sau actualizarea acesteia dupa caz.?Lucrarile de executie vor include lucrari pentru amenajarea terenului, lucrari de desfaceri si demolari, lucrari pentru investitia de baza - consolidare, modernizare si extindere, racordarea lautilitati, dotari, utilaje , alte cheltuieli pentru obiectivul de mai sus prezentat.
II.1.6) CPV: 45216110-8 - Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 809, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare este de :136184, 4 lei2.Termenul devalabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.3.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006;4.In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar , contul in care se va vira garantia de participare este RO38 TREZ 6215 005X XX00 0304 Trezoreria Timisoara . Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, seva prezenta cel mai tarziu la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor cu viza Compartimentului Contabilitate ?Financiar din cadrul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Timisoara care sa confirme viramentul.Viza va fi data de Compartimentul Contabilitate ?Financiar pe baza extrasului de cont emis de Trezorerie , motiv pentru care operatorii economici vor proceda la efectuarea viramentului astfel incat suma sa fie in extrasul de cont al trezoreriei Timisoara cu o zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.5.In cazul in care garantia de participare se constitue printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor.6.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2) din Legea 346/2002 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea unei declaratii privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.b)Modul de constituire: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 (Formular nr. A)Documente de confirmare solicitate: - cazier judiciar, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formular nr. 5A)Documente de confirmare solicitate: a. Certificat de atestare fiscala, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.b. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara depunerii ofertei(aceasta data se va corela cu termenul legal al scadentei la plata).Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. A si 5A si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formularul C4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din ordonanta, Conflictul de interese-completarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. B).In sensul prevederilor cap. 2, sectiunea a 8 a ?Reguli de evitare a conflictului de interes?(art. 69 ind. 1) din OUG 34 din 2006 actualizata, (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: :- Comisar sef de politie MIRESCU ION ? Imputernicit Inspector sef al ITPF Timisoara;
- Comisar sef de politie BARAITARU ARISTOTEL ?Adj. Al sefului ITPF Timisoara;
- Comisar sef de politie NEFERU DUMITRU ? Contabil sef ;
- Comisar sef de politie CRACIUN FLORIN ? Ofiter Financiar;
- Comisar sef de politie MENDEA ADRIAN- Sef Birou Logistic;
- Comisar sef de politie IATAN NICULITA ? Jurist;
- Comisar sef de politie RAICU MARIUS- Ofiter API;
- Comisar de politie DUMITRESCU VIOREL ? sef Birou Comunicatii si Informatica;
- Comisar de politie DRAGAN DANUT-Ofiter API;
- Subcomisar sef de politie PRUIU CEZAR ? Ofiter Marketing-Achizitii;
- Comisar de politie NEAGOE CONSTANTIN ? Ofiter Marketing-Achizitii;
- Inspector de politie NEAMT DANUT ? Ofiter Marketing-Achizitii. 1. Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: a) certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea de servicii si executia de lucrari care fac obiectul achizitiei;
- valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, depunerea documentului in original sau in copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentele vor fi prezentate in copie certificata , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal si traducere autorizata in limba romana) in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ? Formularul D prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: a) ca, in termen de 45 de zile de la comunicarea instiintarii, sa prezinte dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania, b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare ale ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in copie certificata , ,conform cu originalul?, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila)., 2. Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 12.000.000 lei ., 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a inregistrat o valoare a indicatorului financiar ?lichiditate generala?(LG) pentru exercitiul financiar aferent anului 2011 de minim 90%, care se va calcula dupa formula: LG =(Stocuri + creante + disponibilitati banesti)/Total datorii, 4. Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a contractului pentru o perioada de 3 luni in valoare de minim 1.000.000 lei .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I. Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului se solicita urmatoarele: - listele nominale pe specialitati cu personalul specializat si calificat, cu calificare in meseriile necesare executiei lucrarii. Listele cu personalul calificat vor cuprinde pentru fiecare persoana minim urmatoarele date : numele, prenumele si calificarea conform FORMULARULUI F;
- numarul minim de personal autorizat va fi in conformitate cu cerintele normelor si prescriptiilor aplicabile specificului de lucrari ce urmeazaa fi executat, respectiv specificului de servicii de proiectare ce urmeaza a fi prestate.A. EXECUTIE: 1. Manager de proiect (arhitect cu drept de semnatura, absolvent al Facultatii de Arhitectura sau inginer constructor).2. Sef de santier cu experienta in executia si managerierea lucrarilor de constructii civile de cel putin 2 ani., I. B. PROIECTARE: 1. Sef proiect (arhitect cu drept de semnatura, absolvent al Facultatii de Arhitectura sau inginer constructor) cu experienta in proiectarea lucrarilor de constructii civile de cel putin 3 ani.2. proiectant specializare arhitectura, proiectant specializare rezistenta, proiectant specializare instalatii termice, proiectant specializare instalatii electrice, proiectant specializare instalatii sanitare, proiectant specializare instalatii curenti slabi cu experienta in proiectarea lucrarilor pe specialitati de cel putin 2 ani.3. expert tehnic (inginer atestat pentru executarea expertizelor) cu experienta in executarea expertizelor de cel putin 2 ani., II.Ofertantul va demonstra ca, in ultimii 5 ani, a prestat servicii proiectare si a executat lucrari dupa cum urmeaza: - contract/e de servicii de proiectare in valoare de minim 400.000 lei fara TVA;
- contract/e de executie lucrari in valoare de minim 6.000.000 lei fara TVA., III. Informatii privind subcontractantii si asociatii I. Implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, II. - implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer