Achizitie publica - MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DRUMURI COMUNALE, SAT DAVIDENI, COM. TIBUCANI, JUDETUL NEAMT
Detaliu pentru invitatia numarul 340752
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340752/10.12.2012
Denumire contract: MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DRUMURI COMUNALE, SAT DAVIDENI, COM. TIBUCANI, JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tibucani (Primaria Comunei Tibucani)Cod fiscal: 2614244, Adresa: Sat. Tibucani, comuna Tibucani, judetul Neamt, tibucani, Telefon: 0233/293402, Fax: 0233/293402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Tibucani, Sat. Tibucani, comuna Tibucani, judetul Neamt, tibucani, Romania, cod postal: 617485, telefon: +40 233293402, fax: +40 233293402, persoana de contact: CORLADE COSTEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Tibucani, Sat. Tibucani, comuna Tibucani, judetul Neamt, tibucani, Romania, cod postal: 617485, telefon: +40 233293402, fax: +40 233293402, persoana de contact: CORLADE COSTEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DRUMURI COMUNALE, SAT DAVIDENI, COM. TIBUCANI, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MODERNIZARE INFRASTRUCTURA DRUMURI COMUNALE, SAT DAVIDENI, COM. TIBUCANI, JUDETUL NEAMT
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 406, 414 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 68.000lei, echivalenta leu/euro comunicat de BNR facandu-se la data publicarii prezentei invitatiiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Se poate constitui prin virament bancar in contul Comunei Tibucani (CUI 2614244)RO95TREZ4935006XXX000083 deschis la Trezoreria Targu Neamt sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, Formular nr. 3 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.)2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formular nr. 4 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana)3. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- se va prezenta unCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr. 5 (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul ofertei individuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei).4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, Formular nr. 6 - se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Primar ? Sarbu Ioan, viceprimar ? Nita Gheorghe, secretar ? Ambrosa Coca, contabil ? Gauca Maria, referent UAT ? Musteata Ioan, Consilieri locali: Acatrinei Sergiu, Cozma Victor, Balut Catalina, Popovici Liviu Stefan, Ambrosa Maria, Rusu Costel, Nistor Fanica, Rusu Dumitru, Latu Ioan, Balut Dumitru, Manole Vasile, Butnariu Petru Dorin.In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicitata ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta).5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7 (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta) si Declaratie subcontractare (daca este cazul, aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorului (Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi) si Acord de asociere (daca este cazul) si Declaratie legalizare asociere (daca este cazul).6. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata- Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local, sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asiguraru sociale la bugetul general consolidat;Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ??.- Personele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ?? si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Note: a) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.b) Daca este cazul, se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificatul de atestare fiscala care se individualizeaza sumele care fac obiectul amanarii la plata. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentareaacestora cu datorii sau cu perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage respingerea ofertei.c) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Se va prezenta un Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului real/actual la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine (daca este cazul) vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si/sau a subcontractantilor, dupa caz. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual. Subcontractantul/subcontractantii vor indeplini aceasta cerinta daca executa in totalitate lucrarile pentru care se solicita autorizatia/atestatul/certificatul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, minim acceptata: 6.800.000leiPentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Ofertantul va avea acces la, sau aredisponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate debanci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow deexecutie a lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri pentru o perioada de6 luni: minim 1.700.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 5 ani ofertantul a executat si finalizat o lucrare in valoare de 3.400.000lei fara TVA.