Achizitie publica - MODERNIZARE IMOBIL, RECOMPARTIMENTARE INTERIOARA SI AMENAJARI EXTERIOARE PAVILION II, STR. AL. V. VO
Detaliu pentru invitatia numarul 319376
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4288110
Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca
Telefon: 0264503300
Fax: 0264503300
Denumire invitatie: MODERNIZARE IMOBIL, RECOMPARTIMENTARE INTERIOARA SI AMENAJARI EXTERIOARE PAVILION II, STR. AL. V. VO
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: MODERNIZARE IMOBIL, RECOMPARTIMENTARE INTERIOARA SI AMENAJARI EXTERIOARE PAVILION II, STR. AL. V. VOIEVOD NR. 53 ? 55, MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA modificari structurale ( deschideri si inchideri de goluri in diafragme ) figurate pe planuriinlocuirea completa a tamplariei ( usi normale si securizatesi ferestre pvc+termopan)inlocuirea completa a pardoselii si zugraveliiinlocuirea completa a instalatiilor electriceinstalarea de aparate de aer conditionat tip multisplit in birouri si salile cu publicamenajarea unei rampe de acces in cladire pentru persoanele cu dizabilitatiinlocuirea tamplariilor exterioare existente cu tamplarii PVC cu geam termopan
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.01.2012 13:20
Data limita de depunere a ofertelor: 19.01.2012 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN CLUJ Cluj?Napoca, Calea Dorobantilor nr. 106, cod postal 400609, judetul Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.01.2012 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL CONSILIULUI JUDETEAN CLUJ, municipiulCluj?Napoca, Calea Dorobantilor nr. 106, cod postal 400609, judetul Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 488, 776 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
sit personala of: decl elig, calit partic proc, neînc art.18, certif priv.imp si taxe loc, cert atest fisc ANAF oblig plata buget gen - sa reiasa sit. oblig. scad in luna anter celei in care se dep ofAC are drept de a excludeof care înreg dat la bug consolid si loc. la data ultim term legal inaintea datei deschid oferte.cert. particip licit cu of indep decl. priv. neînart.69^1, cap exer activ prof, cert.constat ORC, Cap ec- fin Fisa inf. gen-cifra af. med globmin500.000lei.doc. confir bilant contab2008, 2009, 2010 cap teh-prof.decl lista lucr exec in ult. 5 ani, cu val, per exec, benef fisa exp simil- dovada exec si ducerii la bun sfarsit a unui contr lucr, sim obiect. contr (constr civ si ind), val min.240.000lei copii contr/ parti relev ale contr, pvrecept, rec benef. decl. ref. ef. medii an. pers. ang si cadre cond. ultimii 3 aniCV pers cheie prop, resp. teh atestat, decl utilaje, subcontractanti, decl ref cond munca si prot. ISO9001
Autoritatea contractanta a publicat toata documentatia in SEAP -www.e-licitatie.roGarantie de participare: 9.700 lei