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de 1 contractde valoarea solicitata insotit de documente (contract , proces-verbal de receptie , recomandare) din care sa reiasa categoriile de lucrari solicitate, prin care sa se confirme executarea lucrarilor., Personal tehnic de specialitate min.nec. pt. indeplinirea contractului: 1 Sef de santier, inginer licentiat in specialitatea drumuri si poduri cu experienta profesionala in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;1 Responsabil Tehnic cu Executia ( RTE ) ? atestat de MDRT in domeniul constructii drumuri si poduri1 ing./subing. cu specialitatea in domeniul constructiilor de drumuri;1 coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, Personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului.Se califica ofertantii care au personal de executie pe specialitati astfel dimensionati incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu echipamentele din dotare , conform devizului estimativ propus de ofertant ., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordurile de subcontractare precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari ce face obiectul achizitiei urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti ( daca este cazul ).Intre ofertant ( antreprenor general sau asociati ) si subcontractanti se va incheia in mod obligatoriu contract de subcontractare incheiat in conditiile contractului dintre ofertant si autoritatea contractanta, va fi parte din oferta tehnica a ofertantului 9 antreprenorul general, asociat ) si va cuprinde in mod obligatoriu: a) obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referinte la partea din lucrarile ce vor fi executate de subcontractorul respectiv;b) valoarea contractului de subcontractare;c) durata contractului de subcontractared) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contractului de subcontractare, Dovada disponibilitatii utilajelor solicitate se poate face si prin angajament de punere la dispozitie.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa asigure utilajele/echipamentele/instalatiile necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului de lucrari.Se califica ofertantii a caror echipamente din dotare, destinate indeplinirii contractului, sunt considerate a fi suficiente si satisfacatoare pentru a asigura executarea contractului conform graficului de executie propus, incorelatie cu personalul de executie alocat, conform devizului estimativ propus de ofertant ., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul depunerii ofertei comune, fiind obligati sa depuna in acest caz acord de asociere, in care vor fi precizate detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat.Acordul de asociere va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere prin care asociatii se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, sa prezinte acordul de asociere in forma autentica ( de catre un notar public, in conf. Cu prev. Art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualizata) inainte de semnarea contractului.Cand un grup de operatori depun oferta comuna, cerintele privind situatia personala si capacitatea de executie a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 :2008 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ? proiectare drumuri si poduri , lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data deschiderii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificarec) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor, Certificate privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 ( sau echivalent ) pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii ? proiectare drumuri si poduri , lucrari de drumuri si poduri, in copie legalizata/certificata , , conform cu originalul ?? cu semnatura si stampila, valabile la data deschiderii ofertelor.Note: a) In cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza;b) Nu se accepta ofertantii in curs de certificarec) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Descriere: Componenta financiaraOferta cu Pretul cel mai mic (minim) va primi maximum puncte, respectiv 55. Va fi ofertat in lei. Este un factor de evaluare invers proportional cu punctajul. Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctPOfi = 55 * Pret Minim / PretOfi (Unde: PctPOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 55 =Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; Pret Minim= Cel mai mic pret ofertat in procedura;PretOfi = Pretul ofertat de Ofertantul ?i?)
Garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: Descriere: Descriere: Perioada de garantie de buna executie acordata lucrarilor (GL) ? GL cea mai mare va primi maximum de puncte, respectiv 20. Va fi ofertata in luni calendaristice. Este un factor de evaluare direct proportional cu punctajul.Punctajul pentru celelalte oferte va fi calculat dupa formula: PctGLOfi = 20 * GLOfi / GL Max (Unde: PctGLOfi= Punctajul obtinut pe acest criteriu de Ofertantul ?i?; 20 = Punctajul maxim ce poate fi obtinut pe acest criteriu; GLOfi= Perioada de garantie de buna executie ofertata de Ofertantul ?i?; GL Max= Cea mai mare Perioada de garantie de buna executie ofertata in procedura). Durata min. de garantie = 24 de luni ? sub aceasta oferta este neconforma. Durata max. De garantie = 36 de luni ? pentru orice valoare mai mare sau egala cu 36 de luni se obtin fix 20 puncte.
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Descriere: Descriere: Durata minim acceptata de exec.lucrari=6 luni. Durata max. acceptata de exec.lucrari=12 luni pct min .Oferta cu o durata de executie peste durata maxima acceptata -12 luni va fi declarata neconforma - oferta cu o durata de executie sub o durata minima realista -6 luni nu va fi punctata suplimentar;urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.Calculul pentru val; intermediare= Pn=(Dexmin/Dexn)X25
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 13:04